eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Sporządzenie dla nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego, położonych na terenach gminKroczyce, Włodowice, Irządze i Szczekociny, wykazów - wypełnionych tabel wg wzorów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i A

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-03

Zawiercie: Sporządzenie dla nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego, położonych na terenach gmin: Kroczyce, Włodowice, Irządze i Szczekociny, wykazów - wypełnionych tabel wg wzorów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31.01.2008 roku ( Dz. U. Nr 23, poz. 143 ) na podstawie zebranych informacji z ewidencji gruntów i budynków, Ksiąg Wieczystych znajdujących się w Sądzie Rejonowym w Myszkowie oraz z danych dotyczących mienia komunalnego udostępnionych przez gminy.
Numer ogłoszenia: 303556 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710710-2 w. 315, faks 032 6721971.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.powiat.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie dla nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego, położonych na terenach gmin: Kroczyce, Włodowice, Irządze i Szczekociny, wykazów - wypełnionych tabel wg wzorów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31.01.2008 roku ( Dz. U. Nr 23, poz. 143 ) na podstawie zebranych informacji z ewidencji gruntów i budynków, Ksiąg Wieczystych znajdujących się w Sądzie Rejonowym w Myszkowie oraz z danych dotyczących mienia komunalnego udostępnionych przez gminy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dla nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego, położonych na terenach gmin: Kroczyce, Włodowice, Irządze i Szczekociny, wykazów - wypełnionych tabel wg wzorów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31.01.2008 roku ( Dz. U. Nr 23, poz. 143 ) na podstawie zebranych informacji z ewidencji gruntów i budynków, Ksiąg Wieczystych znajdujących się w Sądzie Rejonowym w Myszkowie oraz z danych dotyczących mienia komunalnego udostępnionych przez gminy. Zakres wykonania zadania obejmuje: 1. zebranie danych dotyczących nieruchomości Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego ( gmin, powiatu, województwa ) z ewidencji gruntów i budynków ( udostępnione zostaną przez Zamawiającego) z urzędów gmin oraz z ksiąg wieczystych niezbędnych do wypełnienia tabel wykazów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 31.01.2008r. ( dz. U. Nr 23 poz. 143 ) - dotyczące w/w nieruchomości o uregulowanym stanie prawnym ( posiadającym tytuły prawne ) 2. sporządzenie w/w wykazów w programie EXCEL - na płytach CD w 12 kopiach oraz w postaci 1 egzemplarza wydruku. 3. dla nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym ( tylko dla gruntów Skarbu Państwa) należy sporządzić 1 wykaz z podziałem na obręby..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. V SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz Właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 4.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć stosowne uprawnienia zawodowe z zakresu nr 2 - conajmniej 1 osoby. 5. Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu). 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów wskazanych w pkt 2 i 3 składa dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zawierciu Wydział Gospodarki MIeniem Powiatu i Zamówień Publicznych ul.Sienkiewicza 34 42-400 Zawiercie III piętro, pokój 309.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zawierciu Wydział Gospodarki MIeniem Powiatu i Zamówień Publicznych ul.Sienkiewicza 34 42-400 Zawiercie III piętro, pokój 309.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.