eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łękawica › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Łękawica



Ogłoszenie z dnia 2015-11-10

Łękawica: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Łękawica
Numer ogłoszenia: 304058 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łękawica, ul. Wspólna 24, 34-321 Łękawica, woj. śląskie, tel. 033 8651601, faks 033 8651701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Łękawica.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Łękawica i zagospodarowania tych odpadów w ilości 162 ton. 1. Prognozowana ilość odpadów: (szacunek ) Rodzaj i kod odpadu Ilość w tonach POPIÓŁ (10 01 01) 118 ZMIESZANE (20 03 01) 15 SZKŁO (15 01 07) 13 OPAKOWANIA (15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06) 10 BIO ( 20 02 01, 20 01 08) 2 GABARYTY (20 03 07), OPONY (16 01 03) 4 NIEBEZPIECZNE, ZSEiE (20 01 35*, 20 01 36, 20 01 23*) BUDOWLANE (17 09 04) Razem: 162 [Mg] Ilość wytworzonych odpadów komunalnych, które będzie trzeba odebrać i zagospodarować szacuje się na 162 ton. Określona ilość w/w odpadów należy traktować orientacyjne, ich ilość może ulec zmianie, również w podziale na poszczególne frakcje. 2. Częstotliwość odbioru odpadów: a) odpady segregowane obejmujące: balast, popiół, szkło, opakowania i odpady ulegające biodegradacji - raz w miesiącu w każdej ilości; Miejsce odbioru - odpady gromadzone w pojemnikach lub workach odbierane będą przy każdej nieruchomości w miejscach o równym podłożu, łatwo dostępnym dla pojazdów specjalistycznych. Odpady wymienione wyżej poza określonymi w harmonogramie terminami mogą być przez właściciela nieruchomości dowożone do PSZOK. 3. Zamówienie obejmuje: 1) Odbieranie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Łękawica następujących rodzajów odpadów: -odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny (zmieszane odpady komunalne- balast), -popiół, żużel, -szkło (bezbarwne, kolorowe), -opakowania (papier i tektura, tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe), -odpady ulegające biodegradacji: zielone i kuchenne, -meble i inne odpady wielkogabarytowe, -opony, -zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, -odpady niebezpieczne. 2) Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w dotychczasowym miejscu i formie tj: - zapewnienie funkcjonowania PSZOK przez cały czas obowiązywania umowy w dni robocze od poniedziałku do piątku co najmniej w godz. 10:00 - 14:00 oraz w soboty w godz. 08:00 - 12:00; - przy odbiorze poszczególnych frakcji wyselekcjonowanych odpadów Wykonawca będzie ważył te odpady lub w inny sposób określał ich ilość, co zanotuje w ewidencji ilościowej i jakościowej przyjmowanych odpadów, wraz z adresem posesji/ właściciela nieruchomości. Wykonawca ma obowiązek wydać mieszkańcowi (właścicielowi nieruchomości) dokument potwierdzający przyjęcie jego odpadów do PSZOK; - prowadzenie ewidencji jakościowej i ilościowej przyjmowanych odpadów oraz utrzymanie czystości i porządku w PSZOK. Selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu kontenerów/ pojemników bądź segmentu, przekazane do instalacji odzysku; - przyjmowanie rodzajów odpadów zgodnie z Uchwałą Nr XXVI/190/13 Rady Gminy Łękawica z dnia 13 lutego 2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łękawica, oraz zgodnie z Uchwałą Nr XXXI/222/13 Rady Gminy Łękawica z dnia 21 czerwca 2013 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i zagospodarowania tych odpadów. 4) Transport i zagospodarowanie odpadów: 1. Wykonawcy, zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach nie wolno pod groźbą kary pieniężnej mieszać selektywnie zebranych odpadów z odpadami zmieszanymi. Zamawiający nie dopuszcza także możliwości mieszania ze sobą poszczególnych frakcji odpadów zbieranych selektywnie. 2. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przewożonych odpadów przed wysypaniem; 3. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wynikających z Planu Gospodarki Odpadami Komunalnymi dla Województwa Śląskiego , tj. Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Regionie IV. 4. Przekazywanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 20 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2013, poz. 21)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.30.00 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SANIT TRANS Sp z o.o., Międzyrzecze Górne 383, 43-392 Międzyrzecze Górne, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65665,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70176,60

  • Oferta z najniższą ceną: 70176,60 / Oferta z najwyższą ceną: 70176,60

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienia udziela się dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego, które udzielone zostało w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie dotyczy tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu i SIWZ zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.