eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Kompleksowa budowa ul. Wilkowieckiej na odcinku od ul. Orneckiej do ul. Płochocińskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-23

Warszawa: Kompleksowa budowa ul. Wilkowieckiej na odcinku od ul. Orneckiej do ul. Płochocińskiej
Numer ogłoszenia: 303680 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy , ul. Modlińska 197/232, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5103125, faks 022 5103189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa budowa ul. Wilkowieckiej na odcinku od ul. Orneckiej do ul. Płochocińskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa budowa ul. Wilkowieckiej na odcinku od ul. Orneckiej do ul. Płochocińskiej. Zakres robót obejmuje: Zadanie 1 - budowa przewodu wodociągowego DN 100mm w ulicy Wilkowieckiej na odcinku od ulicy Płochocińskiej do ulicy Orneckiej - zgodnie z PBW budowy sieci wodociągowej w ulicy Wilkowieckiej ETAP I - włączenie w ul. Płochocińską (dz. ew nr 17) DN 100 ETAP II - od ulicy Płochocińskiej do HP 3 /pik. 284,0 m/ DN 100 - od HP 4 (pik. 432,0 m) do HP 10 DN 100 ETAP III - od HP 3 do HP 4 DN 100 Zadanie 2 1/ budowa drogi w tym: - budowa jezdni ulicy Wilkowieckiej z jednostronnym chodnikiem i odwodnieniem powierzchniowym na odcinku od ulicy Orneckiej do ulicy Płochocińskiej , - wycinka drzew, - budowa oświetlenia, - przebudowa i zabezpieczenie linii energetycznych, - przebudowa 2 przepustów, - przebudowa sieci telefonicznej kablowej napowietrznej, W zakresie zadania 1 Budowa przewodu wodociągowego DN 100 m L = 1141,5 m w ul. Wilkowieckiej na odcinku od istniejącego przewodu wodociągowego w ul. Płochocińskiej do zaprojektowanego hydrantu HP 10 w Warszawie Dzielnica Białołęka. Projektowany przewód wodociągowy DN 100 mm, L = 1141,50 m w ul. Wilkowieckiej należy wykonać na odcinku od istniejącego przewodu wodociągowego w ul. Płochocińskiej do zaprojektowanego hydrantu HP 10. Wodociąg wykonywać w wykopach wąskoprzestrzennych z zastrzeżeniem: - wykonanie przejścia pod gazociągiem wysokiego ciśnienia DN 250 wykonać zgodnie z warunkami podanymi w piśmie Gaz - system OGP/OR/TT230/AŁ/308/2010 - w rurze stalowej osłonowej DN 200, - Przejścia pod kanałkami melioracyjnymi wykonać zgodnie z warunkami WZMiUW podanymi w pismach WZMiUW-IW/ND 412-8/104/10 z dnia 9 II 2010 oraz WZMiUW-IW/ND 412-8/194/10 z dnia 3 III 2010 - w rurach stalowych osłonowych. Materiał przewodu - rury żeliwne sferoidalne z wewnętrzną powłoką cementową. Projektowany przewód w ulicy Wilkowieckiej - DN 100 należy włączyć do przewodu w ul. Płochocińskiej za pomocą Trójnika kołnierzowego DN 200x100x200. Projektowany odcinek wodociągu zakończyć korkiem za trójnikiem pod ostatnim projektowanym hydrantem. Na projektowanym przewodzie zaprojektowano: zasuwy kołnierzowe DN 100 z miękkim uszczelnieniem wykonane z żeliwa sferoidalnego, malowane farbą epoksydową, z obudową teleskopową. Projektowany przewód uzbrojony zostanie w hydranty p.poż. DN 80 mm typu podziemnego zamontowane na przewodzie. Hydrant podziemny wykonany z żeliwa sferoidalnego, z trzpieniem ze stali nierdzewnej, samo oczyszczającym systemem odwodnień, malowane farbą epoksydową, z podwójnym zamknięciem. Hydrant oprócz funkcji ppoż. służyć będzie do odpowietrzenia przewodu. Przewód wodociągowy realizować na warunkach uzgodnienia MPWiK w m.st. Warszawie S.A. 62/w/10 z dnia 29-03-2010 roku. Podział inwestycji na etapy - wg zakresów uzyskiwanych decyzji administracyjnych (przedstawiono w załączniku nr 15): ETAP I - włączenie w ul. Płochocińską (dz. ew nr 17) DN 100 ETAP II - od ulicy Płochocińskiej do HP 3 (pik. 284,0 m) DN 100 - od HP 4 (pik. 432,0 m) do HP 10 DN 100 ETAP III - od HP 3 do HP 4 DN 100 Decyzje administracyjne dla Etapu I i III pozyskiwane są przez MPWiK w m.st. Warszawie S.A., dla Etapu II przez Urząd Dzielnicy Białołęka. ETAP I Włączenie w ul. Płochocińską realizować na warunkach określonych w decyzji Zarządu Dróg Miejskich nr ZDM/DZWD/PN/POST/458/2010 z dnia 10-06-2010 r. Zakres odtworzenia nawierzchni zrealizować zgodnie z warunkami określonymi w piśmie ZDM-ZUWD/G-AOR-5541-489-2-10 z dnia 28.06.2010 roku. ETAP II Dla wodociągu na przedmiotowym odcinku uzyskane zostanie wspólne pozwolenie na budowę wodociągu i drogi. ETAP III Wodociąg na przedmiotowym odcinku realizować na warunkach określonych w decyzji nr 232/2010 10-08-2010 r. Odwodnienie wykopów przy przejściach przez Doprowadzalnik A i Kanał B wykonać zgodnie z operatem wodnoprawnym i na warunkach określonych w decyzji nr 640/OŚ/2010 z dnia 27-07-2010 r. Odwodnienie prowadzić przy użyciu igłostudni do rzędnych określonych w w/w decyzji. UWAGI: - Wykonawca we własnym zakresie, w razie konieczności dostosuje projekt czasowej organizacji ruchu, - Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia wszystkich wymaganych decyzji i uzgodnień we własnym, w przypadku zaistnienia takiej sytuacji, - Przedmiary robót należy rozpatrywać jako jedną całość (bez podziału na etapy). Szczegółowy zakres robót dotyczący Zadania 1 oraz Zadania 2 będący przedmiotem zamówienia został określony w: a/ kompleksowej wielobranżowej budowlano-wykonawczej dokumentacji projektowej; b/ przedmiarach robót; c/ specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; d/ wymogach określonych w specyfikacjach istotnych warunków zamówienia oraz we wzorze umowy. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy wybrany Wykonawca posiadał ważną polisę ubezpieczenia lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż całkowita wartość wynagrodzenia brutto podana w ofercie. Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.50 - Roboty w zakresie regulacji ruchu 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.24.70.00 - Roboty w zakresie budowy tam, kanałów, kanałów irygacyjnych i akweduktów 45.24.72.00 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych 45.23.23.32 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 90 000,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 - ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej (dot. zadania 1 - budowa wodociągu) o łącznej wartości robót minimum 900 000,00 zł. brutto. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący wiedzy i doświadczenia w sytuacji gdy wykaże się dwoma zrealizowanymi zamówieniami polegającymi na budowie lub przebudowie: sieci wodociągowej; - dwóch robót budowlanych polegających na budowie od podstaw, przebudowie, lub rozbudowie drogi (dot. zadania 2 - budowa drogi) o wartości robót minimum 3 000 000,00 zł. brutto każda; z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże się, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej: - jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej (do pełnienia funkcji kierownika budowy); - jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (lub uprawnienia w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia); - jedna osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać posiadanie w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, w kwocie nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty, które należy załączyć do oferty: a) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zgodnie z art. 36 ust. 4 Ustawy Zamawiający żąda żeby Wykonawca wskazał w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom, b) Kosztorys ofertowy opracowany oddzielnie dla zadania 1 i zadania 2 wg kalkulacji uproszczonej, sporządzony przez Wykonawcę na podstawie: projektu budowlano-wykonawczego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót i wzoru umowy. Kosztorys ofertowy traktowany będzie przez Zamawiającego, jako podstawa ustalenia zaangażowania robót przy płatnościach częściowych oraz w przypadku, o którym mowa w art. 145 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Kosztorys stanowi materiał pomocniczy i nie podlega ocenie. c) Dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. Inne dokumenty, które zaleca się załączyć do oferty: d) Dane wyjściowe do kosztorysowania - załącznik nr 7 do SIWZ e) Zestawienie kosztów zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ, f) Kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium w formie określonej w pkt. 4 SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający nr 1 i nr 2 w odniesieniu do poszczególnych Zadań dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian w umowie i określa ich warunki: a) wprowadzenie do przedmiotu umowy (zamówienia) i do dokumentacji projektowej zmian, o których mowa w art. 36a ust. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r, Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r, nr 156 poz. 1118 z późn. zm). Zmiana będzie możliwa w przypadku jej akceptacji przez projektanta oraz Zamawiającego nr 1 i nr 2 w odniesieniu do poszczególnych Zadań i będzie wynikała ze zmian ustaw lub rozporządzeń regulujących realizację przedmiotu zamówienia lub będzie niezbędna ze względu na konieczność prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przyszłym sposobem użytkowania. Jeżeli w wyniku wprowadzonych zmian do przedmiotu umowy i do dokumentacji projektowej wynikną roboty zamienne, zaniechane lub dodatkowe niezbędne do wykonania, możliwa będzie zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia w trybie zgodnym z ustawą Prawo Zamówień Publicznych (przy uwzględnieniu zapisu art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczącego zamówień dodatkowych) w formie: aneksu (w odniesieniu do robót zamiennych, zaniechanych) lub dodatkowej umowy (w odniesieniu do robót dodatkowych). Ewentualna zmiana wynagrodzenia wynikająca z powyższych zmian w przedmiocie umowy ustalona zostanie zgodnie z zasadami określonymi w ust. 3 poniżej. b) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy możliwa będzie w przypadku konieczności wstrzymania wykonywania całości lub części robót realizowanych dla Zamawiającego nr 1 i nr 2 w odniesieniu do poszczególnych Zadań, na skutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności takich, jak: - niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót (np. opady śniegu, deszczu, temperatury -5oC), - przyczyny techniczne tj. kolizje z nie zinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym lub innymi obiektami, - przyczyny organizacyjne, tj. brak pełnego dostępu do terenu budowy, brak decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej lub przekazanych po 31-12-2010 roku ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę, dla Zadania 1 obejmującego zakresem Etap I i Etap III, - przyczyny losowe (np. huragan, powódź lub inne kataklizmy), - ujawnienie się w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wad w dokumentacji projektowej, - konieczność wprowadzenia do przedmiotu zamówienia i do dokumentacji zmian zgodnie z p.pkt. a) powyżej. Podstawą dokonania powyższych zmian będzie potwierdzenie w dokumentacji budowy, przez inspektora nadzoru Zamawiającego nr 1 i nr 2 w odniesieniu do poszczególnych Zadań lub projektanta sprawującego nadzór autorski: wystąpienia w/w. okoliczności uzasadniających wstrzymanie robót, okresu wstrzymania robót wpływającego na zmianę terminu i sporządzenie protokółu konieczności - zatwierdzonego przez Zamawiającego nr 1 i nr 2 w odniesieniu do poszczególnych Zadań, a nadto stosowne podpisane aneksy do umowy. 2. Zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia w odniesieniu do robót zamiennych/dodatkowych -w przypadku, o którym mowa w pkt 4) lit a) w powyżej -ustalona zostanie według następujących zasad: - za podstawę kalkulacji przyjęte zostaną ceny jednostkowe z kosztorysu ofertowego, a ilości robót na podstawie przedmiaru, - jeżeli roboty nie występowały w kosztorysie ofertowym, a są niezbędne do rozliczenia robót zamiennych/dodatkowych, podstawą kalkulacji w odniesieniu do materiałów i sprzętu będą dane wyjściowe do kosztorysowania z kosztorysu ofertowego (załącznika nr 3 do umowy), a nakłady robocizny i nakłady rzeczowe z odpowiednich katalogów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd m. st. Warszawy Dzielnica Białołęka 03-122 Warszawa ul. Modlińska 197, II piętro, wejście C, pok. 232 Cena Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w wersji papierowej - 800,00 PLN.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd m. st. Warszawy Dzielnica Białołęka 03-122 Warszawa ul. Modlińska 197, II piętro, wejście C, pok. 232.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 06.11.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.