eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-23

Prudnik: Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku
Numer ogłoszenia: 303268 - 2011; data zamieszczenia: 23.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4067800, 0608492885, faks 077 4067800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku. Składana przez Wykonawców oferta obejmuje: 1. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (pierwszy pakiet zamówienia) - Artykuły ogólne: kod CPV 38412000-6 termometry, kod CPV 33141112-8 plastry, kod CPV 33141615-4 pojemniki na mocz, kod CPV 34928480-6 pojemniki na odpady i śmieci, kod CPV 33141000-0 jednorazowe nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne, kod CPV 33140000-3 materiały medyczne. 2. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (drugi pakiet zamówienia) - Cewniki: kod CPV 33141200-2 cewniki, kod CPV 33141615-4 pojemniki na mocz, kod CPV 33141000-0 jednorazowe nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne, kod CPV 33141640-8 dreny, kod CPV 33141642-2 akcesoria do drenażu, kod CPV 33141641-5 sondy, kod CPV 33141620-2 zestawy medyczne. 3. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (trzeci pakiet zamówienia) - Igły: kod CPV 33141320-9 igły medyczne, kod CPV 33141321-6 igły do znieczulania, kod CPV 33141620-2 zestawy medyczne, kod CPV 33141220-8 kaniula, kod CPV 33141000-0 jednorazowe nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne. 4. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (czwarty pakiet zamówienia) - Strzykawki: kod CPV 33141310-6 strzykawki. 5. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (piąty pakiet zamówienia) - Przyrządy do przetaczania: kod CPV 33194000-6 urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji, kod CPV 33194120-3 artykuły do infuzji. 6. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (szósty pakiet zamówienia) - Rurki część 1: kod CPV 33141000-0 jednorazowe nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne. kod CPV 33157110-9 maski tlenowe 7. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (siódmy pakiet zamówienia) - Rurki część 2: kod CPV 33141000-0 jednorazowe nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne, kod CPV 33140000-3 materiały medyczne. 8. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (ósmy pakiet zamówienia) - Bielizna jednorazowa: kod CPV 33141000-0 jednorazowe, nie chemiczne art. medyczne i hematologiczne 9. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (dziewiąty pakiet zamówienia) - Rękawice: kod CPV 33141420-0 rękawice chirurgiczne, kod CPV 18424300-0 rękawice jednorazowe. 10. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (dziesiąty pakiet zamówienia) - Sterylne opakowania papierowe: kod CPV 33198000-4 szpitalne wyroby papierowe, kod CPV 33140000-3 materiały medyczne. 11. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (jedenasty pakiet zamówienia) - Sterylizacja torebki i rękawy: kod CPV 33141000-0 jednorazowe, nie chemiczne art. medyczne i hematologiczne. 12. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (dwunasty pakiet zamówienia) - Papiery rejestrowe: kod CPV 33141000-0 jednorazowe nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne, kod CPV 33140000-3 materiały medyczne. 13. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (trzynasty pakiet zamówienia) - Testy ureazowe: kod CPV 33124130-5 wyroby diagnostyczne 14. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (czternasty pakiet zamówienia) - Wkłady jednorazowe: kod CPV 33140000-3 materiały medyczne. 15. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (piętnasty pakiet zamówienia) - Paski: kod CPV 33124131-2 Paski odczynnikowe, kod CPV 33141000-0 jednorazowe nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne, 16. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (szesnasty pakiet zamówienia) - Ostrza: kod CPV 33141410-7 przecinaki i noże chirurgiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach od nr I-1 do I-16 oraz w istotnych warunkach umowy i instrukcji dla Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Wykonawca proponując dany produkt w ofercie, podając jego nazwę handlową i producenta zobowiązany będzie do jego dostarczania przez cały okres obowiązywania umowy, bez możliwości zaproponowania zamiennika, chyba, że zamiana będzie na korzyść Zamawiającego (np. lepsze parametry od podstawowych podanych w zamówieniu) i wyrazi on na nią zgodę.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 38.41.20.00-6, 33.14.11.12-8, 33.14.16.15-4, 34.92.84.80-6, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.14.16.41-5, 33.14.16.20-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.21-6, 33.14.12.20-2, 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6, 33.19.40.00-6, 33.19.41.20-3, 33.15.71.10-9, 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0, 33.94.80.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy. Załącznik nr II.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy. Załącznik nr II.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy. Załącznik nr II.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy. Załącznik nr II.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy. Załącznik nr II.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Dokumenty lub oświadczenie potwierdzające, że wszystkie oferowane produkty posiadają oznaczenie CE. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że pomiary dokonywane paskami do glukometrów spełniają normy ISO 15197.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcm.prudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. w Prudniku ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik Tel. 077/4067885, fax. 077/4067872 e-mail: pcm@pcm.prudnik.pl www: www.pcm.prudnik.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. w Prudniku ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły ogólne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termometry, plastry, pojemniki na mocz,pojemniki na odpady i śmieci, jednorazowe nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne, materiały medyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.20.00-6, 33.14.11.12-8, 33.14.16.15-4, 34.92.84.80-6, 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cewniki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki, pojemniki na mocz, jednorazowe nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne, dreny, akcesoria do drenażu, sondy, zestawy medyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.16.15-4, 33.14.10.00-0, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Igły..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły medyczne, igły do znieczulania, zestawy medyczne, kaniula, jednorazowe nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.21-6, 33.14.16.20-2, 33.14.12.20-8, 33.14.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Strzykawki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki jednorazowego użytku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przyrządy do przetaczania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji, artykuły do infuzji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6, 33.19.41.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rurki część 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne, maski tlenowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.15.71.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rurki część 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne zbrojone..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Bielizna jednorazowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski, fartuchy prześcieradła..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Rękawice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice jednorazowe chirurgiczne i diagnostyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sterylne opakowania papierowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szpitalne wyroby papierowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Sterylizacja torebki i rękawy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do sterylizacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Papiery rejestrowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier EKG, KTG żel, elektrody EKG.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Testy ureazowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wkłady jednorazowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłady jednorazowe do ssaków..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Paski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paski odczynnikowe do glukometrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Ostrza..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza wymienne ze stali węglowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.