eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Wykonanie podziałów działek w celu wydzielenia części znajdujących się w liniach rozgraniczających ul. Staszica i Alei Jana Pawła II w Mielcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-23

Mielec: Wykonanie podziałów działek w celu wydzielenia części znajdujących się w liniach rozgraniczających ul. Staszica i Alei Jana Pawła II w Mielcu
Numer ogłoszenia: 303326 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Mielec , ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 7888500, faks 17 7888505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podziałów działek w celu wydzielenia części znajdujących się w liniach rozgraniczających ul. Staszica i Alei Jana Pawła II w Mielcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje wykonanie podziałów niżej wymienionych działek: - 2273/2 o pow. 0,4386 ha, objętej księgą wieczystą nr TB1M/00048314/7 - podział na 2 działki gruntu; - 2297 o pow. 0,1445 ha, objętej księgą wieczystą nr TB1M/00047782/1 - podział na 2 działki gruntu; - 2298 o pow. 0,1530 ha, objętej księgą wieczystą nr TB1M/00044310/1 - podział na 2 działki gruntu; - 2307 o pow. 0,4202 ha - podział na 3 działki gruntu; - 2346 o pow. 0,4978 ha, objętej księgą wieczystą nr TB1M/00043332/4 - podział na 3 działki gruntu; - 2400/1 o pow. 0,1041 ha, objętej księgą wieczystą nr TB1M/00001618/7 - podział na 2 działki gruntu; - 2399/2 o pow. 0,1405 ha, objętej księgą wieczystą nr TB1M/00032453/8 - podział na 2 działki gruntu; - 2398/2 o pow. 0,0527 ha, objętej księgą wieczystą nr TB1M/00032453/8 - podział na 2 działki gruntu; - 2396/2 o pow. 0,0274 ha, objętej księgą wieczystą nr TB1M/00012730/8 - podział na 2 działki gruntu; - 2394/2 o pow. 0,0126 ha, objętej księgą wieczystą nr TB1M/00044310/1 - podział na 2 działki gruntu; - 2423 o pow. 0,2787 ha, objętej księgą wieczystą nr TB1M/00043332/4 - podział na 3 działki gruntu; - 2425/10 o pow. 0,1457 ha, objętej księgą wieczystą nr TB1M/00043243/3 - podział na 2 działki gruntu; - 2082/1 o pow. 0,6827 ha, objętej księgą wieczystą nr TB1M/00035258/2 - podział na 2 działki gruntu; - 1753/1 o pow. 0,0302 ha, objętej księgą wieczystą nr TB1M/00001182/1 - podział na 2 działki gruntu; - 1626/4 o pow. 0,0622 ha, objętej księgą wieczystą nr TB1M/00001182/1 - podział na 2 działki gruntu; - 1692/9 o pow. 0,0809 ha, objętej księgą wieczystą nr TB1M/00041043/7 - podział na 2 działki gruntu; - 927/2 o pow. 2,2191 ha, objętej księgą wieczystą nr TB1M/00069790/0 - podział na 2 działki gruntu; - 927/1 o pow. 0,3390 ha, objętej księgą wieczystą nr TB1M/00069790/0 - podział na 2 działki gruntu; - 1686/1 o pow. 0,3996 ha, objętej księgą wieczystą nr 48169 - podział na 2 działki gruntu; - 1685/2 o pow. 0,0400 ha, objętej księgą wieczystą nr TB1M/00001926/9 - podział na 2 działki gruntu; - 1686/2 o pow. 0,0352 ha, objęta księgą wieczystą nr TB1M/00001926/9 - podział na 2 działki gruntu;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, dla zapewnienia prawidłowej realizacji zadania, dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartych w umowie. W szczególności zmiany mogą dotyczyć przedmiotu zamówienia, terminu wykonania umowy, ustalonego wynagrodzenia, w przypadkach gdy: a. zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b. zaszły zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany stawki podatku VAT, c. w sytuacjach niezależnych od stron umowy lub w sytuacjach działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy, w tym terminu wykonania. W takim przypadku przesunięcie terminu może nastąpić o okres w jakim wykonywanie przedmiotu umowy było niemożliwe ze względu na działanie siły wyższej. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować pisemnie Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Odbiór osobisty w Urzędzie Miejskim w Mielcu, 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 23, pokój nr 11 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Mielcu, ul. Żeromskiego, pokój nr 20 (sala konferencyjna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.