eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › przetarg ograniczony o wartości powy.żej 60.000 euro na roboty - remontowo budowlane w IV Domu Studenckim na placu Hallera 1 w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-24

POZYCJA 30404

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: przetarg ograniczony o wartości powy.żej 60.000 euro na roboty - remontowo budowlane w IV Domu Studenckim na placu Hallera 1 w Łodzi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Medyczny, do kontaktów: Jan Konopacki, Iwona Rycek, al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6302330, fax 042 6393952, e-mail: biurozp@rkt.am.lodz.pl, www.umed.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg ograniczony o wartości powy.żej 60.000 euro na roboty - remontowo budowlane w IV Domu Studenckim na placu Hallera 1 w Łodzi. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Roboty remontowo budowlane: - Pakiet I: Prace remontowo - budowlane - Pakiet II: Wymiana okien - Pakiet III: Modernizacja wind osobowych - Pakietc IV: Montaż aluminiowych przegród przeciwpożarowych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: IV Dom Studencki na placu Hallera 1 w Łodzi. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind Kod CPV wg słownika 2008: 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 1200.000, zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 10.09.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Pakiet I - 5.000,-zł. Pakiet II - 4.000,-zł. Pakiet III - 3.000,-zł. Pakiet IV - 1.000,-zł 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - Nie zostali wykluczeni na podstawie art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. Nr 19). - Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. - w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Zamawiający wymaga: a) wykazania się jednym kontraktem remontowo - budowlanym, gdzie zakres wykonywanych robót był zbliżony do przedmiotu zamówienia pakietu w którym Wykonawca bierze udział, wykonanym (rozpoczętym i zakończonym w okresie ostatnich pięciu lat: VI 2000 - VI 2005), gdzie wartość zamówienia przekraczała: - w Pakiecie I: 350.000,-zł.(brutto) - w Pakiecie II: 250.000,-zł. (brutto) - w Pakiecie III: 150.000,-zł. (brutto) - w Pakiecie IV: 50.000,-zł. (brutto) Za wykazanie się wyżej opisanym kontraktem, Wykonawcy zostaną przyznane 4 punkty. b) za każdy następny kontrakt z zakresu robót remontowo - budowlanych, gdzie zakres wykonywanych robót był zbliżony do przedmiotu zamówienia pakietu w którym Wykonawca bierze udział, a którego wartość przekraczała wyżej wymienione kwoty zostaną przyznane dodatkowo 2 punkty. Kontrakty muszą być poparte referencjami. Referencje muszą być wystawione przez bezpośrednich inwestorów, podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu wystawiającego je oraz musza posiadać datę ich wystawienia, a także określać wartość wykonanych robót. Za wykazane kontrakty można maksymalnie uzyskać 20 pkt. - w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga: a) przedstawienia informacji z banku, ( wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków), w którym posiada podstawowy rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową min. Pakiet I - 350.000,-zł Pakiet II - 250.000, zł Pakiet III - 150.000,-zł. Pakiet IV - 50.000,-zł Za przedstawienie powyższej informacji zostaną przyznane Wykonawcy 2 pkt. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych - oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. - zaświadczenia z ZUS u o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. - zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków lub zaświadczenie o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; - w przypadku złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez podmioty występujące wspólnie - umowy regulującej ich współpracę ( np. umowa konsorcjum), a dokumenty wymienione powyżej muszą być złożone przez każdy podmiot. - koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; - dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - przygotowanie zawodowe (budowlane, elektryczne, sanitarne); a w przypadku pakietu III, również: uprawnienia RDT do montażu dźwigów. - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - dokumenty i oświadczenie, o których mowa powyżej są składane w formie odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez tłumaczy przysięgłych lub polskie placówki konsularne stosownie do obowiązujących przepisów. - dokumenty potwierdzające przynależność do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. - polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej "za zgodność z oryginałem" przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.07.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.07.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.07.2005, godzina 10:00, Uniwersytet Medyczny w Łodzi, Al. Kościuszki 4, pok. 22.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 20.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.