eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciecierzyn › Dostawa samochodów na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-06

Ciecierzyn: Dostawa samochodów na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Numer ogłoszenia: 303663 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny , Elizówka 65A, 21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie, tel. 081 7568810, faks 081 7563941.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodów na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR o parametrach techniczno - eksploatacyjnych i wyposażeniu określonym w Rozdziale III pkt 9 SIWZ, z podziałem na Zadanie nr I - 3 szt. i Zadanie nr II - 2 szt. Zamówienie poniżej 133 tys. euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie żąda

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego podlegają wykonawcy określeni w art. 24 Ustawy. 3. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oferta musi spełniać następujące wymagania: a) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. b) Wykonawcy występujący wspólnie winni, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. d) Każdy z Wykonawców wchodzący w skład konsorcjum musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy winno być podpisane przez pełnomocnika konsorcjum. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, a także podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców. Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców jak za swoje własne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubelski Oddział Regionalny ARiMR Elizówka 65A 21-003 Ciecierzyn pokój nr 006A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Lubelski Oddział Regionalny ARiMR Elizówka 65A 21-003 Ciecierzyn pokój nr 130 B - Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 3 szt samochodów osobowych jednej marki dla Lubelskiego Oddziału Regionalnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup 3 samochodów osobowych jednej marki dla Lubelskiego Oddziału Regionalnego spełniających następujące parametry techniczno - eksploatacyjne: 1) Samochód fabrycznie nowy, produkcja w roku 2008 2) Nadwozie 4 lub 5 drzwiowe 3) Kolor samochodu dowolny 4) Silnik benzyna o pojemności minimum 1,6 l jako oznaczenie handlowe 5) Moc silnika minimum 85 kW 6) Wspomaganie układu kierowniczego 7) Manualna skrzynia biegów 8) Co najmniej dwie poduszki powietrzne (kierowca / pasażer) 9) Klimatyzacja 10) ABS 11) Centralny zamek 12) Immobilizer 13) Światła przeciwmgielne tył 14) Lusterka boczne podgrzewane, regulowane elektrycznie 15) Radio z instalacją i głośnikami (minimum 4 głośniki) 16) Autoalarm 17) Trójkąt odblaskowy 18) Gaśnica 19) Apteczka 20) Długość samochodu minimum 4500 mm 21) Gwarancja producenta: a) Na perforacje blachy minimum 5 lat b) Mechaniczna minimum 2 lata bez limitu kilometrów c) Na lakier minimum 2 lata 22) Pakiet ubezpieczeniowy zawierający pełne ubezpieczenie w okresie 1 roku w zakresie OC, NW oraz AC - co najmniej w zakresie: a) od kradzieży w wysokości wartości zakupu, b) brak udziału własnego, c) Assistance bez limitu kilometrów na terenie całego kraju z dostarczeniem samochodu do autoryzowanej stacji obsługi - bez dodatkowych kosztów, d) franszyza do 400 zł, e) likwidacja szkody we wszystkich miastach wojewódzkich; 23) Minimum 1 autoryzowana stacja obsługi na terenie Lublina lub w odległości do 30 kilometrów od Lublina. Jeden z oferowanych samochodów osobowych musi być wyposażony w hak holowniczy. Zamówienie poniżej 133 tys. euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 2 szt samochodów osobowych z napędem na 4 koła dla Biura Kontroli na Miejscu w Lubelskim Oddziale Regionalnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup 2 samochodów osobowych z napędem na 4 koła dla Biura Kontroli na Miejscu w Lubelskim Oddziale Regionalnym spełniających następujące parametry techniczno - eksploatacyjne: 1) Samochód fabrycznie nowy model roku 2008 2) Nadwozie 3/4/5 drzwiowe 3) Kolor samochodu dowolny 4) Silnik benzynowy lub diesel o minimalnej pojemności silnika 1300 ccm 5) Moc silnika minimum 75 KM 6) Napęd na cztery koła 7) Możliwość manualnego wyboru przełączania układu napędowego na tryb 2WD lub 4WD 8) ABS 9) Wspomaganie układu kierowniczego 10) Manualna skrzynia biegów 11) Minimalny prześwit podwozia 180 mm 12) Immobilizer 13) Autoalarm 14) Centralny zamek 15) Minimum 2 poduszki powietrzne 16) Gniazdo 12V 17) Radioodtwarzacz 18) Trójkąt odblaskowy 19) Gaśnica 20) Apteczka samochodowa 21) Gwarancja producenta: a) Na perforacje blachy minimum 6 lat b) Mechaniczna minimum 2 lata lub 100 000 kilometrów c) Na lakier minimum 1 rok 22) Pakiet ubezpieczeniowy zawierający pełne ubezpieczenie w okresie 1 roku w zakresie OC; AC- także od kradzieży oraz NW 23) Minimum 1 autoryzowana stacja obsługi na terenie województwa lubelskiego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.