eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przecław › Realizacja usług szkoleniowych oraz w dziedzinie rozwoju osobistego dla uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Przecław

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-30

Przecław: Realizacja usług szkoleniowych oraz w dziedzinie rozwoju osobistego dla uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Przecław
Numer ogłoszenia: 304006 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103759 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przecławiu, ul. Jana Kilińskiego 7, 39-320 Przecław, woj. podkarpackie, tel. 17 58 13 299, faks 17 58 13 116.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usług szkoleniowych oraz w dziedzinie rozwoju osobistego dla uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Przecław.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Trening kompetencji i umiejętności społecznych Zakres tematyczny szkolenia (minimum programowe) oraz liczba godzin i spotkań szkoleniowych, metody szkoleniowe: - 30 godzin zajęć dla 22 osobowej grupy w ramach 5 spotkań, - Minimum programowe a) Autorefleksja - określenie mocne i słabe stron - jaki jestem, problematyka własnych emocji w kontaktach interpersonalnych, podstawowe techniki wspierania własnej osoby. b) Komunikacja interpersonalna (modele komunikacji dwustronnej, komunikacja werbalna i niewerbalna, cechy dobrej komunikacji, błędy i bariery w komunikacji, nawiązanie kontaktu interpersonalnego, komunikacja w czasie rozmowy o pracę oraz w miejscu pracy), c) Sytuacje kryzysowe i konfliktowe (znaczenie konfliktu w sytuacji kryzysowej, identyfikacja konfliktów, sposoby reagowania i radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi, style rozwiązywania konfliktów w domu oraz w miejscu pracy, porozumienie bez przemocy według wybranej metody), d) Zachowania asertywne (asertywność w życiu społecznym i pracy zawodowej, umiejętność przyjmowania krytyki i negatywnych ocen, konstruktywne przyznawanie się do błędów), e) Umiejętności społeczne ( umiejętność dawania komplementów, wyrażania osobistych przekonań i opinii; trening wyrażania uczuć pozytywnych, trening konstruktywnego krytykowania, umiejętności skutecznej modyfikacji zachowań swoich i innych), f) Równościowe postrzeganie ról społecznych odgrywanych przez kobiety i mężczyzn (zależności pomiędzy położeniem kobiet i mężczyzn a rolami społecznymi im przypisanymi, negatywny wpływ stereotypów na bariery równości w danym obszarze życia społecznego, określenie kluczowych barier równościowych), g) Inna ewentualna dodatkowa tematyka określona przez wykonawcę. - Metody szkoleniowe: prezentacje; dyskusja; ćwiczenia indywidualne i w zespole Godzina treningu kompetencji i umiejętności społecznych równa się 45 minutom. 2.2 Trening kompetencji życiowych i rodzicielskich Zakres tematyczny szkolenia (minimum programowe), liczba godzin i spotkań szkoleniowych, metody szkoleniowe: - 15 godzin zajęć dla jednej 15 osobowej grupy w ramach 3 spotkań szkoleniowych; - Minimum programowe: a) Postawy rodzicielskie (podstawowe cele wychowawcze, nawiązywanie efektywnej współpracy z dzieckiem, określanie dziecku granic postępowania, rola stereotypów w procesie wychowawczym), b) Wyrażanie uczuć i emocji ( rola uczuć i emocji w życiu rodzicielskim, rozpoznawanie, nazywanie i konstruktywne wyrażanie uczuć, sposoby reakcji pomocne dzieciom w radzeniu z własnymi emocjami i uczuciami), c) Skuteczna współpraca z dzieckiem (metody i techniki pomocne we właściwej współpracy z dzieckiem, metody wyciągania konsekwencji za niewłaściwe zachowanie dziecka, sposoby wyrażania pochwał oraz metody tworzenia właściwego systemu nagradzania), d) Rozwiązywanie problemów i konfliktów z dzieckiem (analiza najczęstszych sytuacji konfliktowych, rozwiązywanie problemów w praktyce). e) System podziału obowiązków w rodzinie ( równościowe rozdysponowanie obowiązków w rodzinie, rola stereotypów, nawyków rodzin w podziale obowiązków) f) Inna ewentualna dodatkowa tematyka określona przez wykonawcę. - Metody szkoleniowe: prezentacje; dyskusja; ćwiczenia indywidualne i w zespole. Godzina treningu kompetencji życiowych i rodzicielskich równa się 45 minutom. 2.3 Warsztaty doradztwa zawodowego z elementami indywidualnego doradztwa zawodowego Zakres tematyczny warsztatów doradztwa zawodowego (minimum programowe), doradztwa indywidualnego oraz liczba godzin i spotkań szkoleniowych: - 20 godzin zajęć warsztatowych doradztwa dla jednej 22 osobowej grupy w ramach 4 spotkań szkoleniowych; realizacja indywidualnych zajęć doradztwa zawodowego obejmuje jedną godzinę dla każdego uczestnika zajęć (łącznie 22 godziny zajęć). - Minimum programowe warsztatów doradztwa zawodowego: a) Poznanie własnego potencjału (samoocena, samoakceptacja, budowanie obrazu siebie w oparciu o analizę SELF SWOT, budowanie poczucia własnej wartości), b) Aktywne poruszanie się po rynku pracy (aktywne metody poszukiwania zatrudnienia, wymagania pracodawców wobec kandydatów, internet jako narzędzie pomocne do zaistnienia na rynku pracy, funkcjonowanie na rynku pracy), c) Równościowe postrzeganie ról zawodowych (wpływ stereotypów - metody ich ograniczania) d) Opracowanie dokumentów aplikacyjnych (zasady tworzenia dokumentów aplikacyjnych oraz ich konstrukcja), e) Rozmowa kwalifikacyjna z elementami autoprezentacji (przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, efekt pierwszego wrażenia, promocja własnej osoby poprzez przedstawienie mocnych stron), f) Inna ewentualna dodatkowa tematyka określona przez wykonawcę. Metody szkoleniowe: prezentacje, dyskusja, ćwiczenia w zespole - burza mózgów, ćwiczenia indywidualne. - Minimum programowe doradztwa indywidualnego: a) Przedstawienie uczestnikowi zajęć celu spotkania, b) Wywiad doradcy z uczestnikiem, c) Określenie zainteresowań i preferencji zawodowych przy pomocy stosownych narzędzi badawczych, d) Podliczenie wyników i ich omówienie, e) Analiza predyspozycji zawodowych uczestnika w oparciu o uzyskane wyniki. Godzina warsztatów doradztwa zawodowego równa się 45 minutom, godzina indywidualnego doradztwa zawodowego równa się 60 minutom. 2.4 Terapia rodzinna Zakres tematyczny terapii (minimum programowe), liczba godzin i miejsce spotkań: - 10 godzin terapii rodzinnej dla uczestnik projektu i jego rodziny w ramach określanej przez specjalistę liczby spotkań i godzin danego spotkania (z tym, że nie więcej niż 2 godziny w ramach jednego spotkania). - Minimum programowe terapii: a) Zdefiniowanie problemów rodziny, b) Identyfikacja mechanizmów podtrzymujących problemy istniejące w rodzinie, c) Określenie celów terapii, d) Wybór i wprowadzenie zmian dostosowanych do możliwości rodziny, e) Wsparcie systemu rodzinnego i podtrzymanie wprowadzonych zmian, f) Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego. Godzina terapii równa się równa się 60 minutom. 2.5 Kurs sprzedawcy z obsługą komputera, kasy fiskalnej i programów magazynowych Liczba uczestników szkolenia - 9 osób. Zakres tematyczny szkolenia (minimum programowe) oraz liczba godzin i spotkań szkoleniowych: - Minimum programowe: Zakres tematyczny szkolenia (minimum programowe) oraz liczba godzin i spotkań szkoleniowych: a) Zasady profesjonalnej obsługi klienta - 5 godzin, 1 spotkanie szkoleniowe - Komunikacja w kontakcie z klientem, - Organizacja procesu sprzedaży i obsługi klienta, - Techniki pracy z klientem, - Techniki sprzedaży, - Sposoby pozyskiwania nowych klientów i ich utrzymywania, - Cel i zakres towaroznawstwa, - Elementy ekonomii, fizjologii i higieny pracy. b) Zagadnienia sanitarno - epidemiologiczne (minimum sanitarne) - 5 godzin, 1 spotkanie szkoleniowe c) Obsługa kas fiskalnych - 20 godzin, 3 spotkania szkoleniowe d) Obsługa komputera - 10 godzin, 2 spotkania szkoleniowe - obsługa komputera w środowisku Windows, archiwizowanie i przenoszenie danych, - komputerowa edycja tekstów - MS Word - tworzenie różnego rodzaju dokumentów tekstowych (pisma, listy, ulotki, itp.) oraz tworzenia tabel oraz elementów grafiki, - arkusz kalkulacyjny MS Excel - przetwarzanie danych liczbowych poprzez zastosowanie elementarnych obliczeń matematycznych zawartych w programie oraz przedstawienie ich w formie graficznej, - wykorzystywanie bazy danych w programie MS Outlook, - obsługa i wykorzystanie sieci Internet - obsługa i wykorzystanie możliwości sieci Internet (przeglądanie stron WWW, wyszukiwanie informacji, pobieranie danych, poczta elektroniczna, e) Obsługa programu magazynowo - sprzedażowego WAPRO WF - Mag - 30 godzin, 4 spotkania szkoleniowe, f) Obsługa programu magazynowo - sprzedażowego Subiekt GT - 30 godzin, 4 spotkania szkoleniowe. g) Egzamin końcowy. Łącznie 100 godzin szkoleniowych w ramach 15 spotkań szkoleniowych. Godzina szkolenia równa się 45 minutom. Absolwent szkolenia powinien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem MEN. Istnieje konieczność zapewnienia warunków szkolenia zgodnie z przepisami BHP. 2.6 Kurs magazyniera z obsługą wózka widłowego Liczba uczestników szkolenia - 3 osoby, Zakres tematyczny szkolenia (minimum programowe) oraz liczba godzin i spotkań szkoleniowych: Kurs magazyniera - 63 godziny - 10 spotkań a) Organizacja procesu sprzedaży i obsługi klienta, b) Towaroznawstwo, c) Transport i gospodarka magazynowa, d) Gospodarka opakowaniowa, e) Elementy ergonomii, fizjologii i higieny pracy, f) Obsługa programu WF MAG WAPRO - 30 godzin (istnieje możliwość zorganizowania zajęć łączonych w ramach obsługi tego programu z kursem sprzedawcy), g) Obsługa kasy fiskalnej - 20 godzin (istnieje możliwość zorganizowania zajęć łączonych w ramach obsługi kasy fiskalnej z kursem sprzedawcy). Kurs obsługi wózka widłowego - 67 godzin - 10 spotkań Zgodnie z wymogami odnośnie tego typu kursu tj. w szczególności: a) Typy stosowanych wózków jezdniowych, b) Budowa wózka widłowego, c) Czynności operatora przed podjęciem pracy i po pracy wózkiem widłowym, d) Czynności operatora w czasie pracy wózkiem, e) Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, f) Wiadomości z zakresu BHP, g) Wiadomości o dozorze technicznym, h) Przygotowanie kierowcy do wykonania czynności związanych z wymianą butli, i) Praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózka - 15 godzin indywidualnych zajęć, j) Czynności związane z wymiana butli LPG, k) Egzamin. Program szkolenia w ramach kursu obsługi wózka widłowego musi być zgodny z właściwymi przepisami oraz uzgodniony z Urzędem Dozoru Technicznego - Dział Szkoleń w Gliwicach - (art. 37 pkt 14 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym - (Dz. U. Nr 122, poz.1321 z późn. zm.). Kurs musi kończyć się egzaminem przed komisją kwalifikacyjną powołaną przez organ właściwej jednostki Urzędu Dozoru Technicznego i wydaniem zaświadczenia kwalifikacyjnego, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz.U. z 2001r. Nr 79, poz. 849 z późn. zm.) oraz ewentualnie wydaniem książeczki operatora - kierowcy. Łącznie 130 godzin szkoleniowych w ramach 20 spotkań szkoleniowych, przy założeniu że dane spotkanie szkoleniowe nie przekroczy 7 godzin zajęć. Godzina szkolenia równa się 45 minutom z zastrzeżeniem odnośnie prawnych wymogów czasu zajęć kursu obsługi wózka widłowego (godzina szkolenia praktycznego równa się 60 minutom). Absolwent szkolenia powinien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem MEN oraz stosowny dokument potwierdzający nabycie uprawnień do kierowania wózkiem widłowym, pod warunkiem pozytywnego zdania egzaminu. Istnieje konieczność zapewnienia warunków szkolenia zgodnie z przepisami BHP. 2.7 Kurs kosmetyczki Liczba uczestników szkolenia - 3 osoby. Zakres tematyczny kursu, liczba godzin oraz spotkań szkoleniowych: - Minimum programowe: a) Zasady funkcjonowania i organizacja salonu kosmetycznego w tym zasady BHP, b) Akcesoria stosowane w salonie kosmetycznym, c) Preparaty kosmetyczne - podział i ich praktyczne zastosowanie, d) Pielęgnacja skóry twarzy i włosów, e) Zastosowanie masek kosmetycznych, f) Higieniczne oczyszczanie skóry, g) Kosmetyka zachowawcza, poradnictwo, h) Pielęgnowanie i upiększanie oprawy oczu, i) Podstawowe zagadnienia masażu kosmetycznego, j) Pielęgnacja dłoni i stóp. Manicure i pedicure, k) Techniki zdobienia paznokci, l) Zabiegi wyszczuplająco - antycellulitowe, m) Zabiegi depilacyjne, n) Pielęgnacja biustu i dekoltu, w tym zabiegi liftingujące, o) Schorzenia skóry. Lecznicze oczyszczanie skóry, lecznicze złuszczanie naskórka, p) Przygotowanie skóry do makijażu, q) Makijaż i stylizacja (makijaż dzienny i wieczorowy, makijaż ślubny, makijaż kobiety dojrzałej), r) Egzamin końcowy. Łącznie 100 godzin zajęć (w tym min. 70% zajęć praktycznej nauki zawodu w zakładzie kosmetycznym) w ramach max. 15 spotkań przy założeniu że dane spotkanie szkoleniowe nie przekroczy 7 godzin szkoleniowych. Absolwent szkolenia powinien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem MEN. Istnieje konieczność zapewnienia warunków szkolenia zgodnie z przepisami BHP (w tym ubrań ochronnych). 2.8 Kurs opiekunki osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci. Liczba uczestników szkolenia - 6 osób. Zakres tematyczny kursu, liczba godzin oraz spotkań szkoleniowych: - 100 godzin zajęć w ramach 15 spotkań - Minimum programowe a) Problemy pielęgnacyjno - opiekuńcze oraz higieniczne osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci b) Działania systemu opieki społecznej i służby zdrowia, c) Podstawy wiedzy z zakresu psychologii, gerontologii, anatomii, dietetyki, d) Sposoby opieki nad dzieckiem, człowiekiem starszym w okresie zdrowia, choroby i rekonwalescencji z uwzględnieniem specyfiki psychofizycznej podopiecznego, e) Wybrane zagadnienia z metodyki pracy z ludźmi niepełnosprawnymi, f) Sposoby realizacji zleceń lekarskich, g) Sposoby udzielania pierwszej pomocy, h) Etyka pracy opiekuna, i) Stosowanie wybranych form terapii zajęciowej- zajęcia w terenie np. w DPS lub innej tego typu placówce opiekuńczej (minimum jedna wizyta studyjna). j) Egzamin końcowy. - Metody szkoleniowe: wykłady, ćwiczenia praktyczne. - Łącznie 100 godzin zajęć (w tym min. jedna wizyta studyjna np. w DPS) w ramach 15 spotkań przy założeniu że dane spotkanie szkoleniowe nie przekroczy 7 godzin szkoleniowych. Absolwent szkolenia powinien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem MEN. Istnieje konieczność zapewnienia warunków szkolenia zgodnie z przepisami BHP.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: pn. Czas na aktywność w gminie Przecław współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet VII, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Trening kompetencji i umiejętności społecznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CREATOR Sp. z o.o Lublin, ul. Szafirowa 13/26, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9307,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8580,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Trening kompetencji życiowych i rodzicielskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CREATOR Sp. z o.o, ul. Szafirowa 13/26, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4309,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1590,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1590,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4950,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Warsztaty doradztwa zawodowego z elementami indywidualnego doradztwa zawodowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CREATOR Sp. z o.o, ul. Szafirowa 13/26, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9246,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3206,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3206,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6578,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Terapia rodzinna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Badawczo - Szkoleniowy Sp. z o. o., Ul. Artyleryjska 3k, 10-165 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1833,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Kurs sprzedawcy z obsługą komputera, kasy fiskalnej i programu magazynowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk, Ul. Lisa Kuli 1, 35-032 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16930,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4050,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11403,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Kurs magazyniera z obsługą wózka widłowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Kierowców PRAWKO Dorota Chmura, Ul. Krakowska 28, 39-200 Dębica, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10780,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2646,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2646,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11606,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Kurs kosmetyczki z elementami wizażu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Badawczo - Szkoleniowy Sp. z o. o., Ul. Artyleryjska 3k, 10-165 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9487,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Kurs opiekunki osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CREATOR Sp. z o. o., ul. Szafirowa 13/26, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11387,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1300,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.