eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › zorganizowanie i przeprowadzenie 13 szkoleń grupowych dla osób osadzonych w Areszcie Śledczym w Opolu, Zakładzie Karnym w Brzegu, Zakładzie Karnym w Głubczycach, Zakładzie Karnym w Kluczborku, Zakładzie Karnym Nysie, Zakładzie Karnym w Sierakowie Śląskim, Zakładzie Karnym Nr 1 w Strzelcach Opolskich i Zakładzie Karnym Nr 2 w Strzelcach Opolskich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-08-30

Ogłoszenie nr 303681 - 2016 z dnia 2016-08-30 r.

Opole: zorganizowanie i przeprowadzenie 13 szkoleń grupowych dla osób osadzonych w Areszcie Śledczym w Opolu, Zakładzie Karnym w Brzegu, Zakładzie Karnym w Głubczycach, Zakładzie Karnym w Kluczborku, Zakładzie Karnym Nysie, Zakładzie Karnym w Sierakowie Śląskim, Zakładzie Karnym Nr 1 w Strzelcach Opolskich i Zakładzie Karnym Nr 2 w Strzelcach Opolskich
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, realizowany w ramach Działania 2.7 Zwiększenie szans na zatrudnienie osób szczególnie zagrożonych wykluczeniem społecznym, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

tak


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
nie mniej niż 30 % osób osadzonych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny 53115620200000, ul. ul. Sądowa  2, 45033   Opole, woj. opolskie, państwo , tel. 774 539 761, e-mail okw_opole@sw.gov.pl, faks 774 544 439.
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.zp.sw.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.zp.sw.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Opolu, ul. Sądowa 2, 45-033 Opole, sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie 13 szkoleń grupowych dla osób osadzonych w Areszcie Śledczym w Opolu, Zakładzie Karnym w Brzegu, Zakładzie Karnym w Głubczycach, Zakładzie Karnym w Kluczborku, Zakładzie Karnym Nysie, Zakładzie Karnym w Sierakowie Śląskim, Zakładzie Karnym Nr 1 w Strzelcach Opolskich i Zakładzie Karnym Nr 2 w Strzelcach Opolskich
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 13 niżej wymienionych szkoleń grupowych składających się z kursów zawodowych, szkoleń kompetencyjnych w zakresie aktywizacji zawodowej i szkoleń w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej: Część I - zorganizowanie i przeprowadzeniu kursu w zawodzie ogrodnik wraz z aktywizacją zawodową dla 12 (dwunastu) osadzonych kobiet odbywających karę pozbawienia wolności w Oddziale Zewnętrznym Aresztu Śledczego w Opolu z siedzibą w Turawie. W skład kursu ogrodnika dodatkowo wchodzą następujące elementy: 1) obsługa komputera (word, exel, power point oraz tworzenie stron internetowych), 2) prowadzenie małej księgowości (prowadzenie księgi przychodów-rozchodów), 3) aktywizacja zawodowa (pisanie CV, listu motywacyjnego, autoprezentacja), 4) szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Część II - zorganizowanie i przeprowadzeniu kursu w zawodzie malarz-tapeciarz, połączonego z aktywizacją zawodową oraz szkoleniem w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, dla 12 (dwunastu) osadzonych mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Brzegu. Część III - zorganizowanie i przeprowadzeniu kursu w zawodzie malarz-szpachlarz, połączonego z aktywizacją zawodową oraz szkoleniem w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, dla 12 (dwunastu) osadzonych mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Głubczycach. Część IV - zorganizowanie i przeprowadzeniu kursów: 1) w zawodzie brukarz wraz z aktywizacją zawodową dla 12 (dwunastu) osadzonych mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Kluczborku, 2) w zawodzie spawacz metodą MIG wraz z aktywizacją zawodową dla 12 (dwunastu) osadzonych mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Kluczborku. Część V - zorganizowanie i przeprowadzeniu kursów: 1) w zawodzie brukarz, połączonego z aktywizacją zawodową oraz szkoleniem w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, dla 12 (dwunastu) osadzonych mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Nysie, 2) w zawodzie spawacz aluminium metodą MIG(131) wraz z aktywizacją zawodową dla 12 (dwunastu) osadzonych mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Nysie. Część VI - zorganizowanie i przeprowadzeniu kursów: 1) w zawodzie szwacz materiałów tapicerskich, połączonego z aktywizacją zawodową oraz szkoleniem w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, dla 12 (dwunastu) osadzonych mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Sierakowie Śląskim - KURS nr 1, 2) w zawodzie szwacz materiałów tapicerskich, połączonego z aktywizacją zawodową oraz szkoleniem w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, każdy dla 12 (dwunastu) osadzonych mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Sierakowie Śląskim - KURS nr 2. Część VII - zorganizowanie i przeprowadzeniu kursów: 1) w zawodzie fryzjer, połączonego z aktywizacją zawodową oraz szkoleniem w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, dla 12 (dwunastu) osadzonych mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym Nr 1 w Strzelcach Opolskich, 2) w zawodzie malarz-szpachlarz, połączonego z aktywizacją zawodową oraz szkoleniem w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, dla 12 (dwunastu) osadzonych mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym Nr 1 w Strzelcach Opolskich. Część VIII - zorganizowanie i przeprowadzeniu kursów: 1) w zawodzie ogrodnik, połączonego z aktywizacją zawodową oraz szkoleniem w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, dla 12 (dwunastu) osadzonych mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym Nr 2 w Strzelcach Opolskich, 2) w zawodzie płytkarz-posadzkarz, połączonego z aktywizacją zawodową oraz szkoleniem w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, dla 12 (dwunastu) osadzonych mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym Nr 2 w Strzelcach Opolskich.

II.5) Główny kod CPV: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/11/2016


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: spełnia wymagania wynikające z rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 622) i jest wpisany do rejestru prowadzonego przez właściwą jednostkę samorządu terytorialnego. Wykonawca jest obowiązany przedstawić Zamawiającemu ww. wpis najpóźniej w dniu zawarcia umowy;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: złoży oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wykaże, że: o dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym, tj. co najmniej dwoma wykładowcami - każdy z Wykładowców musi: - posiadać wykształcenie co najmniej średnie, - legitymować się doświadczeniem w postaci przeprowadzenia co najmniej dwóch szkoleń z zakresu tematyki szkolenia. Wykazane osoby muszą posiadać wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; o dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, tj.: narzędziami, sprzętem, maszynami i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do nauki danego zawodu. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w ustawie Pzp w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w pkt 1 ppkt 12. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Do oferty Wykonawca dołącza: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - proponowany wzór oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ; 2) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda złożenia oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ; 3) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (potencjał kadrowy) Zamawiający żąda złożenia wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do SIWZ; 4) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (potencjał techniczny) Zamawiający żąda złożenia wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 5 do SIWZ; 5) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 6) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu - załącznik nr 3 do SIWZ; 7) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ, 2) zaakceptowany przez Wykonawcę wór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ; 3) posiadane certyfikaty jakości bądź akredytacje związane z kierunkiem szkolenia, 4) kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje kadry (np. dyplomy ukończenia szkół, kursów, uprawnienia pedagogiczne, CV nie będzie uwzględniane jako dokument potwierdzający kwalifikacje kadry), 5) pełnomocnictwa (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia), 6) wzór zaświadczenia jaki otrzyma uczestnik po zakończeniu kursu, 7) wzór certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia w zakresie aktywizacji zawodowej, 8) wzór certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej; 9) Wykonawca, o którym mowa w art. 22a, polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia20
Kwalifikacje kadry20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1) zmiany ilości uczestników szkolenia (zmniejszenie liczby uczestników z powodów niezależnych od Zamawiającego, np. rezygnacja uczestnika/uczestników, brak możliwości uzupełnienia, przeciwwskazania zdrowotne do odbycia szkolenia, itp.), 2) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w sytuacji zmniejszenia liczby uczestników szkolenia - proporcjonalnie do ilości przeszkolonych osób, 3) zmiany podwykonawców oraz zakresu usług im powierzonych, 4) zmiany osób wskazanych w ofercie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na inne osoby, pod warunkiem, że nowo wyznaczone osoby legitymować się będą co najmniej takim samym doświadczeniem i kwalifikacjami, jak osoby zastępowane; Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że nowo wyznaczone osoby spełniają ww. warunek.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/09/2016, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: kurs w zawodzie ogrodnik Odział Zewnętrzny w Turawie Aresztu Śledczego w Opolu

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzeniu kursu w zawodzie ogrodnik wraz z aktywizacją zawodową dla 12 (dwunastu) osadzonych kobiet odbywających karę pozbawienia wolności w Oddziale Zewnętrznym Aresztu Śledczego w Opolu z siedzibą w Turawie. W skład kursu ogrodnika dodatkowo wchodzą następujące elementy: 1) obsługa komputera (word, exel, power point oraz tworzenie stron internetowych), 2) prowadzenie małej księgowości (prowadzenie księgi przychodów-rozchodów), 3) aktywizacja zawodowa (pisanie CV, listu motywacyjnego, autoprezentacja), 4) szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia20
Kwalifikacje kadry20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: kurs w zawodzie malarz-tapeciarz Zakład Karny w Brzegu

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzeniu kursu w zawodzie malarz-tapeciarz, połączonego z aktywizacją zawodową oraz szkoleniem w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, dla 12 (dwunastu) osadzonych mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Brzegu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia20
Kwalifikacje kadry20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: kurs w zawodzie malarz-szpachlarz Zakład Karny w Głubczycach

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzeniu kursu w zawodzie malarz-szpachlarz, połączonego z aktywizacją zawodową oraz szkoleniem w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, dla 12 (dwunastu) osadzonych mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Głubczycach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia20
Kwalifikacje kadry20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: kursy w zawodzie brukarz, spawacz metodą MIG Zakład Karny w Kluczborku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzeniu kursów: 1) w zawodzie brukarz wraz z aktywizacją zawodową dla 12 (dwunastu) osadzonych mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Kluczborku, 2) w zawodzie spawacz metodą MIG wraz z aktywizacją zawodową dla 12 (dwunastu) osadzonych mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Kluczborku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia20
Kwalifikacje kadry20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: kursy w zawodzie brukarz, spawacz aluminium metodą MIG(131) Zakład Karny w Nysie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzeniu kursów: 1) w zawodzie brukarz, połączonego z aktywizacją zawodową oraz szkoleniem w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, dla 12 (dwunastu) osadzonych mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Nysie, 2) w zawodzie spawacz aluminium metodą MIG(131) wraz z aktywizacją zawodową dla 12 (dwunastu) osadzonych mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Nysie
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia20
Kwalifikacje kadry20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: 2 kursy w zawodzie szwacz materiałów tapicerskich Zakład Karny w Sierakowie Śląskim

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzeniu kursów: 1) w zawodzie szwacz materiałów tapicerskich, połączonego z aktywizacją zawodową oraz szkoleniem w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, dla 12 (dwunastu) osadzonych mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Sierakowie Śląskim - KURS nr 1, 2) w zawodzie szwacz materiałów tapicerskich, połączonego z aktywizacją zawodową oraz szkoleniem w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, każdy dla 12 (dwunastu) osadzonych mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Sierakowie Śląskim - KURS nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia20
Kwalifikacje kadry20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: kursy w zawodzie fryzjer, malarz-szpachlarz Zakład Karny Nr 1 w Strzelcach Opolskich

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzeniu kursów: 1) w zawodzie fryzjer, połączonego z aktywizacją zawodową oraz szkoleniem w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, dla 12 (dwunastu) osadzonych mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym Nr 1 w Strzelcach Opolskich, 2) w zawodzie malarz-szpachlarz, połączonego z aktywizacją zawodową oraz szkoleniem w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, dla 12 (dwunastu) osadzonych mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym Nr 1 w Strzelcach Opolskich
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia20
Kwalifikacje kadry20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: kursy w zawodzie ogrodnik, płytkarz-posadzkarz Zakład Karny Nr 2 w Strzelcach Opolskich

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzeniu kursów: 1) w zawodzie ogrodnik, połączonego z aktywizacją zawodową oraz szkoleniem w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, dla 12 (dwunastu) osadzonych mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym Nr 2 w Strzelcach Opolskich, 2) w zawodzie płytkarz-posadzkarz, połączonego z aktywizacją zawodową oraz szkoleniem w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, dla 12 (dwunastu) osadzonych mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym Nr 2 w Strzelcach Opolskich
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia20
Kwalifikacje kadry20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.