eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Łomży przy ul. Nowej 2



Ogłoszenie z dnia 2013-07-30

Łomża: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Łomży przy ul. Nowej 2
Numer ogłoszenia: 304118 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ul. Nowa 2, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156314, faks 086 2164513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Łomży przy ul. Nowej 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Łomży przy ul. Nowej 2. Przedmiotem jest udzielenie zamówienia publicznego uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50% wartości udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z Umową nr 5/OR10/2012/2610 z dnia 28.05.2012 r. zamówienia podstawowego na świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Podlaskiego Oddziału Regionalnego i podległych jednostek oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib 2 podległych jednostek, zgodnie z przedstawionymi niżej informacjami: 1. wykonanie zamówienia polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego; 2. przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w nowo wynajętych pomieszczeniach: 1) Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Łomży przy ul. Nowej 2 o powierzchni 52,20 m2, obejmującej wyłącznie pomieszczenia archiwalne, 2) Biura Powiatowego w Kolnie przy ul. 11 Listopada 1, o powierzchni 30,64 m2, obejmującej wyłącznie pomieszczenia biurowe. 3. Termin wykonania zamówienia: 1) w pomieszczeniach archiwalnych w Łomży od dnia 01.10.2013 r. do dnia 31.05.2014 r., 2) w pomieszczeniach biurowych w Kolnie od dnia 01.08.2013 r. do dnia 31.05.2014 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pan Andrzej Ireneusz Kantorski P. U. ROKA Zakład Pracy Chronionej, ul. Polna 14, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1209,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1484,18

  • Oferta z najniższą ceną: 1484,18 / Oferta z najwyższą ceną: 1484,18

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie uzupełniające udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług sprzątania i utrzymania czystości, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, gdyż zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Podlaskiego Oddziału Regionalnego i podległych jednostek oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib 2 podległych jednostek, a zamówienie uzupełniajace było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.