eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › przebudowa ulic Słonecznej i Cichej w Końskich oraz budowa ulicy Wąskiej w Dyszowie gmina Końskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-29

POZYCJA 30394

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Końskie: przebudowa ulic Słonecznej i Cichej w Końskich oraz budowa ulicy Wąskiej w Dyszowie gmina Końskie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Końskie, do kontaktów: Dorota Sęga, Jerzy Michalski, ul. Partyzantów 1 lok. 24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax 041 3722955, e-mail: przetargi@umkonskie.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.umkonskie.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Budowa i przebudowa dróg. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ulic Słonecznej i Cichej w Końskich oraz budowa ulicy Wąskiej w Dyszowie gmina Końskie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: gmina Końskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ulic Słonecznej i Cichej w Końskich oraz budowa ulicy Wąskiej w Dyszowie gmina Końskie. Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic Słonecznej i Cichej w Końskich. W zakres zamówienia wchodzi: o przebudowa ulic Słonecznej i Cichej w Końskich o przebudowa chodników na w/w ulicach o przebudowa istniejącego wodociągu z rur żeliwnych na wodociąg z polietylenu z rur PE wraz z podłączeniem do istniejących przyłączy Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dojazdowej, przebudowa słupów linii nn, budowa zbiornika na ścieki wraz z przyłączem kanalizacji sanitarnej - Dyszów ul. Wąska. W zakres zamówienia wchodzi: o budowa drogi dojazdowej o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z przebudową kolidujących z drogą urządzeń tj. słupów energetycznych i zbiornika ścieków sanitarnych o przebudowa odcinka linii nn Dyszów, obejmująca słupy energetyczne o przebudowa przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem na ścieki 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. W przypadku podmiotów zbiorowych aktualna informacja właściwego Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg. wzoru - zał. nr 4) 7. Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia w tym osoby posiadające uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności: Ř drogowej , Ř instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, Ř instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (tylko dla zadania nr 2), oraz kserokopie uprawnień tych osób, oraz kserokopie potwierdzające przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego (wg. wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej) 8. Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotowego zadania a w tym: Ř zadanie nr 1 - koparka, koparko - ładowarka, samochody samowyładowcze Ř zadanie nr 2 - wytwórnia mas bitumicznych (WMB), układarka masy bitumicznej, walce - stalowe, ogumione, równiarka. 9. Kosztorys ofertowy. 10. Harmonogram rzeczowo - finansowy. (wg wzoru - załącznik nr 6 do oferty przetargowej) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: jak w pkt II 1.5 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 26 czerwca 2007 r. do godziny 9.00 (czasu lokalnego) w wysokości: - Zadanie nr 1 - 12 000,00zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych) - Zadanie nr 2 - 4000,00zł (słownie: cztery tysiące złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a) spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, Prawo zamówień publicznych b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. d) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. e) dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotowego zadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie niżej wymienionych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. W przypadku podmiotów zbiorowych aktualna informacja właściwego Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg. wzoru - zał. nr 4) 7. Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia w tym osoby posiadające uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności: Ř drogowej , Ř instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, Ř instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (tylko dla zadania nr 2), oraz kserokopie uprawnień tych osób, oraz kserokopie potwierdzające przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego (wg. wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej) 8. Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotowego zadania a w tym: Ř zadanie nr 1 - koparka, koparko - ładowarka, samochody samowyładowcze Ř zadanie nr 2 - wytwórnia mas bitumicznych (WMB), układarka masy bitumicznej, walce - stalowe, ogumione, równiarka. 9. Kosztorys ofertowy. 10. Harmonogram rzeczowo - finansowy. (wg wzoru - załącznik nr 6 do oferty przetargowej)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl. Opłata: 60 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatność w kasie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.06.2007, godzina 10:00, Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1, pok nr 18 (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Przebudowa ulic Słonecznej i Cichej w Końskich. 1) Krótki opis: W zakres zamówienia wchodzi: o przebudowa ulic Słonecznej i Cichej w Końskich o przebudowa chodników na w/w ulicach o przebudowa istniejącego wodociągu z rur żeliwnych na wodociąg z polietylenu z rur PE wraz z podłączeniem do istniejących przyłączy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20, 45.23.21.50, 45.23.32.22. 3) Wielkość lub zakres: jak w pkt 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 3 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Budowa drogi dojazdowej, przebudowa słupów linii nn, budowa zbiornika na ścieki wraz z przyłączem kanalizacji sanitarnej - Dyszów ul. Wąska. 1) Krótki opis: W zakres zamówienia wchodzi: o budowa drogi dojazdowej o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z przebudową kolidujących z drogą urządzeń tj. słupów energetycznych i zbiornika ścieków sanitarnych o przebudowa odcinka linii nn Dyszów, obejmująca słupy energetyczne o przebudowa przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem na ścieki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20, 45.23.22.00, 45.23.24.10. 3) Wielkość lub zakres: jak w pkt 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 3 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.