eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płoniawy-Bramura › Dostawa oleju opałowego lekkiego do budynku administracyjnego Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Kultury oraz Zespołu Szkół w Płoniawach-Bramurze i Zespołu Szkół w Krasińcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-10

Płoniawy-Bramura: Dostawa oleju opałowego lekkiego do budynku administracyjnego Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Kultury oraz Zespołu Szkół w Płoniawach-Bramurze i Zespołu Szkół w Krasińcu
Numer ogłoszenia: 303852 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Płoniawy-Bramura , Płoniawy-Bramura 83A, 06-210 Płoniawy-Bramura, woj. mazowieckie, tel. 29 7178061, faks 29 7178043.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ploniawy-bramura.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego do budynku administracyjnego Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Kultury oraz Zespołu Szkół w Płoniawach-Bramurze i Zespołu Szkół w Krasińcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa oleju opałowego lekkiego do budynku administracyjnego Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Kultury oraz Zespołu Szkół w Płoniawach-Bramurze i Zespołu Szkół w Krasińcu 2.1.2. Wszystkie obiekty do których będzie dostarczany opał, znajdują się na terenie Gminy Płoniawy-Bramura. 2.1.3. W ofercie należy podać cenę jednostkową za 1000 litrów (w temperaturze referencyjnej 15 0 C). 2.1.4. Cenę jednostkową należy przyjąć na podstawie notowanej średniej ceny oleju opałowego zamieszczonej na stronach internetowych producenta (Lotos Orlen) oferowanego oleju opałowego z dnia 10.11.2015 r. (lub przed tym dniem, jeżeli w tym dniu cena nie była notowana). 2.1.5. Zamówienie dotyczy dostaw oleju opałowego o następujących parametrach (normach jakościowych): nazwa produktu: olej opałowy lekki PN-C-96024 dla gatunku 2.1.6. Szczegółowa lista obiektów do których ma być dostarczany olej opałowy podana została w załączniku nr 7 do SIWZ. 2.1.7. Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw oleju opałowego do innych obiektów (nie wymienionych załączniku nr 7) w przypadku oddania do użytku takich obiektów w trakcie obowiązywania umowy bądź wykonania wymiany kotłowni na olejową w trakcie obowiązywania umowy. 2.1.8. Ilość zamówionego oleju opałowego będzie zależna od zapotrzebowania w danym sezonie grzewczym. 2.1.9. Zamawiający informuje, iż w poprzednim sezonie grzewczym 2014/2015 zakupiono łącznie około 104 500 litrów oleju opałowego. 2.1.10. Dostawy opału realizowane będą sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez zarządców poszczególnych obiektów w terminie wskazanym przez wykonawcę w ofercie, przy czym zamawiający zastrzega, iż maksymalny dopuszczalny przez zamawiającego termin realizacji dostawy wynosi 3 dni (od chwili złożenia zamówienia) 2.1.11. Według danych od osób zarządzających poszczególnymi placówkami, pojemności zbiorników na olej opałowy w tych placówkach wynoszą tyle, ile maksymalna przewidywana wielkość jednorazowej dostawy (zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz). Zamawiający przewiduje rozładunek oleju opałowego z autocysterny do zbiorników przy zastosowaniu pompy przy autocysternie. 2.1.12. Autocysterna dostarczająca olej opałowy ma być wyposażona w atestowany, zalegalizowany licznik prawidłowo wskazujący dostarczoną/zatankowaną ilość opału. 2.1.13. Według ogólnych danych od osób Zarządzających poszczególnymi placówkami, ich lokalizacja nie utrudnia dostaw autocysternami o wymiarach 9,2m / 2,8m / 3,4m i 14,6m / 2,8m / 3,6m (długość / szerokość / wysokość). Szczegółowe informacje w tym zakresie można uzyskać telefonicznie od osób bezpośrednio związanych z dostawami oleju opałowego w poszczególnych placówkach (lista osób wraz danymi kontaktowymi znajduje się w załączniku nr 7 do siwz). 2.1.14. W trakcie realizacji zamówienia, cena za opał będzie podlegała waloryzacji zgodnie z zapisami w zał. nr 6 i nr 8 do niniejszej specyfikacji. 2.1.15. Podstawą do wystawienia faktury, będzie dostarczona ilość oleju opałowego w temperaturze referencyjnej 15°C wg potwierdzenia przyjęcia przez osobę do tego upoważnioną przez Zamawiającego. 2.1.16. Dostawy do placówek objętych zamówieniem nie będą łączone, każda placówka zamawia opał indywidualnie, zgodnie z aktualnymi potrzebami, mogą jednak wystąpić sytuacje zamówienia opału w tym samym czasie przez więcej niż jedną placówkę. 2.1.17. Dostawy oleju opałowego realizowane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy zgodnie z art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy (Dz.U. Nr 4 poz. 28 z póź. zm.) 2.1.18. Dostawy realizowane mają być w godzinach od 8.00 do 14.00, dokładne godziny Wykonawca powinien ustalić z odbiorcą telefonicznie. 2.1.19. Zamawiający wymaga by faktury za opał były dostarczane w formie papierowej. 2.1.20. Zamawiający w celu kontroli jakości dostarczanego opału, zastrzega sobie możliwość niezapowiedzianego pobierania próbek dostarczonego opału oraz przekazania ich do analizy (w obecności Wykonawcy), zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 3170. 2.1.21. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia ma odpowiadać dokumentacji przetargowej. 2.1.22. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie ewentualnych uwag do treści siwz., 2.1.23. W interesie Wykonawcy jest zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje: - aktualną koncesją na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem, czyli obrotem paliwami ciekłymi udzieloną na podstawie ustawy z dnia 10.04.1997 r. - Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zmianami).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: - wykonywał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością, dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegające na dostawach oleju opałowego lekkiego o łącznej wielkości co najmniej 100 000 litrów rocznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Świadectwo jakości oferowanego oleju opałowego od producenta, świadczące o spełnieniu wymaganych przez Zamawiającego parametrów lub informacja na temat parametrów oferowanego oleju opałowego (ewentualnie inny dokument określający parametry oferowanego opału).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - termin prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia obrotu paliw ciekłych (olejami opałowymi) - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ploniawy-bramura.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Płoniawy-Bramura, Płoniawy-Bramura 83A, 06-210 Płoniawy-Bramura.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty winny być złożone w sekretariacie Urzędu Gminy Płoniawy-Bramura, Płoniawy-Bramura 83A, 06-210 Płoniawy-Bramura.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.