Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-23
Warszawa: Wykonanie ulotki, broszury, plakatu oraz teczki.
Numer ogłoszenia: 30415 - 2016; data zamieszczenia: 23.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego , ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 661 72 72, faks 22 376 73 79.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ulotki, broszury, plakatu oraz teczki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie ulotki, broszury, plakatu oraz teczki. Wykonanie powyższych wydawnictw, w ramach działań komunikacyjnych unijnego programu Owoce i warzywa w szkole, w oparciu o Rozporządzenie Komisji (WE) nr 288/2009 z dnia 7 kwietnia 2009 r., ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady (WE) nr 1234/2007 w odniesieniu do pomocy wspólnotowej przeznaczonej na dostarczanie dzieciom w placówkach oświatowych owoców i warzyw świeżych i przetworzonych oraz produktów z bananów w ramach programu Owoce w szkole (Dz. Urz. UE. L 94 z 08.04.2009, str. 38, z późn. zm.), obejmuje: skład, korektę techniczną, makiety i proofy prac, nagranie każdej kolejnej pracy na płytę CD w formacie pdf oraz w otwartym formacie graficznym umożliwiającym reedycję, druk oraz dystrybucję do magazynów centrali i 16 Oddziałów Terenowych Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze specyfikacją techniczno-ilościową zawarto w załączniku nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy (IPU) stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest Centrala i Oddziały Terenowe Agencji Rynku Rolnego zgodnie z tabelą określającą dystrybucję wydawnictw do Centrali i Oddziałów Terenowych ARR zawartą w załączniku nr 2 do IPU stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Płatność z tytułu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 i 2 IPU, następuje na postawie złożonego przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego (Centrala ARR), w formie pisemnej, prawidłowego kompletnego wniosku o pomoc za wykonanie przedmiotu umowy w ramach realizacji działań z zakresu komunikacji programu Owoce i warzywa w szkole (zgodnie z art. 6, art. 7, art. 11 rozporządzenia Komisji (WE) nr 288/2009 z dnia 7 kwietnia 2009 r. z późn. zm.) oraz art. 1 b i art. 19 a ust 3 ustawy z dnia 19 grudnia 2003 r. o organizacji rynków owoców i warzyw oraz rynku chmielu (Dz. 2011, poz. 145, poz. 868 z późn. zm.) oraz na zasadach Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 18 czerwca 2015 r. w sprawie szczegółowego zakresu zadań realizowanych przez Agencję Rynku Rolnego związanych z wdrożeniem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej programu Owoce i warzywa w szkole (Dz. U. z 2015 r., poz. 886). 5. Wniosek o pomoc jest składany po całkowitym zakończeniu przez Wykonawcę działań objętych przedmiotem umowy, o którym mowa w § 1 i 2 IPU. 6. Do wniosku o pomoc (zgodnie z art. 11 ust. 1 a rozporządzenia Komisji (WE) nr 288/2009 z dnia 7 kwietnia 2009 r. z późn. zm.) Wykonawca zobowiązuje się dołączyć podpisany przez strony bez zastrzeżeń protokół odbioru, będący Załącznikiem nr 3 do umowy, potwierdzający należyte wykonanie prac określonych w § 1 i 2 IPU. 7. Prezes Agencji Rynku Rolnego zgodnie z art. 19 a ust. 3 pkt 2) ustawy o Agencji Rynku Rolnego i organizacji niektórych rynków rolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 633, z późn. zm.) w zw. z § 13 Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 18 czerwca 2015 r. w sprawie szczegółowego zakresu zadań realizowanych przez Agencję Rynku Rolnego związanych z wdrożeniem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej programu Owoce w szkole (Dz. U. z 2015 r., poz. 886) wydaje decyzję administracyjną w sprawie przyznania i wypłaty środków finansowych z tytułu pomocy w terminie 30 dni od dnia złożenia prawidłowego i ważnego wniosku o pomoc..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 (słownie: jedną) dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegającą na składzie, druku i dystrybucji wydawnictw, o wartości nie mniejszej niż 30 000 złotych brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). UWAGA: W przypadku podania wartości usług w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Mogą one być związane ze zmianami: a) terminów wykonania usługi z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, b) danych teleadresowych stron, c) realizacji umowy przez strony w przypadku wystąpienia siły wyższej (np. katastrofy, klęski żywiołowej) skutkującej niemożliwością zrealizowania umowy w sposób zgodny z jej postanowieniami, d) określonymi w § 2 ust. 10 Istotnych Postanowień Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rynku Rolnego, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Agencja Rynku Rolnego w Warszawie, przy ul. Karolkowej 30, w Kancelarii ARR, wejście główne, piętro 1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Płatność z tytułu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 i 2 IPU, następuje na postawie złożonego przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego (Centrala ARR), w formie pisemnej, prawidłowego kompletnego wniosku o pomoc za wykonanie przedmiotu umowy w ramach realizacji działań z zakresu komunikacji programu Owoce i warzywa w szkole (zgodnie z art. 6, art. 7, art. 11 rozporządzenia Komisji (WE) nr 288/2009 z dnia 7 kwietnia 2009 r. z późn. zm.) oraz art. 1 b i art. 19 a ust 3 ustawy z dnia 19 grudnia 2003 r. o organizacji rynków owoców i warzyw oraz rynku chmielu (Dz. 2011, poz. 145, poz. 868 z późn. zm.) oraz na zasadach Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 18 czerwca 2015 r. w sprawie szczegółowego zakresu zadań realizowanych przez Agencję Rynku Rolnego związanych z wdrożeniem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej programu Owoce i warzywa w szkole (Dz. U. z 2015 r., poz. 886). Wniosek o pomoc jest składany po całkowitym zakończeniu przez Wykonawcę działań objętych przedmiotem umowy, o którym mowa w § 1 i 2 IPU. Do wniosku o pomoc (zgodnie z art. 11 ust. 1 a rozporządzenia Komisji (WE) nr 288/2009 z dnia 7 kwietnia 2009 r. z późn. zm.) Wykonawca zobowiązuje się dołączyć podpisany przez strony bez zastrzeżeń protokół odbioru, będący Załącznikiem nr 3 do umowy, potwierdzający należyte wykonanie prac określonych w § 1 i 2 IPU. Prezes Agencji Rynku Rolnego zgodnie z art. 19 a ust. 3 pkt 2) ustawy o Agencji Rynku Rolnego i organizacji niektórych rynków rolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 633, z późn. zm.) w zw. z § 13 Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 18 czerwca 2015 r. w sprawie szczegółowego zakresu zadań realizowanych przez Agencję Rynku Rolnego związanych z wdrożeniem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej programu Owoce w szkole (Dz. U. z 2015 r., poz. 886) wydaje decyzję administracyjną w sprawie przyznania i wypłaty środków finansowych z tytułu pomocy w terminie 30 dni od dnia złożenia prawidłowego i ważnego wniosku o pomoc..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla Zarządu Zlewni w Krośnie".
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.