eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › .Kompleksowe świadczenie usługi ochrony fizycznej połączonej z monitoringiem lokalnego systemu alarmowego wraz z grupą interwencyjną obiektów należących do Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Głogowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-10

Głogów: .: Kompleksowe świadczenie usługi ochrony fizycznej połączonej z monitoringiem lokalnego systemu alarmowego wraz z grupą interwencyjną obiektów należących do Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Głogowie
Numer ogłoszenia: 304120 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Archeologiczno-Historyczne w Głogowie , ul. Brama Brzostowska 1, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 76 8333038, 8341081, 8353038, faks 76 8333038.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://muzeum.glogow.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: .: Kompleksowe świadczenie usługi ochrony fizycznej połączonej z monitoringiem lokalnego systemu alarmowego wraz z grupą interwencyjną obiektów należących do Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Głogowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usługi ochrony fizycznej połączonej z monitorowaniem lokalnego systemu alarmowego wraz z grupą interwencyjną obiektów należących do Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Głogowie tj. Zamek Książąt Głogowskich w Głogowie: Głogów - ul. Brama Brzostowska 1, Ośrodek Studyjno-Magazynowy Zabytków Archeologicznych w Głogowie: Głogów - ul. Portowa 1. Zakres prac obejmuje: 1. Muzeum Archeologiczno-Historyczne w Głogowie (Zamek Książąt Głogowskich w Głogowie, Głogów - ul. Brama Brzostowska 1): a) Ochrona fizyczna obiektu i dozór mienia: Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu: Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Głogowie polegające na ochronie i dozorze mienia przez pracownika wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony potwierdzone aktualnym zaświadczeniem i wyposażonego w środki przymusu bezpośredniego (kajdanki, paralizator lub miotacz gazu). Pracownicy ochrony muszą być przeszkoleni z zakresu prawa i ochrony obiektów oraz posiadać łączność z Centrum Operacyjnym celem umożliwienia wsparcia ich przez Grupy Interwencyjne dyżurujące całą dobę. Pracownicy ochrony zobligowani będą również do stałego nadzoru obiektu: Ośrodek Studyjno-Magazynowy Zabytków Archeologicznych w Głogowie (oddział Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Głogowie, 67-200 Głogów, ul. Portowa 1) poprzez posiadaną przez Muzeum infrastrukturę informatyczną (komputery, monitory itp.), przystosowaną do obsługi systemu zarządzania budynkiem GEMOS. System ten umożliwia podgląd i możliwość sterowania (zarządzania) zdarzeń w obiekcie: Ośrodek Studyjno-Magazynowy Zabytków Archeologicznych w Głogowie (Głogów, ul. Portowa 1) z poziomu obiektu Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Głogowie w zakresie obsługi telewizji przemysłowej CCTV, systemu wczesnego wykrywania pożaru SAP, alarmów SSWN i p.poż. (możliwość obsługi kasowania alarmów SSWN i obsługi alarmów p.poż tj. potwierdzenia lub odwołania alarmów). Do obowiązków pracowników ochrony będzie również prowadzenie następującej dokumentacji ochrony w tym m.in.: - Dziennik zmiany (Książka służby), - Dziennik wydarzeń, - Ewidencja notatek służbowych z podjęcia czynności służbowych przy legitymowaniu, wezwaniu do upuszczenia obszaru oraz ujęcia osób, - Zeszyt dokumentacji interwencji grupy interwencyjnej w obiektach Muzeum w tym m.in.: (notatki z użycia środków przymusu bezpośredniego, notatki z ujęć, notatki z przeprowadzenia legitymowania). b) Monitorowanie lokalnego systemu alarmowego wraz z grupą interwencyjną: Usługa obejmuje: 24 godzinne monitorowanie sygnałów alarmowych - WŁAMANIE, 24 - godzinne monitorowanie sygnałów alarmowych - NAPAD, Interwencje Grupy Ochrony Doraźnej, Uzbrojenie / Rozbrojenie Systemu alarmowego, Uzbrojenie / Rozbrojenie Systemu alarmowego z powiadomieniem, zanik zasilania. Rodzaj urządzenia monitorującego: Dialer telefoniczny. Czas podjęcia interwencji: w przypadku otrzymania sygnału alarmowego z lokalnego systemu alarmowego - podjęcie niezwłocznej interwencji przez Grupę Interwencyjną w czasie max. 15 min (w ciągu dnia: w godz. 6.00 - 20.00 oraz w ciągu nocy: w godz. 20.00 - 6.00) w czasie max. 12 min, o ile interwencja taka nie zostanie uniemożliwiona z powodu siły wyższej. Po przybyciu do Obiektu Grupa Interwencyjna podejmuje działania zmierzające do zapobieżenia powstania szkody lub zmniejszenia jej rozmiarów. Po wykonaniu interwencji, Zleceniobiorca zobowiązuje się do nadzorowania obiektu do chwili przybycia upoważnionego przedstawiciela Zleceniodawcy. Liczba godzin, przez które Zleceniobiorca zobowiązuje się do bezpłatnego nadzorowania obiektu do chwili przybycia upoważnionego przedstawiciela Zleceniodawcy jest częścią Załącznika nr 1 - formularz oferty i nie może być mniejsza niż 2 godziny. Po upływie tych godzin Wykonawcy będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie (w oparciu o stawkę godzinową określoną w umowie współpracy). Usługę dodatkową Zleceniobiorca wykona na wyraźne polecenie wydane przez osobę upoważnioną, z którą w tym czasie skontaktuje się Operator Stacji Monitorowania. W przypadku braku możliwości skontaktowania się z osobą upoważnioną Operator Stacji Monitorowania może podjąć decyzję o konieczności nadzorowania obiektu Zleceniobiorcy (należność za usługę zostanie wówczas naliczona w oparciu o określoną w umowie współpracy stawkę godzinową). Ponadto, w obiekcie musi być zainstalowany system powiadamiania napadu wyposażony w przenośne piloty antynapadowe (2 szt.). Pracownik Muzeum w sytuacji zagrożenia po naciśnięciu przycisku spowoduje przyjazd grupy interwencyjnej do obiektu w czasie określonym powyżej. Harmonogram pracy pracowników ochrony w Muzeum Archeologiczno-Historycznym w Głogowie: Zamek Książąt Głogowskich w Głogowie, Głogów - ul. Brama Brzostowska 1 Harmonogram pracy: poniedziałek od godz. 00.00 do godz. 06.45 od godz. 16.15 do godz. 24.00 wtorek od godz. 00.00 do godz. 06.45 od godz. 16.15 do godz. 24.00 środa od godz. 00.00 do godz. 06.45 od godz. 17.15 do godz. 24.00 czwartek od godz. 00.00 do godz. 06.45 od godz. 17.15 do godz. 24.00 piątek od godz.00.00 do godz.06.45 od godz.17.15 do godz. 24.00 sobota od godz.00.00 do godz. 09.45 od godz.17.15 do godz. 24.00 niedziela od godz.00.00 do godz.09.45 od godz.17.15 do godz. 24.00 2. Muzeum Archeologiczno-Historyczne w Głogowie (Ośrodek Studyjne-Magazynowy Zabytków Archeologicznych w Głogowie, Głogów - ul. Portowa 1): a) Monitorowanie lokalnego systemu alarmowego wraz z grupą interwencyjną: Usługa obejmuje: 24 godzinne monitorowanie sygnałów alarmowych - WŁAMANIE, 24 - godzinne monitorowanie sygnałów alarmowych - NAPAD, Interwencje Grupy Ochrony Doraźnej, Uzbrojenie / Rozbrojenie Systemu alarmowego, Uzbrojenie / Rozbrojenie Systemu alarmowego z powiadomieniem, zanik zasilania. Rodzaj urządzenia monitorującego: Dialer telefoniczny. Czas podjęcia interwencji: w przypadku otrzymania sygnału alarmowego z lokalnego systemu alarmowego - podjęcie niezwłocznej interwencji przez Grupę Interwencyjną w czasie max. 15 min (w ciągu dnia: w godz. 6.00 - 20.00 oraz w ciągu nocy: w godz. 20.00 - 6.00) w czasie max. 12 min, o ile interwencja taka nie zostanie uniemożliwiona z powodu siły wyższej. Po przybyciu do Obiektu Grupa Interwencyjna podejmuje działania zmierzające do zapobieżenia powstania szkody lub zmniejszenia jej rozmiarów. Po wykonaniu interwencji, Zleceniobiorca zobowiązuje się do nadzorowania obiektu do chwili przybycia upoważnionego przedstawiciela Zleceniodawcy. Liczba godzin, przez które Zleceniobiorca zobowiązuje się do bezpłatnego nadzorowania obiektu do chwili przybycia upoważnionego przedstawiciela Zleceniodawcy jest częścią Załącznika nr 1 - formularz oferty i nie może być mniejsza niż 2 godziny. Po upływie tych godzin Wykonawcy będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie (w oparciu o stawkę godzinową określoną w umowie współpracy). Usługę dodatkową Zleceniobiorca wykona na wyraźne polecenie wydane przez osobę upoważnioną, z którą w tym czasie skontaktuje się Operator Stacji Monitorowania. W przypadku braku możliwości skontaktowania się z osobą upoważnioną Operator Stacji Monitorowania może podjąć decyzję o konieczności nadzorowania obiektu Zleceniobiorcy (należność za usługę zostanie wówczas naliczona w oparciu o określoną w umowie współpracy stawkę godzinową). Ponadto, w obiekcie musi być zainstalowany system powiadamiania napadu wyposażony w przenośne piloty antynapadowe (2 szt.). Pracownik Muzeum w sytuacji zagrożenia po naciśnięciu przycisku spowoduje przyjazd grupy interwencyjnej do obiektu w czasie określonym powyżej..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.50.00 - Usługi patrolowe 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.30.00 - Usługi strażnicze 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje aktualną koncesją, zezwoleniem lub licencją na podjęcie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie trzech lat przed upływem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum sześć zadań o zakresie i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj. polegających na wykonaniu usługi ochrony osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej (m. in. W obiektach muzealnych 2 szt.) oraz wykonawca posiada aktualny Certyfikat ISO 9001

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zadania - Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków Wykonawca wykaże, że posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy 2 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postepowaniu i zawarcia umowy, jeśli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopi poświadczonej notarialnie 3 Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej 4 Pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika (w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego - np. w konsorcjum) do reprezentowania ich w postepowaniu albo do reprezentowania ich w postepowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopi poświadczonej notarialnie. 5 Listy referencyjne dot. przedmiotu zamówienia oraz Certyfikat ISO 9001

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - jakość świadczonych usług - 20
  • 3 - wysokość polisy - 10
  • 4 - odroczony termin płatności - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach: a) Zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, przedstawionych w umowie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody. b) Zmian dokonanych na wniosek Zamawiającego. c) Zmian przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy. d) Wprowadzenia podwykonawcy bądź dalszego podwykonawcy. e) Zmiany stawki podatku VAT. f) Gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana konta bankowego).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.muzeum.glogow.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Archeologiczno-Historyczne, ul. Brama Brzostowska 1, 67-200 Głogów - Dokumenty odpłatne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Muzeum Archeologiczno-Historyczne, ul. Brama Brzostowska 1, 67-200 Głogów - SEKRETARIAT pokój 215 (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.