eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej dla Starostwa Powiatowego w Limanowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-26

Limanowa: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej dla Starostwa Powiatowego w Limanowej
Numer ogłoszenia: 304204 - 2011; data zamieszczenia: 26.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Limanowej , ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 18 33 37 800, faks 18 33 37 880.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej dla Starostwa Powiatowego w Limanowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej dla Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz dla budynku Krytej Pływalni w Limanowej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8, 64.20.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 2 200.00 PLN (słownie: dwa tysiące dwieście 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 400.00 PLN (słownie: czterysta 00/100 PLN)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania w/w warunku wykonawca przedłoży: 1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2. Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004r. Nr 171 poz. 1800 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, w przedłożonym do oferty wykazie wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. referencje, protokół odbioru), wykonał: 1) minimum 1 usługę polegająca na świadczeniu usług telefonii stacjonarnej o wartości co najmniej 45 000,00 zł 2) minimum 1 usługę polegająca na świadczeniu usług telefonii stacjonarnej o wartości co najmniej 7 500,00 Spełnienie warunku Wykonawca wykaże przedkładając wykaz usług wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. referencje, protokół odbioru.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. Zamawiający przewiduje następujące zmiany istotnych postanowień umowy: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy jest możliwa w przypadku: a) zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych uniemożliwiające wykonanie zamówienia, b) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujących niemożliwością wykonania czynności przewidzianych umową, 2) zmiana sposobu spełnienia świadczeń w szczególności na skutek zmian technologicznych lub pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń innych generacji. 3) zmiana osób przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiotu umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ i innych osób kluczowych dla realizacji umowy np. osób reprezentujących strony. 4) Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana w zakresie podwykonawcy i zakresu realizowanych przez niego prac jest możliwa za uprzednią zgodą Zamawiającego zgodnie z art. 6471 KC. Zmiana podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach których wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu jest możliwa jeśli nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, b) zmiana miejsca realizacji, świadczenia usługi, c) zmiana ilości łączy cyfrowych lub analogowych, d) zmiany dotyczące terminów płatności e) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, f) ustawowa zmiana stawki podatku VAT (Zamawiający przewiduje możliwości zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT), g) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, h) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, i) aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów prawa, j) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy k) zmiana zapisów umowy będących wynikiem realizacji przez zamawiającego uprawnień z tytułu rękojmi lub gwarancji, l) przedłużenie terminu lub polepszenie warunków gwarancji. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane, w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno - organizacyjnym umowy np. zmiana nr konta bankowego, dotyczące nazwy, siedziby wykonawcy lub jego formy organizacyjno - prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający, jaki i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Zamawiający przewiduje katalog zmian, na które może wyrazić zgodę, powyższe nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=178
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - pokój 233, II piętro, budynek B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: Kancelaria Ogólna, I piętro, budynek B..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej dla Starostwa Powiatowego w Limanowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych przez okres 24 miesięcy w sieci telefonii stacjonarnej dla Starostwa Powiatowego w Limanowej. 1) Zakres przedmiotu zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany zapewnić stały dostęp do usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej dla połączeń wychodzących i przychodzących w Starostowie Powiatowym w Limanowej z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury telekomunikacyjnej. Obecnie łącze telefoniczne zewnętrzne stanowi: 15 łączy cyfrowych ISDN (2B + D) - wiązka DDI, oraz 2 linie analogowe PSTN. Zamawiający wymaga aby telefonia stacjonarna była świadczona wyłączenie poprzez łącza kablowe. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania łączy radiowych oraz połączeń typu VoIP. Starostwo Powiatowe w Limanowej posiada zainstalowaną centralę Slican MAC-6400. 2) Wykaz numeracji do zachowania: Zamawiający wymaga zachowania 208 numerów telefonów świadczonych na łączu cyfrowym 15 ISDN BRA (DDI): a) 183337800-183337999 (200 numerów), b) 183372365, 183375360, 183375800, 183375805, 183375826, 183375831, 183375850, 183375880 (8 numerów) Równocześnie Zamawiający wymaga zachowania dwóch numerów telefonów na liniach analogowych PSTN: a) 183375183, b) 183375528 3) Rodzaj wykonywanych połączeń telefonicznych: a) lokalne (strefowe), b) międzymiastowe (międzystrefowe), c) komórkowe (połączenia do krajowych operatorów sieci komórkowych), d) międzynarodowe (możliwość wykonywania rozmów zagranicznych), e) numery alarmowe (połączenia na nr 112, 998, 997, 999), f) infolinie (np. 800, 801), g) pozostałe (np. 118913) W ramach postępowania przetargowego oceniane będą koszty następujących połączeń: a) lokalne (strefowe), b) międzymiastowe (międzystrefowe), c) komórkowe (połączenia do sieci komórkowych T-Mobile, Orange, Plus), Pozostałe połączenia będą świadczone zgodnie z aktualnym i publicznie dostępnym cennikiem usług świadczonych przez Wykonawcę. Zakładany czas połączeń w naliczaniu sekundowym przez okres obowiązywania umowy (24 miesiące) wyniesie: a) dla połączeń lokalnych - 240 000 min, b) dla połączeń międzymiastowych - 63 480 min c) dla połączeń do sieci komórkowych (T-Mobile, Orange, Plus) - 95 160 min, Zakładany czas połączeń nie odzwierciedla realnego, bądź deklarowanego wykorzystania minut w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawa jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. 4) Realizacja zamówienia: a) Przeniesienie przez Wykonawcę dotychczasowej numeracji telefonów do własnej sieci zgodnie z wykazem w pkt. 2 bez przerwy w dostawie usług, b) Utrzymanie łączy cyfrowych - 15 ISDN (2B + D) oraz 2 linii analogowych PSTN, c) Wykonawca jest zobowiązany do umożliwienia wysyłania i odbierania faksów przy wykorzystaniu infrastruktury telekomunikacyjnej, d) Wykonawca zapewni sekundowe naliczanie czasu wszystkich połączeń wychodzących na numery stacjonarne i komórkowe, e) Zamawiający nie dopuszcza stosowania opłat za inicjację połączeń, f) Zamawiający dopuszcza wizję lokalną przed wykonaniem i złożeniem oferty. Usługa winna być realizowana na zasadach określonych w Ustawie z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004r. Nr 171 poz. 1800 z późn. zm.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8, 64.20.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej dla Pływalni Limanowskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych przez okres 24 miesięcy w sieci telefonii stacjonarnej dla Pływalni Limanowskiej. 1) Zakres przedmiotu zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany zapewnić stały dostęp do usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej dla połączeń wychodzących i przychodzących w Pływalni Limanowskiej z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury telekomunikacyjnej. Obecnie łącze telefoniczne zewnętrzne stanowią: 3 łącza cyfrowe ISDN (2B + D) oraz 7 linii analogowych PSTN. Zamawiający wymaga aby telefonia stacjonarna była świadczona wyłączenie poprzez łącza kablowe. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania łączy radiowych oraz połączeń typu VoIP. Pływalnia Limanowska posiada zainstalowaną centralę Slican CCT-1668.EU. 2) Wykaz numeracji do zachowania: Zamawiający wymaga zachowania 3 numerów telefonów (MSN) świadczonych na łączach cyfrowych 3x ISDN BRA: a) 183370118 b) 183370177 c) 183372135 Równocześnie Zamawiający wymaga zachowania 7 numerów telefonów na liniach analogowych PSTN: a) 183373844 b) 183372863 c) 183372277 d) 183372427 e) 183372166 f) 183300007 g) 183300008 3) Rodzaj wykonywanych połączeń telefonicznych: a) lokalne (strefowe), b) międzymiastowe (międzystrefowe), c) komórkowe (połączenia do krajowych operatorów sieci komórkowych), d) międzynarodowe (możliwość wykonywania rozmów zagranicznych), e) numery alarmowe (połączenia na nr 112, 998, 997, 999), f) infolinie (np. 800, 801), g) pozostałe (np. 118913) W ramach postępowania przetargowego oceniane będą koszty następujących połączeń: a) lokalne (strefowe), b) międzymiastowe (międzystrefowe), c) komórkowe (połączenia do sieci komórkowych T-Mobile, Orange, Plus), Pozostałe połączenia będą świadczone zgodnie z aktualnym i publicznie dostępnym cennikiem usług świadczonych przez Wykonawcę. Zakładany czas połączeń w naliczaniu sekundowym przez okres obowiązywania umowy (24 miesiące) wyniesie: a) dla połączeń lokalnych - 8 880 min, b) dla połączeń międzymiastowych - 2 280 min c) dla połączeń do sieci komórkowych (T-Mobile, Orange, Plus) - 4 200 min, Zakładany czas połączeń nie odzwierciedla realnego, bądź deklarowanego wykorzystania minut w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawa jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. 4) Realizacja zamówienia: a) Przeniesienie przez Wykonawcę dotychczasowej numeracji telefonów do własnej sieci zgodnie z wykazem w pkt. 2 bez przerwy w dostawie usług, b) Utrzymanie łączy cyfrowych - 3 ISDN (2B + D) oraz 7 linii analogowych PSTN, c) Wykonawca jest zobowiązany do umożliwienia wysyłania i odbierania faksów przy wykorzystaniu infrastruktury telekomunikacyjnej, d) Wykonawca zapewni sekundowe naliczanie czasu wszystkich połączeń wychodzących na numery stacjonarne i komórkowe, e) Zamawiający nie dopuszcza stosowania opłat za inicjację połączeń, f) Zamawiający dopuszcza wizję lokalną przed wykonaniem i złożeniem oferty. Usługa winna być realizowana na zasadach określonych w Ustawie z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004r. Nr 171 poz. 1800 z późn. zm.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8, 64.20.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.