eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie remontu kompleksowego strefy stanowiska kierowania w budynku administracyjnym w Komendzie Miejskiej Policji w Jeleniej Górze, przy ul. Nowowiejskiej 43.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-30

Wrocław: Wykonanie remontu kompleksowego strefy stanowiska kierowania w budynku administracyjnym w Komendzie Miejskiej Policji w Jeleniej Górze, przy ul. Nowowiejskiej 43.
Numer ogłoszenia: 303826 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104231 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu kompleksowego strefy stanowiska kierowania w budynku administracyjnym w Komendzie Miejskiej Policji w Jeleniej Górze, przy ul. Nowowiejskiej 43..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania: Wykonanie remontu kompleksowego strefy stanowiska kierowania w budynku administracyjnym w Komendzie Miejskiej Policji w Jeleniej Górze, przy ul. Nowowiejskiej 43. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1. ROBOTY ROZBIÓRKOWE: Roboty wewnętrzne : - skucie posadzek betonowych i lastryko, 2.2. ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE: Zakres prac przewidzianych do realizacji: - uzupełnienie ścianek działowych w pomieszczeniu łączności specjalnej z płyt GK z wypełnieniem kratą stalową oraz blachą stalową, - montaż witryn aluminiowych szklonych szkłem bezpiecznym (strefa ograniczonego dostępu) oraz szybą w klasie P4 (magazyn broni) wskazane w przedmiarze robót i na rzucie pomieszczeń witryny wyposażone w rozsuwane okna podawcze i lady na dokumenty, kolor z palety RAL podstawowej do uzgodnienia z użytkownikiem, - montaż ściany aluminiowej mobilnej, szklonej szkłem bezpiecznym z możliwością pełnego otwierania i zamykania, kolor z palety RAL podstawowej do uzgodnienia z użytkownikiem, - montaż drzwi aluminiowych szklonych szkłem bezpiecznym, - wykonanie nowych tynków wewnętrznych kat. III ścian, - wykonanie licowania ścian zaplecza socjalnego, sanitariatów okładziną z płytek ceramicznych matowych, - wykonanie malowania ścian farbą odporną na zmywanie w kolorach pastelowych, - wykonanie nowych posadzek płytek gresowych antypoślizgowych, - wykonanie podłogi technicznej na konstrukcji stalowej w rastrze 600x600mm. Konstrukcja nośna wykonana ze stali i zabezpieczona antykorozyjnie przez cynkowanie. Ruszt stalowy w profilu C40/40/2 wsparty na słupkach regulowanej wysokości. Wysokość podłogi technicznej do uzgodnienia na placu budowy z użytkownikiem. W systemie podłogi technicznej należy przewidzieć prowadzenie instalacji teletechnicznych, okablowania strukturalnego, PEL oraz montaż pochylni zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi odpowiedniego spadku. Należy również zamontować puszki podłogowe floorbox 228x228 8 gniazd 45x45- szt.6. Materiał płyty o wymiarach 600x600mm - wykończenie wykładzina PCV w wersji antyelektrostatycznej, silnie sprasowana płyta wiórowa nasączona żywicą o gęstości ok. 750kg/m3, powleczona od spodu folią aluminiową o gr. 0,2mm i blachą stalową ocynkowaną o gr. 0,5cm, krawędzie boczne zabezpieczone folią PVC. Płyty za materiałów niepalnych o gr. 42mm. - wykonanie sufitów podwieszanych, systemowych w rastrze 600x600 z wykonaniem otworów rewizyjnych dla zainstalowanych w suficie podwieszanym instalacji, - montaż stabilnego stelaża stalowego przy ścianie działowej o gr.1/4 cegły z uchwytami do zawieszenia 9 monitorów LCD o wymiarach zewnętrznych 120x70cm i wadze ok. 15kg (po 3 szt. w 3 rzędach) przy czym uchyty do 6 ekranów (2 górne rzędy) winny posiadać możliwość regulacji w pionie, - wykonanie stałej zabudowy wnęki z płyt GK w pomieszczeniu aneksu kuchennego z płyty wiórowej gr. 18mm w okleinie drewnopodobnej, profile aluminiowe, drzwi przesuwne, kolor okleiny drewnopodobnej identyczny jak kolor zamontowanej istniejącej stolarki drzwiowej, - montaż żaluzji pionowych z materiałów niepalnych z atestem w kolorze z podstawowej palety barw do uzgodnienia z użytkownikiem, - wykonanie izolacji przeciwwodnych w pomieszczeniach sanitariatów, - regulacja istniejącej stolarki drzwiowej, - montaż skrzydeł drzwiowych łazienkowych w pomieszczeniach sanitariatów, pełnych w okleinie drewnopodobnej w kolorze stolarki drzwiowej uprzednio zamontowanej, skrzydła drzwiowe z kratką wentylacyjną lub tulejami wentylacyjnymi, - montaż samozamykacz, odbojnic drzwiowych, - montaż kompletnych drzwi pełnych w okleinie drewnopodobnej wraz z ościeżnicą w pomieszczeniu szatni, - oklejenie szyb okiennych w pomieszczeniu stanowiska kierowania folią odbijającą promieniowanie słoneczne, zabezpieczającą pomieszczenie przed nadmiernym nagrzewaniem, zewnętrzna powłoka metaliczna przy jednoczesnym przepuszczaniu światła, odporna na zarysowania i blaknięcie. - wykucie bruzd, zaprawianie, zamurowanie po wykonaniu instalacji, - montaż suszarek elektrycznych do rąk, podajników na papier toaletowy, podajników na mydło w pomieszczeniach sanitariatów, 2.3. ROBOTY ELEKTRYCZNE: Zakres robót elektrycznych obejmuje wykonanie: - montaż instalacji gniazd wtyczkowych w pomieszczeniach strefy stanowiska kierowania, - montaż instalacji oświetleniowej w pomieszczeniach objętych opracowaniem, - montaż rozdzielnicy elektrycznej zasilania gwarantowanego oraz zasilania podstawowego i rezerwowego wraz z kompletnym wyposażeniem, - montaż kompletnego osprzętu elektrycznego: gniazd wtykowych, łączników, opraw oświetleniowych, - montaż instalacji ostrzegania przed pożarem wraz z uruchomieniem i sporządzeniem dokumentacji powykonawczej instalacji, - montaż i uruchomienie instalacji systemu kontroli dostępu, - rozbudowa systemu telewizji przemysłowej - okablowanie, - montaż instalacji okablowania strukturalnego, - montaż i uruchomienie instalacji sygnalizacji włamania i napadu w pomieszczeniu łączności specjalnej SułTelp klasy SA3 . System składający się z następujących elementów: centrali alarmowej, obudowy z zasilaczem, akumulatora, sygnalizatora zewnętrznego, czujki wstrząsowej, klawiatury z wyświetlaczem, czujki ruchu w klasie S, przycisku napadowego, elektrozamka, sygnalizatora. 2.4. ROBOTY INSTALACYJNE SANITARNE W zakres robót instalacyjnych sanitarnych wchodzi: - montaż umywalek ceramicznych, - montaż zlewozmywaka ze stali nierdzewnej 1 komorowego z ociekaczem, ze stali chromo-niklowej 18/10 o gr. min. 0,8mm w wykonaniu odpornym na zarysowania, matowa i porowata tekstura, - montaż brodzika natryskowego z tworzywa sztucznego, akrylowego, w komplecie z dopasowaną kabiną ze szkła hartowanego o gr. min. 6mm z atestem, szkło szronione, kabina zamykana uszczelką magnetyczną, mosiężne, chromowane uchwyty, profile ze stopu aluminium w kolorze chrom, - montaż baterii zlewozmywakowej, umywalkowych, natryskowych, - montaż urządzeń sanitarnych wiszących na gotowym elemencie montażowym wraz z armaturą spłukującą i przyciskiem do spłuczek podtynkowych, - wykonanie montażu i uruchomienia instalacji wentylacji mechanicznej, - montaż głowic termostatycznych, - montaż klimatyzatorów typu Split w pomieszczeniach stanowiska kierowania podstawowego i zapasowego, pomieszczeniu łączności specjalnej, uruchomienie oraz bezpłatny serwis klimatyzatorów dwa razy w roku w okresie gwarancji - 4 szt. zgodnie z opisem zawartym w przedmiarze robót, - montaż klimatyzatora typu Split w pomieszczeniu socjalnym wraz z uruchomieniem (urządzenie Inwestora przy wycenie należy uwzględnić koszt instalacji zasilania elektrycznego z zabezpieczeniem, przewodów instalacji chłodniczej, instalacji odprowadzenia skroplin, uzupełnienia czynnika chłodniczego). 2.5. PRACE PORZĄDKOWE: - wywóz gruzu z terenu budowy i uporządkowanie terenu, utylizacja i składowanie na wysypisku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 5 - istotne postanowienia umowy wraz z załącznikami, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące integralną część siwz. 5. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem określonym przez Zamawiającego w załączonym przedmiarze robót (załącznik nr 10), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 11) oraz zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym w projekcie umowy. 7. Wykonawca wykona roboty zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, sztuką budowlaną oraz zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. 8. Wykonawca dostarczy materiały budowlane i urządzenia konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodne z zakresem rzeczowym, wraz z certyfikatami, atestami, i innymi świadectwami określonymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Materiały, o których mowa muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, wymaganiom siwz oraz powszechnie obowiązującym przepisom prawa. 9. Wykonawca wykonana przedmiot umowy z materiałów własnych, fabrycznie nowych, a ponadto poniesie koszty związane z: - ubezpieczeniem przedmiotu zamówienia, - przeprowadzaniem wymaganych prób i badań, - zorganizowaniem placu budowy i zaplecza,..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ardes s.c., ul. Karola Miarki 52, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280487,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 299260,06

  • Oferta z najniższą ceną: 299260,06 / Oferta z najwyższą ceną: 393507,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.