eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › wykonanie robót remontowo-budowlanych związanych z adaptacją pomieszczeń szpitala dla potrzeb apteki szpitalnej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole przy ul. Poniatowskiego 25

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-29

POZYCJA 30393

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Koło: wykonanie robót remontowo-budowlanych związanych z adaptacją pomieszczeń szpitala dla potrzeb apteki szpitalnej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole przy ul. Poniatowskiego 25 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Iwona Nowacka - Kozińska, ul. Poniatowskiego 25, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2626100, fax 063 2720850, e-mail: spzozkolo@konin.lm.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spzoz.kolo.bip.net.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót remontowo-budowlanych związanych z adaptacją pomieszczeń szpitala dla potrzeb apteki szpitalnej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole przy ul. Poniatowskiego 25. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: budynek główny szpitala przy ul. Poniatowskiego 25, 62-600 Koło. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót remontowo-budowlanych związanych z adaptacją pomieszczeń szpitala dla potrzeb apteki szpitalnej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole przy ul. Poniatowskiego 25 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające, że oferta jest ważna i nie podlega odrzuceniu: 1)wypełniony druk \OFERTA\, 2)kosztorys ofertowy wraz z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania lub protokołem danych wyjściowych do kosztorysowania, które Wykonawca zastosował do obliczenia ceny oferty w kosztorysie ofertowym, 3)harmonogram rzeczowo-finansowy dla realizacji zadania określonego ofertą, 4)oświadczenie zgodnie z Załącznikiem Nr 1, 5)wykaz robót zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z zachowaniem zasad określonych dziale VI ust. 3 pkt 1 i 2 SIWZ, na Załączniku Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością oraz z podaniem ich wartości, daty rozpoczęcia i zakończenia oraz miejsca realizacji, 6)wykaz obejmujący dane dotyczące kierownika budowy przewidywanego do realizacji zamówienia, który jest pracownikiem Wykonawcy lub zostanie zatrudniony na podstawie mowy cywilnoprawnej - na Załączniku Nr 3 oraz udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych (aktualne zaświadczenia potwierdzające wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego). 7)oświadczenie o gotowości współpracy - na Załączniku Nr 4 podpisane przez kierownika budowy, którego zatrudni Wykonawca na podstawie umowy cywilnoprawnej. 8)oświadczenie finansowe, złożone na Załączniku Nr 5 potwierdzone sprawozdaniami finansowymi za lata 2004, 2005 i 2006 rok wraz z opinią biegłych rewidentów, jeżeli są wymagane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca, który nie jest zobowiązany do sporządzenia sprawozdań finansowych, przedstawi informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem, 9)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 12)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 13)pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, 14)umowę konsorcjum w przypadku składania oferty łącznej wraz ze pełnomocnictwem w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagana, 15)umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej, 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: zgodnie z dokumentacją techniczną 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2.Termin wniesienia wadium upływa w dniu 09.07.2007 roku o godz. 11:00 3. Pozostale informacje w SIWZ. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)posiada doświadczenie zawodowe w charakterze Generalnego Wykonawcy wyrażające się w zrealizowaniu (rozpoczęciu i zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat (2002-2006) robót polegających na wykonaniu robót budowlanych, adaptacyjnych i remontowo-budowlanych o wartości dla jednej realizacji stanowiącej minimum 85% wartości oferty, 2)przedłoży dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, o których mowa w pkt 1 z podaniem ich wartości, daty rozpoczęcia i zakończenia oraz miejsca realizacji, 3)wykaże się sytuacją finansową określoną jako udokumentowana wysokość przychodu łącznie za lata 2004, 2005 i 2006 nie niższą niż 1,5 mln zł, 4)wykażą się potencjałem kadrowym w latach 2004, 2005 i 2006, który obejmował średnio co najmniej 15 pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, w tym minimum 1 osoba posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia, 5)dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia niezbędne do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia, 6)udzieli co najmniej 36 miesięcy rękojmi oraz gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia protokólarnego odbioru całości robót objętych przedmiotem zamówienia oraz dodatkowo minimum 60 miesięcy gwarancji na zabudowane materiały, 7)zamawiający dopuszcza możliwość realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia przez podwykonawców, 8)w przypadku korzystania z usług podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do: a.przedłożenia zamawiającemu zobowiązania do współpracy (załącznik nr 4) b.przedłożenia umów przedwstępnych określających zakres robót przewidzianych do realizacji przez podwykonawcę 9)pojęcie \podwykonawstwo\ nie dotyczy zatrudniania przez Wykonawcę osób na podstawie umów cywilnoprawnych nie będących jego pracownikami oraz podnajmowania maszyn i urządzeń od innych podmiotów gospodarczych, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: przez określeniew druku ZP17 oceny spełnia /nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak w pkt II.1.6) niniejszego ogłoszenia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.kolo.bip.net.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.07.2007, godzina 11:30, 62-600 Koło, ul. Poniatowskiego 25, budynek administracji, pok.nr 9.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.