eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU SŁUBICKIEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-17

Słubice: OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU SŁUBICKIEGO
Numer ogłoszenia: 304136 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe , ul. Piłsudskiego 20, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 0-95 7592019, 7592010, faks 0-95 7592011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatslubicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU SŁUBICKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Powiatu Słubickiego (jednostek wymienionych poniżej w pkt 5) w okresie 48 m-cy począwszy od 1 października 2012 r. Liczba jednostek organizacyjnych Powiatu Słubickiego jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek organizacyjnych bądź zmiany ich formy organizacyjnej, nowe jednostki zawrą umowy na warunkach wynikających z przeprowadzonego postępowania. 1)Zakres zamówienia dla każdej jednostki obejmuje: a)otwarcie, likwidację i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych, przy czym zamawiający wymaga spełniania następujących warunków: -możliwość otwierania dodatkowych rachunków podstawowych i pomocniczych również w walutach obcych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, na warunkach zadeklarowanych w ofercie, -możliwość obrotu walutowego między rachunkami jak również za pośrednictwem poleceń przelewu, -potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, -oprocentowanie środków PLN na rachunkach, liczone jako stawka WIBID 1M, przy czym kapitalizacja odsetek następować będzie raz na koniec każdego miesiąca, tj. w ostatnim dniu kalendarzowym, -oprocentowanie rachunków walutowych wg stawek obowiązujących w banku Wykonawcy dla tych rachunków, -sporządzanie wyciągów bankowych wraz z papierowym wtórnikiem na koniec dnia, w którym nastąpił obrót na rachunku. Wyciągi bankowe z rachunków podstawowych wykonawca dostarcza do siedziby zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych w terminie do 2 dni roboczych po każdym dniu, w którym nastąpił obrót na rachunku (w przypadku braku oddziału banku w Słubicach). b)prowadzenie rachunków wirtualnych (płatności masowych), c)przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych (przy czym te wpłaty i wypłaty realizowane będą w formie otwartej), d)realizacja przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej, na następujących zasadach: -przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym, -przelewy złożone w formie papierowej do godziny 15:00 powinny być realizowane w tym samym dniu, -możliwość dokonywania poleceń przelewów zagranicznych, e)wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych dla co najmniej 24 stanowisk, w tym: -zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej, -przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank, -serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 12 godzin, -w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem - przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej bez dodatkowych opłat, -przeszkolenie osób wskazanych przez zamawiającego, w zależności od zgłoszonych potrzeb, (ww. system bankowości elektronicznej winien zapewniać co najmniej: -dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym, -dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym, -możliwość dokonywania przelewów bankowych, -generowanie (wydruk) wyciągów bankowych wraz załącznikami, -pełną informację o dacie i godzinie operacji, -przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu, -umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym, -wykonywanie analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania, -system ten musi być systemem bezpiecznym, o dostępie chronionym hasłami, -system w wersji on-line), f)wydawanie książeczek (blankietów) czekowych, g)wydawanie kart płatniczych do rachunku bieżącego oraz generowanie (wydruk) transakcji z karty płatniczej, h)zerowanie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na wskazanych rachunkach na rachunek Powiatu Słubickiego - Starostwa Powiatowego w Słubicach, i)oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych, j)przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od rachunków bankowych na rachunek Powiatu Słubickiego - Starostwa Powiatowego w Słubicach, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie, k)wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku. 2)Ponadto w odniesieniu do Powiatu Słubickiego - Starostwa Powiatowego w Słubicach zamówienie obejmuje dodatkowo możliwość udzielenia w rachunku bieżącym, w każdym roku budżetowym, kredytu krótkoterminowego na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego, do wysokości określonej w każdym roku w uchwale budżetowej przez Radę Powiatu - jednak nieprzekraczającej kwoty 3 mln PLN. Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym muszą być spełnione następujące wymagania zamawiającego: -zabezpieczeniem kredytu będzie tylko weksel wystawiony przez zamawiającego, -koszty obsługi kredytu stanowić będą odsetki od wykorzystanego kredytu i prowizja, -kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w ciągu 3 dni od daty podpisania odrębnej umowy kredytowej, -wysokość oprocentowanego kredytu będzie naliczana wg stopy WIBOR 1M + plus marża, gdzie WIBOR należy przyjąć z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc, na który ustanowione jest oprocentowanie, -odsetki naliczanie i pobierane będą miesięcznie, kwota odsetek płatna w ostatnim dniu miesiąca od kwoty wykorzystanego kredytu - niedopuszczalne jest pobieranie odsetek w pierwszym dniu kolejnego miesiąca, -bank przygotuje projekty umów na obsługą bankową oraz na kredyt krótkoterminowy zgodnie z założeniami SIWZ oraz danymi zawartymi w ofercie. 3)Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego winien posiadać oddział w Słubicach, bądź - w innym przypadku -zapewnić codziennie dostarczanie dokumentów i gotówki z poszczególnych jednostek do banku i z banku do tych jednostek. 4)Z poszczególnymi jednostkami zostaną zawarte odrębne umowy obsługi bankowej, na warunkach określonych w niniejszej SIWZ, według jednolitego wzoru umowy ustalonego z wybranym wykonawcą, z uwzględnieniem zmian wynikających ze specyfiki jednostki. 5)Poniższe zestawienie zawiera przewidywane ilości rachunków i przeprowadzanych operacji, które stanowią podstawę do opisu przedmiotu zamówienia dla celów przeprowadzenia postępowania i sporządzenia ofert przez wykonawców. W trakcie realizacji zamówienia ilość rachunków i faktycznie przeprowadzonych transakcji będzie zależna od określonych potrzeb Zamawiającego i może ulec zmianie. Podana liczba transakcji stanowi średnią miesięczną ilość przeprowadzonych transakcji. Wykaz zawiera nazwę jednostki oraz dane liczbowe oznaczające kolejno: liczbę posiadanych rachunków w szt., śr. miesieczną ilość wysyłanych przelewów drogą elektroniczną w szt., śr. miesięczną kwotę wpłat gotówkowych w zł, śr.miesięczną kwotę wypłat gotówkowych w zł, śr.miesięczny stan środków na rachunkach bankowych w zł: I. Starostwo Powiatowe w Słubicach - 9, 400, 120000, 30000, 1000000 II. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słubicach - 4, 260, 0 , 600, 1251000 III. Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach - 8, 508, 700, 160000, 600000 IV. Zarząd Dróg Powiatowych w Słubicach - 5, 150, 60, 200, 80000 V.Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Słubicach - 2, 75, 0 , 0 , 25500 VI. Zespół Szkół Ekonomiczno-Rolniczych w Słubicach - 2, 110, 753, 0 , 111430 VII.Zespół Szkół Technicznych w Słubicach - 2, 205, 37100, 0 ,150200 VIII. Zespół Szkół Licealnych w Słubicach - 2, 106, 0 , 0 , 84000 IX. Zespół Szkół Ekonomicznych w Ośnie Lubuskim - 2, 110, 2010, 0 , 54000 X.Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Słubicach - 2, 48, 0 , 0 , 44200 XI. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Słubicach - 2, 130, 1100, 0 , 99000 XII. Powiatowy Ośrodek Wsparcia w Rzepinie - 1, 30, 0 , 0 , 39000 XIII. Placówka Wielofunkcyjna Nasza Chata w Cybince - 2, 176, 1, 4, 65300 XIV. Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Słubicach - 2, 0 , 1, 6, 20000. Łącznie: - liczba posiadanych rachunków w szt. - 45 - śr. miesięczna ilość wysyłanych przelewów drogą elektroniczną w szt. - 2308, - śr. miesięczna kwota wpłat gotówkowych w zł - 161725 - śr. miesięczna kwota wypłat gotówkowych w zł - 190810 - śr.miesięczny stan środków na rachunkach bankowych w zł - 3623630 6)Wszelkie sprawozdania, uchwały, opinie RIO itp. potwierdzające sytuację finansową zamawiającego zamieszczone są na stronie BIP Powiatu Słubickiego (www.bip.powiatslubicki.pl) w zakładce Budżet powiatu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zamawiający uzna posiadanie zezwoleń do wykonywania działalności bankowej na terenie RP, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Wysokość oprocentowania kredytu - 30
  • 3 - Wysokość oprocentowania lokat - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatslubicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Słubicach ul. Piłsudskiego 20 69-100 Słubice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Słubicach - na parterze w Biurze Obsługi Interesanta ul. Piłsudskiego 20 69-100 Słubice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.