eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Bezgotówkowa, sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych nie prefabrykowanych do sprzętu biurowego będącego na stanie PWK OHP w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-23

Gdańsk: Bezgotówkowa, sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych nie prefabrykowanych do sprzętu biurowego będącego na stanie PWK OHP w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 303218 - 2011; data zamieszczenia: 23.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda , ul. J. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3017916, faks 58 3017916.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pomorska.ohp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja rynku pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowa, sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych nie prefabrykowanych do sprzętu biurowego będącego na stanie PWK OHP w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne bezgotówkowe dostawy artykułów biurowych oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych nie prefabrykowanych do sprzętu biurowego będącego na stanie PWK OHP w Gdańsku. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany we wzorze formularza cenowego, stanowiącego część III SIWZ. 2) Wszystkie materiały mają być fabrycznie nowe. 3) Wszystkie produkty są przeznaczone do użytku biurowego. 5) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. 6) Wszystkie wkłady do długopisów, mają być wypełnione tuszem w minimum 3 4 długości wkładu oraz być wykonane z przezroczystego tworzywa pozwalającego sprawdzić ilość tuszu i zabezpieczone opakowaniem przed wysychaniem. Długopis musi pisać do wyczerpania się tuszu. 7) Markery oraz zakreślacie muszą pisać do wyczerpania tuszu lub środka barwiącego. 8) Klej do kopert ma posiadać okres trwałości min. 1 rok. 9) W celu potwierdzenia, że oferowane materiały równoważne spełniają wymagania Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wykazu materiałów równoważnych wraz z opisem materiału równoważnego. 10) Zamawiający wymaga, aby oferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe, posiadające oryginalne fabryczne opakowania i nie użyto do ich produkcji składników uprzednio eksploatowanych, uzupełnianych, bądź przerabianych. Zaoferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być dopuszczone do stosowania przez producenta urządzeń eksploatowanych przez Zamawiającego. Wskazane przez Zamawiającego typy materiałów eksploatacyjnych określają minimalne cechy techniczne i wymagania jakościowe. 11) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 12) Zamawiający dopuszcza ofertę równoważną na materiały eksploatacyjne. W przypadku złożenia oferty równoważnej na materiały eksploatacyjne do drukarek, telefaksów i kserokopiarek do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie w którym Wykonawca zobowiąże się (pisemne oświadczenie dołączone do oferty), że w wypadku nieprawidłowego działania dostarczonego towaru, który spowoduje uszkodzenie urządzeń drukujących i kopiujących, wykonać naprawy uszkodzeń na własny koszt, a także ponieść wszelkie koszty związane z transportem uszkodzonego urządzenia. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzeń drukujących (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa Urządzenia drukującego wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faxem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Nie złożenie oświadczenia lub nie spełnienie wymagań określonych w przedmiocie zamówienia skutkować będzie odrzuceniem oferty. 13) Zamawiający wymaga aby dostarczone materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących posiadały minimum 1 rok gwarancji licząc od daty odbioru przez Zamawiającego. Wymóg ten dotyczy każdej z poszczególnych dostaw. 14) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek w ramach zawartej umowy. Odbiór będzie następował po zgłoszeniu przez Zamawiającego w uzgodnionym z Wykonawcą terminie. 15) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany proporcji ilościowych poszczególnych rodzajów artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych w stosunku do podanych w formularzu cenowym. 16) Każda dostawa winna być ubezpieczona przez Wykonawcę na jego koszt w zakresie odpowiedzialności cywilnej. Blok makulaturowy A4 100 kart - kratka szt. 20 Blok makulaturowy A5 100 kart - kratka szt. 20 Cienkopisy STABILO point 88/40 (czarny) lub równoważny z końcówką oprawioną w metal, odporny na wysychanie tuszu, wentylowana nasadka szt. 10 Cienkopisy STABILO point 88/40 (czerwony) - jak wyżej szt. 5 Cienkopisy STABILO point 88/40 (niebieski) - jak wyżej szt. 5 Cienkopisy STABILO point 88/40 ( zielony) - jak wyżej szt. 5 Bloczek zakładek samoprzylepnych,papierowych, indeksujących, 4-kolorowych, wymiary ok.2 cm x 5 cm, tzw. zaznaczniki opak. 30 Bloczek zakładek samoprzylepnych, indeksujących, które można wielokrotnie przyklejać nie niszcząc dokumentu z możliwością pisania po nich, góra część zakładki kolorowa, wymiary ok.2 cm x 5 cm, tzw. zaznaczniki typu Post-it lub równoważne opak. 5 Długopis na przylepcu w pozycji pionowej, połączony z podstawką sprężynką lub łańcuszkiem szt. 12 Długopis z niebieskim/czarnym wkładem, z cienką końcówką 0.5 mm, równoważny Pentel, średnia długość linii pisania 3000 m, do którego pasuje wkład typu BKL77 szt. 20 Długopis żelowy (różne kolory ) równoważny Pentel, do którego pasuje wkład wymienny do serii ENERGEL BLN35 z końcówką 0,5 mm, posiadający gumowy uchwyt oraz metalowy klip, mechanizm przyciskowy oraz system automatycznego wyłączania przy wpinaniu do kieszeni szt. 27 Długopis żelowy (różne kolory )typ Pilot G2 0,5 mm lub równoważny z wymiennym wkładem żelowym i gomowym typu G-2, automatyczny, z wygodnym uchwytem, linią pisania extra fibe 0,32mm, długość linii min. 1200 m, wyposażony w mechnizm chowania wkładu oraz specjalne zabezpieczenie przed poplamieniem ubrania szt. 27 Długopis żelowy (różne kolory )typ Pilot G1 0,5 mm lub równoważny z wymiennym wkładem żelowym typu G-1, linia pisania extra fine 0,32mm, długość linii min. 1000 m, z końcówką ze wzmacnianej stali nierdzewnej oraz z uchwytem ergonomicznym szt. 27 Długopis o długości linii pisania 3000m, końcówka 0,7mm, grubość linii pisania 0,35mm typu BIG lub równoważny, kolor mix szt. 5 Dziurkacz duży, metalowy do 65 kartek typu SAX 618 lub równoważny szt. 2 Dziennik podawczy w sztywnej okładce - oprawa INTRAKAL - 100 kart szt. 4 Gumka usuwająca ołówek nie naruszająca struktury papieru, biała szt. 10 Gumka PELIKAN lub równoważna z jedną częścią do wycierania ołówka a druga część do wycierania tuszu ( atramentu) szt. 15 Klej w sztyfcie - min. 8g, nietoksyczny, do klejenia papieru i tektury szt. 3 Klej w sztyfcie - min. 35g, nietoksyczny, do klejenia papieru i tektury szt. 13 Klej w sztyfcie - min. 15g, nietoksyczny, do klejenia papieru i tektury szt. 3 Koperta z folią bąbelkową 140x235 mm szt. 10 Koperta z folią bąbelkową A4 lub większe szt. 10 Koperta rozszerzalna 353x250x38 mm - B4 szt. 10 Koperta rozszerzalna 400x280x40 mm - E4 szt. 10 Koperta samoklejąca B4 - białe szt. 200 Koperta samoklejąca B5 - białe szt. 10 Koperta samoklejąca C4 - białe szt. 10 Koperta samoklejąca C5 - białe szt. 760 Koperta samoklejąca C6 - białe szt. 1 010 Koperta samoklejąca DL - białe szt. 10 Korektor w taśmie, jednorazowy, szerokość taśmy 5 mm, długość 8 m szt. 30 Korektor z rozpuszczalnikiem w płynie, PELIKAN lub równoważny kpl. 5 Kostka notes klejony 83x83 mm - biała, wysokość 4cm szt. 5 Kostka notes klejony 83x83 mm - mix kolorów, wysokość 4cm szt. 5 Koszulki A4 - 100 szt. opak, 50 mic opak. 20 Koszulki A4 - 100szt.opak., 110 mic opak. 10 Koszulki foliowe A 4 z poszerzanym brzegiem do grubych dokum. opk. 10 szt. opak. 6 Koszulki A4 - 100szt.opak., 75 mic, krystaliczne opak. 5 Mazak Marker (różne kolory)-min 0,5 mm z okrągłą końcówką permanent szt. 10 Mazak Marker (różne kolory)-min 1mm z okrągłą końcówką permanent szt. 10 Mazak Marker (różne kolory)-min 3mm z okrągłą ścięta permanent STABILO lub równoważny szt. 10 Mazak do pisania po płytach CD, niezmywalny, z szybkoschnacym tuszem szt. 9 Notes przylepny 38 x 51 mm (karteczki samoprz.żółte, bloczek 100kartkowy) szt. 5 Notes przylepny 76 x 76 mm (karteczki samoprz.żółte, bloczek 100kartkowy) szt. 55 Notes przylepny 75 x 125 mm (karteczki samoprz.żółte, bloczek 100kartkowy) szt. 5 Nożyce 21,0 cm, z ostrymi końcami z miękkim uchwytem, ze stali nierdzewnej szt. 3 Obwoluta A4 przeźroczysta tzw. ofertówka szt. 10 Obwoluta A4 z tylną stroną nieprzeźroczystą tzw. ofertówka, kolor mix szt. 10 Ołówek automatyczny PENAC lub równoważny 0,5 mm sprężynujący grafit i metalowa prowadnica, gumka do ścierania na końcu, obudowa antypoślizgowa szt. 4 Ołówek zwykły z niełamliwym grafitem i gumką na końcu, twardość HB, B i B2 typu STABILO OTHELLO lub równoważny szt. 10 Papier do kserokopiarki i drukarek komputerowych A4, 80 g/m2 ryza 224 Papier wizytówkowy A4, struktura papieru mix, biały, opk. 20 kart, 230 g/m2 opak. 10 Pinezki do tablicy korkowej beczułki - 200szt. opak. 1 Pinezki zwykłe kolorowe główki - 750szt. opak. 1 Płyta CD - R 700 w kopercie szt. 10 Pojemnik kartonowy do achiwizacji A4/80 wykonany z tektury falistej, bezkwasowej, pojemność około 800 kartek lub 1 segregator, 5 ścian opisowych, otwory ułatwiające wyjmowanie z pudła zbiorczego lub szafy, wymiary 297x80x339mm,typu DONAU lub równoważny szt. 5 Pojemnik kartonowy do achiwizacji A4/100 wykonany z tektury falistej, bezkwasowej, pojemność około 800 kartek lub 1 segregator, 5 ścian opisowych, otwory ułatwiające wyjmowanie z pudła zbiorczego lub szafy, wymiary 297x100x339mm,typu DONAU lub równoważny szt. 5 Segregator A4/4 ergonomiczny z RADO, okucie, kolor,wymienne etykiety w przeźrocz. kieszeni, zewnętrzna strona pokryta tworzywem sztucznym, wewnętrzna strona pokryta papierem, równoważny ESSELTE szt. 110 Segregator A4/7 ergonomiczny z RADO, okucie, kolor, wymienne etykiety w przeźrocz. kieszeni, zewnętrzna strona pokryta tworzywem sztucznym, wewnętrzna strona pokryta papierem, ESSELTE lub równoważny szt. 110 Skoroszyt kartonowy lakierowany zawieszany - oczkowy A4, kolor mix, 1/1 szt. 5 Skoroszyt kartonowy zawieszany - oczkowy A4 1/1 biały szt. 5 Skoroszyt plastikowy, twardy, A4, kolor mix szt. 5 Skoroszyt plastikowy, twardy, zawieszany A4, kolor mix szt. 285 Spinacze 25mm - 100szt. (trójkąty) opak. 30 Spinacze 33 mm - 100 szt. opak. 5 Spinacze 50mm - 100szt. opak. 5 Szuflada na dokumenty z możliwością nakładania jednej na drugą, kolor mix szt. 3 Taśma klejąca dwustronna, piankowa 50 / 10 rolka 5 Taśma klejąca pakowa szara wym.ok; dł.66m x 50 mm szt. 5 Taśma dwustronnie klejąca, wym. ok. 50 mm x 25 m szt. 5 Taśma klejąca przezroczysta 18mm rolka 15 Taśma klejąca przezroczysta 12mm rolka 15 Teczka A4 wiązana kartonowa - biała szt. 10 Teczka z gumką preszpanowa z gumką A4 kolor mix szt. 10 Teczka z gumką A4 kartonowa kolor mix szt. 15 Teczka z gumką A4 lakierowana kolor mix szt. 10 Teczka na akta osobowe, wykonana z foloii PCV, posiadająca cztery zapinki do akt, kolorowe przekładki kartonowe, okładka koloru granatowego, zaprojektowana zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy PASNTA PLAST lub równoważna szt. 8 Temperówka kostka metalowa pojedyncza szt. 5 Tusz do stempli polimerowych i kauczukowych (różne kolory) poj.30 ml. butelka z dozownikiem HORSE lub równoważny szt. 1 Wąsy do skoroszytu a`25, kolor mix, opk. 25 szt. opak. 300 Wkład do długopisu żelowego kolor niebieski, czarny z pozycji 11 szt. 48 Zakreślacz fluorescencyjny 4 kolory w kpl. kpl. 10 Zakreślacz fluorescencyjny (różne kolory) szt. 10 Zeszyt A4 w kratkę 96 kartek, sztywna oprawa szt. 5 Zeszyt A5 w kratkę - 16 kartki szt. 5 Zeszyt A5 w kratkę - 32 kartki szt. 5 Zeszyt A5 w kratkę - 60 kartek szt. 5 Zeszyt A-5 w kratkę, 100 kartkowy, w sztywnej oprawie szt. 5 Zszywki zwykłe 24/6, opk. 1000 opak. 40 Cart. CANON S-500 czarny szt. 2 Toner OKI B6200N szt. 2 Toner KYOCERA FS-1018 MFP szt. 2 Toner SAMSUNG ML-2250 szt. 1 Toner SAMSUNG CLP-510 czarny szt. 2 Toner SAMSUNG CLP-510 czerwony szt. 1 Toner SAMSUNG CLP-510 żółty szt. 1 Toner SAMSUNG CLP-510 niebieski szt. 1 Toner SAMSUNG 2010PR szt. 3 Toner SAMSUNG SCX-4200 szt. 1 Toner XEROX PHASER 3150 szt. 1 Car. HP Desk Jet 6980 czarny o zwiększonej wydajności szt. 3 Car. HP Desk Jet 6980 kolor o zwiększonej wydajności szt. 2 Toner PANASONIC DP 8016 szt. 2 Toner SHARP AR-203ESP20 CPM T+D szt. 1 Toner BROTHER DCP-9040CN czarny o wysokiej wydajności szt. 2 Toner BROTHER DCP-9040CN czerwony o wysokiej wydajności szt. 1 Toner BROTHER DCP-9040CN żółty o wysokiej wydajności szt. 1 Toner BROTHER DCP-9040CN niebieski o wysokiej wydajności szt. 1 Car. HP Desk Jet Ink CH 368 czarny szt. 11 Car. HP Desk Jet Ink CH 368 kolor szt. 7 Toner CANON IMAGE RUNNER 2520 szt. 10 Toner SAMSUNG ML 1665 o zwiększonej wydajności szt. 4 Car. CANON PRIXMA iP4850 czarny szt. 4 Car. CANON PRIXMA iP4850 czerwony szt. 4 Car. CANON PRIXMA iP4850 żółty szt. 5 Car. CANON PRIXMA iP4850 niebieski szt. 4 Toner RICOH AFICO AP 610N szt. 1 Toner HP Laser Jet 1000 szt. 1 Toner SAMSUNG CLX-3170FN czarny szt. 2 Toner SAMSUNG CLX-3170FN czerwony szt. 2 Toner SAMSUNG CLX-3170FN żółty szt. 2 Toner SAMSUNG CLX-3170FN niebieski szt. 2 Toner PANASONIC FP 7715 szt. 2 Toner HP LJ P2055d o zwiększonej wydajności szt. 10.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca który spełni warunek określony w art. 22 ust.1 pkt.2 a także i wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie dostawy materiałów i artykułów o wartości każdej dostawy minimum 20.000,00 dwadzieścia tysięcy złotych brutto, z podaniem dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 4.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca, wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 20 000 zł dwadzieścia tysięcy złotych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.12 niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: a) Zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy. b) Zmian osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy. c) W przypadku zmian unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. zmiana urzędowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia w przypadku realizacji tej części zamówienia, której w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie dokonano. d) W innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorska.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie, Zamawiającego, ul. J. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk, (sekretariat - pokój 605) 6 piętro:.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.