eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Popielów › Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Popielów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-17

Popielów: Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Popielów
Numer ogłoszenia: 303740 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy , ul. Opolska 13, 46-090 Popielów, woj. opolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.popielow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Popielów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Popielów w granicach administracyjnych Gminy ( Uchwała Rady Gminy w Popielowie nr XV/210/2005 Rady Gminy w Popielowie z dnia 28 kwietnia 2005r ). 1. Zakres zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego terenu Gminy Popielów został określony w Uchwale Nr XLIV / 315 / 2010 Rady Gminy Popielów z dnia 04.11.2010r w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Popielów 2. Obszar objęty zmianami wynosi ok. 17 557 ha ( całość terenu w granicach administracyjnych Gminy Popielów). W sporządzanej zmianie studium uwzględnić należy uwarunkowania wynikające w szczególności z: 1) założeń wynikających z przynależności Gminy Popielów do tworzącej się Aglomeracji Opolskiej; 2) dotychczasowego przeznaczenia, zagospodarowania i uzbrojenia terenu; 3) stanu ładu przestrzennego i wymogów jego ochrony; 4) stanu środowiska, w tym stanu rolniczej i leśnej przestrzeni produkcyjnej, wielkości i jakości zasobów wodnych oraz wymogów ochrony środowiska, przyrody i krajobrazu kulturowego; 5) stanu dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnej; 6) warunków i jakości życia mieszkańców, w tym ochrony ich zdrowia; 7) utworzenia Stobrawskiej Strefy Rehabilitacji i Rekreacji, 8) zagrożenia bezpieczeństwa ludności i jej mienia; 9) potrzeb i możliwości rozwoju gminy; 10) stanu prawnego gruntów; 11) występowania obiektów i terenów chronionych na podstawie przepisów odrębnych; 12) występowania obszarów naturalnych zagrożeń geologicznych; 13) występowania udokumentowanych złóż kopalin oraz zasobów wód podziemnych; 14) występowania terenów górniczych wyznaczonych na podstawie przepisów odrębnych; 15) stanu systemów komunikacji i infrastruktury technicznej, w tym stopnia uporządkowania gospodarki wodno-ściekowej, energetycznej oraz gospodarki odpadami; 16) zadań służących realizacji ponadlokalnych celów publicznych. 17) złożonych wniosków o zmianę przeznaczenia terenów w obowiązującym Studium uwarunkowań W zmianie studium określi się w szczególności: 1) kierunki zmian w strukturze przestrzennej gminy oraz w przeznaczeniu terenów; 2) kierunki i wskaźniki dotyczące zagospodarowania oraz użytkowania terenów, w tym tereny wyłączone spod zabudowy; 3) obszary oraz zasady ochrony środowiska i jego zasobów, ochrony przyrody, krajobrazu kulturowego i uzdrowisk wraz z wykorzystaniem walorów turystycznych terenu, 4) kierunki rozwoju turystyki wodnej ze szczególnym wykorzystaniem zasobów rzeki Odry i Stobrawy; 5) obszary i zasady ochrony dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnej; 6) kierunki rozwoju systemów komunikacji i infrastruktury technicznej, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości rozbudowy sieci ciepłowniczej i gazociągu oraz kompleksowym skanalizowaniem Gminy Popielów; 7) obszary, na których rozmieszczone będą inwestycje celu publicznego o znaczeniu lokalnym; 8) obszary, na których rozmieszczone będą inwestycje celu publicznego o znaczeniu ponadlokalnym, zgodnie z ustaleniami planu zagospodarowania przestrzennego województwa i ustaleniami programów; 9) obszary, dla których obowiązkowe jest sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podstawie przepisów odrębnych, w tym obszary wymagające przeprowadzenia scaleń i podziału nieruchomości, a także obszary rozmieszczenia obiektów handlowych o powierzchni sprzedaży powyżej 2.000 m2 oraz obszary przestrzeni publicznej; 10) obszary, dla których gmina zamierza sporządzić miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego - zmiany planów, w tym obszary wymagające zmiany przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne; 11) kierunki i zasady kształtowania rolniczej i leśnej przestrzeni produkcyjnej; 12) obszary narażone na niebezpieczeństwo powodzi i osuwania się mas ziemnych; 13) obiekty lub obszary, dla których wyznacza się w złożu kopaliny filar ochronny; 14) obszary pomników zagłady i ich stref ochronnych oraz obowiązujące na nich ograniczenia prowadzenia działalności gospodarczej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 maja 1999 r. o ochronie terenów byłych hitlerowskich obozów zagłady (Dz. U. Nr 41, poz. 412 oraz z 2002r. Nr 113, poz. 984 i Nr 153, poz. 1271, z 2006r. nr 220 poz. 1600); 15) obszary wymagające przekształceń, rehabilitacji lub rekultywacji; 16) granice terenów zamkniętych i ich stref ochronnych; 17) inne obszary problemowe, w zależności od uwarunkowań i potrzeb zagospodarowania występujących w gminie. 3. Przedmiot zamówienia w zakresie dotyczącym projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem wymogów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy (Dz. U. 118 poz.1233 z 2004r. z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 poz. 647). Wykonawca własnym kosztem i staraniem wykona ( pozyska ) niezbędne materiały geodezyjne, konieczne do sporządzenia prac planistycznych - odpowiednie mapy zasadnicze, bądź katastralne gromadzone w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym w należytej skali. Wymagana skala części graficznej studium: 1:10 000. 4. Zakres projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmuje: Etap I w terminie do 4 miesięcy od dnia podpisania umowy zgromadzenie kompletu materiałów wyjściowych, zebranie własnym kosztem i staraniem materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy, łącznie z podkładami geodezyjnymi, dokonanie oceny istniejącego stanu zagospodarowania, rozpatrzenie wniosków, przygotowanie opracowania ekofizjograficznego opracowanie koncepcji studium i przedstawienie jej Wójtowi celem uzyskania stanowiska Etap II w terminie do 8 miesięcy od dnia podpisania umowy sporządzenie projektu studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, przygotowanie projektu studium do zaopiniowania i uzgodnień, uzyskanie pozytywnej opinii komisji urbanistyczno-architektonicznej, Etap III w terminie do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy przekazanie studium celem przesłania organom uzgadniającym i opiniującym, korekta rysunku i uchwały projektu studium po uzgodnieniach, przekazanie studium celem przesłania organom uzgadniającym i opiniującym, korekta rysunku i uchwały projektu studium po uzgodnieniach, przygotowanie projektu studium wraz z materiałami i przekazanie Zamawiającemu celem wyłożenia do publicznego wglądu, wyłożenie projektu studium do publicznego wglądu oraz udział w dyskusji publicznej, wraz z wyłożeniem studium do wglądu w wybranych sołectwach Gminy Popielów analiza ewentualnych uwag. Etap IV w terminie do 15 miesięcy od dnia podpisania umowy weryfikacja projektu studium po rozpatrzeniu wniesionych uwag, ponowne uzgodnienie w niezbędnym zakresie, przekazanie projektu studium (tekst ostateczny uchwały i rysunek planu) wraz z listą nieuwzględnionych uwag Zamawiającemu celem przedłożenia do uchwalenia, Etap V w terminie do 16 miesięcy od dnia podpisania umowy przekazanie uchwalonego studium oraz dokumentacji formalno-prawnej, ostateczna edycja studium: nadanie numerów uchwały w tekście i na rysunkach studium, przekazanie protokolarnie - tekstu studium (5 egz.) w formie papierowej estetycznie i trwale oprawionej w formacie A 4 lub A 3 oraz w formie elektronicznej na nośniku CD - 5 szt. ( w formacie plików doc. oraz pdf ), rysunek studium (skala 1:10 000), w tym 1 egz. w skali 1: 10 000 na sztywnym zafoliowanym podkładzie (umożliwiającym zawieszenie na ścianie) , oraz na nośnikach elektronicznych w formacie plików typu pdf. i jpg. lub innych uzgodnionym przez strony umowy (np. typu dxf, dwg). 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać techniką tradycyjną wraz z elektronicznym zapisem na płycie CD tekstu (standard plików .doc oraz .pdf) i rysunków planów w plikach cyfrowych (standard plików .jpg oraz .pdf. dwg, dxf). Zmianę studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego należy opracować w ilościach: tekst zmiany studium - 5 egz. trwale i estetycznie oprawione + płyta CD (5 szt.), dokumentacja formalno - prawna - 2 kpl ( oryginał + kopia ) trwale i estetycznie oprawiony, rysunek zmiany studium w skali 1:10 000 jako wydruk na formacie A 4 i A 3 - 4 egz.(w tym min. 2 egz. w kolorze) + płyta CD (2 szt.) opracowanie ekofizjograficzne oraz prognoza oddziaływania na środowisko - 4 egz. ( oprawione + płyta CD 2 szt.), rysunek zmiany studium 2 egz. w skali 1: 10 000 na sztywnym zafoliowanym podkładzie (przygotowany do wywieszenia w siedzibie zamawiającego)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o dotychczasowe realizowane zamówienia. Wykonawca musi się wykazać zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem upływu terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonaniem co najmniej jednego zamówienia w zakresie sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany dla terenu obejmującego swoim zakresem powierzchnię miasta lub gminy o pow. min 15 000 m2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane są: Dwie osoby posiadające uprawnienia w zakresie projektowania zagospodarowania przestrzeni zgodnie z art.5 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 poz. 647) spełniający wymagania zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42, z poźn. zm.) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003r . w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. Nr 220, poz. 2174)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełnionego formularza ofertowego wg załącznika Nr 1 do niniejszej SIWZ b) pełnomocnictwa do podpisania oferty ( w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik) c) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - tylko w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, d) wykazu podwykonawców (jeżeli dotyczy)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są we wzorze umowy załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy według poniższych zasad: a. Zmiana treści umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Strona dążąca do zmiany treści umowy jest obowiązana do przedstawienia argumentów uzasadniających zmianę. b. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień umowy oraz wprowadzenia do umowy nowych postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty , na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. c. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, 2) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, 3) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki. d. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy ewentualnie wstrzymanie, wznowienie usługi, ze względu na: 1) oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje, 2) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.), 3) zmiany stanu prawnego, e. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.popielow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Popielów, ul. Opolska 13, 46-090 Popielów pok. nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2012 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Popielów, ul. Opolska 13, 46-090 Popielów kancelaria Wójta I pietro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.