eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Roboty ulepszające nawierzchnie dróg powiatowych - zamówienie uzupełniające



Ogłoszenie z dnia 2013-07-30

Tczew: Roboty ulepszające nawierzchnie dróg powiatowych - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 303560 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty ulepszające nawierzchnie dróg powiatowych - zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające do CZĘŚCI NR 3 - wykonanie cienkiej warstwy nawierzchni bitumicznej typu slurry seal na drogach powiatowych. Roboty obejmują wykonanie renowacji nawierzchni bitumicznej polegającej na uszczelnieniu przez wykonanie skropienia emulsją asfaltową modyfikowaną C60BP3ZM i uszorstnieniu cienką warstwą z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno o uziarnieniu ciągłym 0/8 mm w dwóch warstwach grubości min. 2 cm (typu slurry seal) i średniej ilości min. 35 kg/m2, frakcja większa od frakcji piaskowej czyli 2/8 - kruszywo bazaltowe płukane kl I, gat. 1. Zakres planowanych robót oraz zaoferowana cena ofertowa musi obejmować: 1. Oczyszczenie podłoża i skropienie emulsją modyfikowaną C60BP3ZM 2. Wykonanie cienkiej warstwy mieszanką mineralno-emulsyjną na zimno o uziarnieniu ciągłym 0/8 mm w dwóch warstwach grubości min. 2 cm (typu slurry seal) i średniej ilości min. 35 kg/m2, frakcja większa od frakcji piaskowej czyli 2/8 - kruszywo bazaltowe płukane kl I, gat. 1 3. Wykonanie koniecznych regulacji pionowych studzienek kanalizacji sanitarnej, obudów hydrantów i zasuw sieci wodociągowej oraz kratek ściekowych kanalizacji deszczowej, 4. Badania kontrolne, 5. Obmiar i odbiór wykonanych robót, 6. Przed przystąpieniem do pierwszego zlecenia wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia zatwierdzonego przez Starostę wzorcowego projektu oznakowania robót, który będzie stosowany przez cały okres trwania umowy. Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za oznakowanie robót w czasie ich prowadzenia zgodnie z zatwierdzonym projektem. Szczegółowy opis robót zawarty jest w załączonych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Roboty zostaną zlecane na podstawie szacunkowego obmiaru robót (orientacyjne ilości ujęte w kalkulacji cenowej). Ostateczne rozliczenie nastąpi obmiarem powykonawczym. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za przekroczenie przez Wykonawcę maksymalnej wartości robót określonej w umowie. Zamawiający zastrzega możliwość konieczności dokonania niewielkich zmian w zakresie dróg zaplanowanych do realizacji. Przed przystąpieniem do pierwszego zlecenia wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zatwierdzonego wzorcowego projektu oznakowania, który będzie stosowany przez cały czas trwania umowy. Projekt organizacji ruchu sporządzony zostanie w oparciu o rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. (Dz. U. Nr 177 poz. 1729). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa i utrzymywania porządku na terenie wykonywanych robót. Roboty będą zlecane zależnie od bieżących potrzeb zamawiającego - niemożliwe jest zaplanowanie ich dokładnych ilości. Roboty Wykonawca musi rozpocząć w oparciu o pisemne zlecenie od zamawiającego najpóźniej w ciągu 7 dni od daty jego otrzymania. Wykonawca w miarę możliwości przystąpi do robót w dniu otrzymania zlecenia. Prace będą prowadzone nieprzerwanie do czasu wykonania całego zakresu robót lub wykorzystania środków finansowych. Rozliczanie następować będzie fakturami wystawianymi za wykonanie danego zlecenia na podstawie protokołów odbioru wykonanych robót (zatwierdzonych przez Kierownika Budowy oraz Inspektora Nadzoru) oraz obmiarów powykonawczych potwierdzających wykonanie danego zakresu prac. Czas trwania prac zależeć będzie od stopnia trudności i zakresu robót. Zakres i czas robót ustali każdorazowo zamawiający z wykonawcą. Wykonawca udziela pisemnej gwarancji jakości na przedmiot umowy - na okres 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady przedmiotu umowy - na okres 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BITUNOVA Sp. z o. o., ul. Wólczyńska 237, 01-919 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104240,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 128134,20

  • Oferta z najniższą ceną: 128134,20 / Oferta z najwyższą ceną: 128134,20

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W trakcie realizacji umowy nr PZD.273.09.2013 z dnia 11.04.2013 r., będącej wynikiem przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie cienkiej warstwy nawierzchni bitumicznej typu slurry seal, zaistniała potrzeba udzielenia zamówienia uzupełniającego. Roboty przewidziane do realizacji dotyczą powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie podstawowe. Środki posiadane w planie finansowym na realizację zadania zostały zwiększone. Wartość zamówienia uzupełniającego oszacowana została na kwotę 104.240,00 zł netto i nie przekracza 50 % wartości zamówienia podstawowego. Do wzięcia udziału w negocjacjach zaproszono dotychczasowego Wykonawcę robót. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.