eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-23

Ruda Śląska: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 303430 - 2011; data zamieszczenia: 23.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej , ul. 1 Maja 225, 41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3449400, faks 032 2420138.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-slaska.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej. Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na zadania. Zadanie 1 : Komputer i monitor - w skład zadania wchodzi: 15 zestawów - stacja i monitor LCD i 6 monitorów LCD. Zadanie 2: Notebooki w ilości 14 szt. Zadanie 3: Drukarki - w skład zadania wchodzą: 2 duże drukarki sieciowe A4 ( typ 1 opisany w załączniku nr 6), 6 małych drukarek sieciowych A4 ( typ 2 opisany w załączniku nr 6), 2 drukarki A3 ( typ 3 opisany w załączniku nr 6). Zadanie 4: części i akcesoria komputerowe - w skład zadania wchodzi: 5 switchy ( typ 1 opisany w załączniku nr 6), 2 switche ( typ 2 opisany w załączniku nr 6), 3 pamięcie do serwera 4GB, 6 pamięci przenośnych typu Pendrive 8GB, 1 zewnętrzny napęd DVD.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.21.40.00-2, 30.23.21.10-8, 30.23.13.00-0, 30.23.70.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się składania wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Stwierdzenie spełnienia w/w warunku odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów w tym oświadczeń żądanych przez zamawiającego od wykonawcy. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Czynności analizy i oceny dokonywać będzie powołana do tego komisja przetargowa.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Stwierdzenie spełnienia w/w warunku odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów w tym oświadczeń żądanych przez zamawiającego od wykonawcy. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wykazu dostaw (Załącznik nr 5 do SIWZ) zawierającym informacje dotyczące wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Czynności analizy i oceny dokonywać będzie powołana do tego komisja przetargowa. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje dostawy odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia. Spełnieniem warunku będzie wykazanie, że Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje , co najmniej 1 dostawę o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż: Dla zadania nr 1 - 54 000,00 zł brutto Dla zadania nr 2 - 49 000,00 zł brutto Dla zadania nr 3 - 20 000,00 zł brutto Dla zadania nr 4 - 4 000,00 zł brutto W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wymaganym jest spełnienie w/w warunku dla jednego zadania, z tym że wartość dostawy nie może być niższa niż suma wybranych do realizacji zadań.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Stwierdzenie spełnienia w/w warunku odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów w tym oświadczeń żądanych przez zamawiającego od wykonawcy. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Czynności analizy i oceny dokonywać będzie powołana do tego komisja przetargowa.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Stwierdzenie spełnienia w/w warunku odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów w tym oświadczeń żądanych przez zamawiającego od wykonawcy. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Czynności analizy i oceny dokonywać będzie powołana do tego komisja przetargowa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Stwierdzenie spełnienia w/w warunku odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów w tym oświadczeń żądanych przez zamawiającego od wykonawcy. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Czynności analizy i oceny dokonywać będzie powołana do tego komisja przetargowa.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. oświadczenia o udzieleniu gwarancji zgodnie z wymaganiami SIWZ 2. oświadczenia producenta o zapewnieniu gwarancji, 3. certyfikat bezpieczeństwa CE (tzw. deklarację zgodności) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 4. szczegółowej specyfikacji oferowanego sprzętu (z tłumaczeniem na język polski), obejmującej nazwy, modele oferowanego sprzętu, a w przypadku notebooka i komputera szczegółowe podzespoły wchodzące w skład oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ruda-slaska.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy ul. 1 Maja 225 41-710 Ruda Śląska pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy ul. 1 Maja 225 41-710 Ruda Śląska pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputer i monitor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zadania wchodzi: Zestaw: stacja robocza i monitor LCD w ilości 15, Monitory LCD w ilości 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Notebooki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zadania wchodzą: Notebooki w ilości 14 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drukarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zadania wchodzą: Duża drukarka sieciowa A4 - typ 1 opisany w załączniku nr 6 w ilości 2 szt. Mała drukarka sieciowa A4 - typ 2 opisany w załączniku nr 6 w ilości 6 szt. Drukarka A3 - typ 3 opisany w załączniku nr 6 w ilości 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Części i akcesoria komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zadania wchodzą: Switch - typ 1 opisany w załączniku nr 6 w ilości 5 szt. Switch - typ 2 opisany w załączniku nr 6 w ilości 2 szt. Pamięć do serwera 4GB w ilości 3 szt. Pamięć przenośna typu Pendrive 8GB w ilości 6 szt. Zewnętrzny napęd DVD w ilości 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.