eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiałów i surowców niezbędnych do realizacji prac badawczych w ramach zadań badawczych nr 7.1 i 7.2 pn. NAOMIS - opracowanie nowoczesnych metod bio-detekcji i bio-obrazowania komórek z wykorzystaniem nanowymiarowych znaczników luminescencyjnych oraz BioSens-Biosystemy do detekcji do zagrożeń mikrobiologicznych - nr II; Znak sprawy64/D/PN/2011.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-21

Wrocław: Dostawa materiałów i surowców niezbędnych do realizacji prac badawczych w ramach zadań badawczych nr 7.1 i 7.2 pn. NAOMIS - opracowanie nowoczesnych metod bio-detekcji i bio-obrazowania komórek z wykorzystaniem nanowymiarowych znaczników luminescencyjnych oraz BioSens-Biosystemy do detekcji do zagrożeń mikrobiologicznych - nr II; Znak sprawy: 64/D/PN/2011.
Numer ogłoszenia: 303613 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o. , ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 720 16 28, faks +48 71 720 16 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eitplus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i surowców niezbędnych do realizacji prac badawczych w ramach zadań badawczych nr 7.1 i 7.2 pn. NAOMIS - opracowanie nowoczesnych metod bio-detekcji i bio-obrazowania komórek z wykorzystaniem nanowymiarowych znaczników luminescencyjnych oraz BioSens-Biosystemy do detekcji do zagrożeń mikrobiologicznych - nr II; Znak sprawy: 64/D/PN/2011..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów i surowców niezbędnych do realizacji prac badawczych w ramach zadań badawczych nr 7.1 i 7.2 pn. NAOMIS - opracowanie nowoczesnych metod bio-detekcji i bio-obrazowania komórek z wykorzystaniem nanowymiarowych znaczników luminescencyjnych oraz BioSens-Biosystemy do detekcji do zagrożeń mikrobiologicznych. Przedmiot zamówienia ze względu na ilość pozycji określony został w Załączniku nr 5 do SIWZ poprzez określenie minimalnych parametrów funkcjonalno - technicznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 u.p.z.p do 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostaw, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowało by niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.32.30.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy, oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów: a) Zamawiający dopuszcza zmianę stawki VAT obowiązującej na oferowane materiały pod warunkiem zmiany stawek obowiązujących na terenie Polski potwierdzonych odpowiednią ustawą lub rozporządzeniem Ministra Finansów. b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany producenta dostarczanych materiałów na wniosek Sprzedawcy pod warunkiem że oferowane materiały będą takiej samej lub lepszej jakości oraz w tej samej cenie, a Sprzedawca uzasadni konieczność dokonania takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eitplus.pl (zakładka) zamówienia publiczne [nr post 64/D/PN/2011]
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Stabłowicka 147, budynek nr 1A, pok. 2.10 Dział Zakupów, II piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Stabłowicka 147; budynek 1A, pok. 2.10 Dział Zakupów, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający dopuszcza, aby w niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane były faksem. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Forma pisemna, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w upzp, jest zawsze dopuszczalna. Oświadczenia wnioski zawiadomienia oraz informacje, o których wyżej mowa uważa się za wniesione z chwilą, gdy doszły one do Zamawiającego w taki sposób, że mógł on zapoznać się z ich treścią. Za chwilę tę uważa się dni pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00. Brak przesłania zwrotnego potwierdzenia otrzymania: oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji ze strony Wykonawcy nie wstrzymuje biegu postępowania oraz nie świadczy o nieskuteczności czynności dokonanej przez Zamawiającego w zakresie przesłania i otrzymania w/w oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji do Wykonawcy. Rozstrzygającym dla celów dowodowych jest potwierdzenie przesłania w/w oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przez Zamawiającego do Wykonawcy. 1. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są: Anna Szajdak - sprawy merytoryczne Tel nr: +48 71 720 16 22 Fax nr: +48 71 720 16 29 Przemysław Dziewirz - sprawy proceduralne Tel nr: +48 71 720 16 27 Fax nr: +48 71 720 16 29..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I.- część zamówienia - w Załączniku nr 5 do SIWZ (wiersze od 1 do 41)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I.- część zamówienia - w Załączniku nr 5 do SIWZ (wiersze od 1 do 41)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.32.33.00-7, 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: III.- część zamówienia - w Załączniku nr 5 do SIWZ (wiersze od 1 do 13).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: III.- część zamówienia - w Załączniku nr 5 do SIWZ (wiersze od 1 do 13).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: IV.- część zamówienia - w Załączniku nr 5 do SIWZ (wiersze od 1 do 1).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IV.- część zamówienia - w Załączniku nr 5 do SIWZ (wiersze od 1 do 1).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: V.- część zamówienia - w Załączniku nr 5 do SIWZ (wiersze od 1 do 3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: V.- część zamówienia - w Załączniku nr 5 do SIWZ (wiersze od 1 do 3).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: VII.- część zamówienia - w Załączniku nr 5 do SIWZ (wiersze od 1 do 8).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: VII.- część zamówienia - w Załączniku nr 5 do SIWZ (wiersze od 1 do 8).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.