eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśniowice › Wykorzystanie potencjału turystycznego terenu przyległego do zbiornika wodnego Maczuły poprzez budowę infrastruktury turystycznej w gminie Leśniowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-14

Leśniowice: Wykorzystanie potencjału turystycznego terenu przyległego do zbiornika wodnego Maczuły poprzez budowę infrastruktury turystycznej w gminie Leśniowice
Numer ogłoszenia: 30397 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leśniowice , Leśniowice 21A, 22-122 Leśniowice, woj. lubelskie, tel. 82 567 54 94, faks 82 567 54 94.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesniowice.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykorzystanie potencjału turystycznego terenu przyległego do zbiornika wodnego Maczuły poprzez budowę infrastruktury turystycznej w gminie Leśniowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa zadania: Wykorzystanie potencjału turystycznego terenu przyległego do zbiornika wodnego Maczuły poprzez budowę infrastruktury turystycznej w gminie Leśniowice. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania w/w zadania zgodnie z projektami i zasadami wiedzy technicznej. Zakres szczegółowy przedmiotu zamówienia obejmuje : 1. Przebudowa drogi gminnej Nr 104972L od km 0+000 do km 1+030 - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki betonu asfaltowego - 5180 m2 - wykonanie wzmocnienia z geosiatki - 5180 m2, - utwatdzenie poboczy z kruszywa łamanego o szer. 2x 0,75 m - 1545 m2 - oznakowanie pionowe i poziome Przebudowa drogi gminnej od km 0+000 do km 0+367,65 - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki betonu asfaltowego - 1485,60 m2 - wykonywane warstwy wiążącej z mieszanki betonu asfaltowego - 1522,36m3 -utwatdzenie poboczy z kruszywa łamanego o szer.2x 0,50 m - 204,40 m2 - ułożenie korytek prefabrykowanych odwadniających w poboczu drogi - 326,50 mb - oznakowanie pionowe i poziome - nawierzchnie z płyt drogowych ( most) 3.0 x 1.0 m gr. 15 cm - 54 m2 - poręcze ochronne sztywne typu U-11a (komplet) Przebudowa drogi gminnej od km 0+367,65 do km 0+695,00 - wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 5 cm z mieszanki betonu asfaltowego - 1309,40 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0 - 31,50 mm gr.20cm - 1309,40 m2, - warstwa wzmacniająca grunt z geowłókniny - 1309,40 m2 - utwatdzenie poboczy z kruszywa łamanego o szer.2x 0,50 m - 327,35 m2 2. Przebudowa drogi gminnej w m. Nowy Folwark ( odcinek A-A1 o dł. 212 mb, odcinek B-B1 o dł. 408 mb ,odcinek C-C1 o dł. 160 mb) - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o gr.4 cm o przekroju szlakowym zmiennym 3.0- 5.0m - wykonanie warstwy konstrukcyjnej nawierzchni o łącznej pow. 3320.00m2 - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm o łącznej pow. 3408.00 m2 - wykonanie dolnej w-wy podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o łącznej pow. 3496,00m2 - wykonanie warstwy odsączającej z pisaku stabilizowanego mechanicznie o łącznej pow. 3584.00 m2 - utwatdzenie poboczy z kruszywa o szer.2x 0,50 m - 160.00m2 - oznakowanie - rowy odwadniające - 900.00 m - zjazdy 108.05 m2 ( 5 szt. ) 3. Budowa drogi gminnej i ciągu pieszo-jezdnego w m. Nowy Folwark - roboty ziemne - 1742,61 m2 - warstwa odsączająca o gr. 10 cm - 600.00m2 - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o gr. 10 cm - 600.00 m2 - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa wiążąca ) - 600.00 m2 - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm ( warstwa ścieralna) - 600 m2 Chodnik - szer. chodnika 2.00m - pow. chodnika 250,20m2 - chodnik z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-pisakowej z wypełnieniem spoin - 250.20 m2 - obrzeża betonowe o wym. 20 x 6 cm na podsypce piaskowej - 118.60 m - ława pod obrzeża betonowa z oporem beton B-10 - - krawężniki betonowe - ogrodzenie z siatki wysokości 1.5 m na słupkach stalowych - 21 szt. obetonowanych - 41 m - furtka ze słupkami - 1 szt. - umocnienie skarp (darniowanie) - 91.44 m2 - umocnienie skarp wykopów i nasypów z obsianiem, humus gr. 5 cm - 309.93 m2 Ciąg pieszo- jezdny we wsi Nowy Folwark - warstwa odsączająca o gr. 10 cm -2332.00 m2 - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem gr. 10 cm - 2332.00 m2 - warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 10 cm - nawierzchnia kostka brukowa gr. 8 cm 1112,64 m2 - krawężniki 4. Budowa parkingu we wsi Horodysko - szerokość parkingu 14.00m - długość parkingu 37,50m - warstwa odsączająca gr. 10.00cm - warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15.00cm - nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8.0 cm - krawężniki - oznakowanie 5. Budowa ciągów turystycznych wraz z miejscami wypoczynkowymi wzdłuż zbiornika wodnego Maczuły Konstrukcja ścieżki i chodnika: - kostka brukowa typu Holland koloru szarego ( na chodniku kostka koloru żółtego i grafitowego) - podsypka cement. - pisakowa 1:4 - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 15.00cm - w-wa odsączająca z pisaku 10.00cm 3779.00m2 - w-wa górna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15.00cm 3779.00m2 - obrzeża betonowe 2153.50m - długość ścieżki i chodnika 1072.00m - oznakowanie pionowe i poziome - ławki 5 szt. i kosze na odpadki 5 szt. - zapory wjazdowe na ciągi piesze komplet 6. Oświetlenie z lamp solarnych - zakup i montaż i stawianie słupów oświetleniowych -11 szt. 7. Budowa wieży widokowej przy zbiorniku wodnym Maczuły - budowa wieży widokowej drewnianej o wym. w rzucie 4,0 x 4,0 m o wysokości 9,27m wraz z podestem obserwacyjnym w rzucie 3.0 x 3.0 m. - balustrada schodów i tarasu - konstrukcja ze słupków, wypełnienie balustrad - deskowanie pełne, pochwyt, - fundamenty betonowe monolityczne pod słupy konstrukcji głównej - dach, deskowanie pełne z desek kryty blachą powlekaną 8. Budowa molo w kształcie litery U - pomost pływający w kształcie litery U o wym. 52,50m x 2 + 58,00m na pływakach siatkobetonowych - konstrukcja drewniana impregnowana, wyposażony w drabinki kąpielowe 3 szt. przystosowany do cumowania sprzętu pływającego typu kajaki, rowery wodne. 9. Budowa plaży przy zbiorniku wodnym Maczuły - wykonanie plaży piaszczystej o powierzchni 1550.00m2 10. Urządzenia rekreacyjno-wypoczynkowe, mała architektura - ławki 15 szt. drewniane ustawione na fundamentach betonowych B-15 - ławo-stoły 4 szt. wolnostojące drewniane umieszczone na fundamentach z betonu B-15 - krąg ogniskowy O 2,5om utwardzony kruszywem łamanym 0-31,5mm, krąg ułożony z kamieni polnych, wokół kręgu opaska z kruszywa naturalnego o gr. warstwy 0,50m i szerokości 1,95m. 11. Budowa dwóch wiat drewnianych trzysegmentowych - wykonanie i ustawienie dwóch wiat drewnianych trzysegmentowych, o wym. w rzucie 5,27 x 7,60m., wys.3,90m dach dwuspadowy - konstrukcja drewniana, fundamenty betonowe , wyposażone w siedziska i ławo-stoły ( 6 szt.) wykonane z bali drewnianych , zgodnie z dokumentacją. 12. Budowa dwóch wiat ( altan ) dwusegmentowych - wykonanie i ustawienie dwóch wiat drewnianych dwusegmentowych o wym. w rzucie 5,27 x 5,45m, wysokość 3,90 m dach dwuspadowy, - konstrukcja drewniana , fundamenty betonowe , wiaty wyposażone w siedziska i ławo-stoły (4 szt.) wykonane z bali drewnianych zgodnie z dokumentacją. 13. Wyposażenie stanowiska ratownika: - łódź ratunkowa z silnikiem o mocy 30 KM i wiosłami wyposażona w konsolę, siedzenie, kratownicę nawigacyjną, przyczepę podłodziową, uchwyt na koło ratownicze, pompę zęzową, drabinkę, wykonana z polietylenu - 1 szt. - kamizelka ratunkowa- 1 szt. - apteczka ratunkowa - 1 komplet wyposażony 14. Zakup sprzętu rekreacyjnego - kajak z wiosłami i silnikiem wyposażony w 3 wygodne siedzenia, schowek wypornościowy, wzmacniane dno oraz ochronne szyny aluminiowe na łuku.- 5 szt. - rower wodny-4- osobowy ,wykonany z polietylenu. Wyposażony w baldachim przeciwsłoneczny, pojemnik na bagaż i produkty, pojemnik na napoje chłodzące. Odporny na uderzenia , odporny na warunki zewnętrzne, łatwy w utrzymani - 5 szt. - ślizgawka dla dzieci - zakręcona zjeżdżalnia o długości ślizgu 4 metrów, wykonana z wysokiej, jakości plastiku, stabilna o szerokiej podstawie. Wejście drabinkowe osłonięte wysoką poręczą z wycięciem do trzymania - 1 szt. Na wykonawcy robót ciąży obowiązek uwzględnienia kosztów w cenie ofertowej związanych z przeprowadzeniem badań archeologicznych po uprzednim uzyskaniu pozwolenia od Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie Delegatura w Chełmie w obrębie prowadzenia prac ziemnych tj. budowa oświetlenia ulicznego drogi i ciągu pieszo - jezdnego na działkach nr 146 i 147 w miejscowości Nowy Folwark zgodnie z Postanowieniem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie Delegatura w Chełmie znak: IN.II.5152.71.1.2011 z dnia 22 grudnia 2011 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;gwarancjach bankowych;gwarancjach ubezpieczeniowych;poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn.zm.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.11.1.1.SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli wykaże się: Należytym wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie robót budowlanych polegających na: - budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości brutto nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł i powierzchni nie mniejszej niż 5.000,00 m2 (w jednym zadaniu) - budowie parkingu, chodnika lub ścieżki rowerowej z kostki brukowej wraz z zagospodarowaniem zieleni i elementami małej architektury o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł i powierzchni nie mniejszej niż 5.000,00 m2 (w jednym zadaniu) - budowa obiektów kubaturowych o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00zł i powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 100,00 m2 (w jednym zadaniu)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie warunku warunku poprzez złożenia Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony przez wykonawców, którzy dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Osoby te: -powinny posiadać określone przepisami Prawa budowlanego kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, z późn. zm.), -powinny posiadać min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu pracami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych (funkcja kierownika budowy lub kierownika robót o charakterze zbieżnym z zakresem robót będących przedmiotem projektu i z posiadanymi uprawnieniami). -powinien posiadać średnie roczne zatrudnienie nie mniejsze niż 50 osób w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku nabycia uprawnień budowlanych w innym kraju będą także uznawane kwalifikacje zawodowe nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (European Economic Area - EEA) i Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz.394). Jeżeli wykonawca nie dysponuje w/w osobami, to przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. Jednocześnie, zgodnie z zasadami udzielania dofinansowania ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013, wszelkie materiały i zasoby, które mają być wykorzystywane do realizacji zamówienia powinny pochodzić z krajów wymienionych w załączniku do rozporządzenia nr 1638/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady. Zamawiający informuje Wykonawców o wymogu dostarczenia dowodu pochodzenia nie później niż w chwili wystawienia pierwszej faktury, w przypadku sprzętu, urządzeń, których jednostkowy koszt zakupu wynosi ponad 5 000 euro. Świadectwo pochodzenia powinno zostać wystawione przez właściwe władze państwa pochodzenia dostaw i musi być zgodne z zasadami określonymi we właściwych przepisach Wspólnotowych. (Rozporządzenie Rady EWG nr 2913/92 z dnia 12 października 1992 r. ustanawiającego Wspólnotowy Kodeks Celny oraz innych aktów wspólnotowych dotyczących pochodzenia niepreferencyjnego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony przez wykonawców, którzy wykażą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł, oraz fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 4 000 000,00 zł, W zakresie warunków udziału w postępowaniu dotyczących dysponowania środkami finansowymi, lub zdolnością kredytową, posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, a także wykazania się doświadczeniem w zakresie wykonania robót budowlanych w odpowiedniej wysokości, oraz wadium - w celu zapewnienia równego traktowania wykonawców przy dokonywaniu oceny spełniania tych warunków, wartości podane przez Wykonawcę w walutach innych niż złoty polski Zamawiający będzie przeliczał na wartości w złotówkach według kursu średniego danej waluty ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych i daty zamieszczenia niniejszej specyfikacji na stronie internetowej Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp. W przypadku złożenia oferty wspólnej, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt.10.2, 10.3, 10.4 SIWZ muszą spełniać łącznie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, potwierdzająca spełnienie warunku określonego w pkt. 10.4.1.SIWZ. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt. 10.4.1. SIWZ. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony przez wykonawców, którzy dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Osoby te: powinny posiadać określone przepisami Prawa budowlanego kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, z późn. zm.), powinny posiadać min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu pracami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych (funkcja kierownika budowy lub kierownika robót o charakterze zbieżnym z zakresem robót będących przedmiotem projektu i z posiadanymi uprawnieniami). powinien posiadać średnie roczne zatrudnienie nie mniejsze niż 50 osób w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku nabycia uprawnień budowlanych w innym kraju będą także uznawane kwalifikacje zawodowe nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (European Economic Area - EEA) i Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz.394). Jeżeli wykonawca nie dysponuje w/w osobami, to przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. Jednocześnie, zgodnie z zasadami udzielania dofinansowania ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013, wszelkie materiały i zasoby, które mają być wykorzystywane do realizacji zamówienia powinny pochodzić z krajów wymienionych w załączniku do rozporządzenia nr 1638/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady. Zamawiający informuje Wykonawców o wymogu dostarczenia dowodu pochodzenia nie później niż w chwili wystawienia pierwszej faktury, w przypadku sprzętu, urządzeń, których jednostkowy koszt zakupu wynosi ponad 5 000 euro. Świadectwo pochodzenia powinno zostać wystawione przez właściwe władze państwa pochodzenia dostaw i musi być zgodne z zasadami określonymi we właściwych przepisach Wspólnotowych. (Rozporządzenie Rady EWG nr 2913/92 z dnia 12 października 1992 r. ustanawiającego Wspólnotowy Kodeks Celny oraz innych aktów wspólnotowych dotyczących pochodzenia niepreferencyjnego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesniwice@lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego ;Gmina Leśniowice, 22-122 Leśniowice 21A, - w pokoju nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2014 godzina 10:20, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Gmina Leśniowice,, 22-122 Leśniowice 21A, - w pokoju nr 5 - sekretariat - od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 - 15:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Instrument Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013,.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.