eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Wykonanie remontu kapitalnego dachu oraz elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Słonecznej 14 w Rybniku (wraz z robotami towarzyszącymi)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-22

Rybnik: Wykonanie remontu kapitalnego dachu oraz elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Słonecznej 14 w Rybniku (wraz z robotami towarzyszącymi)
Numer ogłoszenia: 30360 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku , ul. Kościuszki 17, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 422 12 47, faks 32 4221247.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.rybnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu kapitalnego dachu oraz elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Słonecznej 14 w Rybniku (wraz z robotami towarzyszącymi).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie remontu kapitalnego dachu oraz elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Słonecznej 14 w Rybniku (wraz z robotami towarzyszącymi). Zakres prac obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe: - montaż rusztowań i wykonanie zabezpieczenia terenu prac, - demontaż instalacji odgromowej, demontaż instalacji telefonicznej oraz anten, - rozebranie pokrycia z dachówki ceramicznej, - rozbiórki obróbek blacharskich, rur spustowych i rynien, podokienników z dachu mansardowego, - demontaż wyłazów dachowych, okien dachowych, okienek w lukarnach i okienek w wolim oku, - rozebranie elementów więźby dachowej, - rozebranie desek okapowych, podbitki dachowej, - demontaż metalowych kominków wentylacyjnych, - rozebranie kominów murowanych od danego poziomu strychu, - skucie tynków elewacji i na strychu (kominy i ściany klatek schodowych strychu), - wywóz gruzu, złomu i drewna z terenu prac remontowo - rozbiórkowych. 2. Roboty remontowe, montażowe, i wykończeniowe: - naprawa uszkodzonych elementów więźby dachowej, - wymiana desek czołowych, okapowych, podbitki drewnianej, - ołacenie połaci dachu, - wykonanie konstrukcji wolego oka, - pokrycie dachu folia paroprzepuszczalna i przybicie kontrłat, - osadzenie wyłazów, okien dachowych, okien lukarn i okien w wolich oczkach, - impregnacja ognioochronna i grzybobójcza konstrukcji więźby dachowej, - pokrycie dachu dachówką ceramiczną karpiówką układaną w koronkę, - montaż elementów komunikacji po dachu - stopnie i ławy kominiarskie, - montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - montaż nowej instalacji odgromowej, - wymurowanie kominów od danego poziomu strychu z cegły ceramicznej pełnej, a ponad dachem z cegły klinkierowej, wraz z czapami kominowymi z cegły klinkierowej, - naprawa pęknięć kominów na strychu (przemurowanie), - uzupełnienie tynków na kominach i ścianach klatki schodowej na strychu, - bielenie ścian strychu (nowe tynki), - uzupełnienie uszkodzonych w murze cegieł, - oczyszczenie cokołu metoda piaskowania, naprawa spoin cokołu, wykonanie hydrofobizacji, - wykonanie nowego tynku na elewacji, - montaż nowych kratek wentylacyjnych na elewacjach, - malowanie elewacji farbą akrylową fasadową, - montaż nowych okiennic, - montaż parapetów zewnętrznych okna dachu mansardowego, okna lukarn strychu, okna wole oka, - ponowny montaż przewodów telefonicznych i anten, - montaż nowych opraw oświetleniowych zewnętrznych nad wejściami do budynku, - mycie po robotach malarskich i tynkarskich, uprzątniecie terenu, - wywóz i utylizacja gruzu. Szczegółowy zakres prac precyzują: dokumentacja projektowa, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wysokość wadium wynosi: 9.000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej dwie roboty ogólnobudowlane przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków w zakresie wymiany pokrycia z dachówki karpiówki oraz konstrukcji drewnianej o wartości minimum 200 000,00 PLN brutto każda.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli: a) Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. b) Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty poprzez zmianę terminu realizacji umowy, jedynie w niżej opisanych przypadkach: a) zmiana sposobu realizacji zamówienia w przypadku kolizji z niezinwentaryzowaną instalacją wewnętrzną, b) zawieszenie robót przez Zamawiającego na czas niezbędny do dokonania naprawy elementów konstrukcji budynku, gdyby w czasie prowadzenia robót po wykonaniu rozbiórek i demontaży okazało się, że takie naprawy są niezbędne, c) działania osób trzecich uniemożliwiających realizację zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, d) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych nietypowych dla danej pory roku uniemożliwiających realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej o tyle dni, ile będą trwały niekorzystne warunki atmosferyczne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, ul. Kościuszki 17, Dział Zamówień Publicznych i Umów, pokój nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, ul. Kościuszki 17, Dział Zamówień Publicznych i Umów, pokój nr 26.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.