eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonanie projektu koncepcyjnego pawilonu zaplecza szatniowo-technicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-17

Katowice: Wykonanie projektu koncepcyjnego pawilonu zaplecza szatniowo-technicznego
Numer ogłoszenia: 303212 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 53 55, 253 87 33, faks 32 253 87 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa miasta Katowice nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu koncepcyjnego pawilonu zaplecza szatniowo-technicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi (z uwzględnieniem postanowień art. 30 Ustawy) wykonanie projektu koncepcyjnego pawilonu zaplecza szatniowo-technicznego na terenie boiska piłkarskiego Rapid w Katowicach. LOKALIZACJA, OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO Charakterystyka obiektu: Boisko Sportowe RAPID położone jest przy ul. Grażyńskiego 51 w Katowicach, w dzielnicy Koszutka. Jest to obiekt całoroczny przeznaczony do celów rekreacyjno - sportowych. Obiekt nie jest przeznaczony do organizowania imprez masowych. Opis obiektu: Boisko główne jest usytuowane w środkowo- południowej części działki. Nawierzchnia z trawy syntetycznej pozwala na intensywne korzystanie z boiska oraz wykorzystanie go niezależnie od warunków pogodowych. Kolor nawierzchni ciemno zielony. Boisko jest wyposażone w drenaż PCV o średnicy 65 mm oraz odwodnienie liniowe ze wszystkich stron. Od strony wschodniej znajduje się pas nawierzchni utwardzonej o szerokości 3m. pokrytej nawierzchnią z trawy syntetycznej. W czterech narożnikach boiska znajdują się 4 maszty oświetleniowe. Wymiary boiska 110 m x 72 m Konstrukcja nawierzchni: trawa syntetyczna - gr. 65 mm (Prestiż System firmy Tarkett - Sports), kruszywo łamane 0-4 mm - gr 5,0 cm kruszywo łamane (kruszone) stabilizowane mech. 4-30 mm - gr. 20 cm piasek zagęszczony - gr. 10 cm drenaż w obsypce z kruszyw płukanych 8-26 mm geowłóknina grunt rodzimy Powierzchnia płyty boiska - 7 920 m2 Boisko treningowe z trawy syntetycznej Wymiary boiska - 51m x 34 m Powierzchnia boiska - 1 734,0 m2 Uzbrojenie płyty boiska - drenaż odwadniający PCV. Wyposażenie boiska dwie bramki, słupki bramkowe i poprzeczne koloru białego, słupki osadzone w tulejach w fundamencie betonowym piłkochwyty wysokości 8,5 m z sieci polipropylenowej w kolorze zielonym zamocowanej na słupach stalowych z linką naciągową pomiędzy słupami, skrajne z zastrzałem. Słupy w fundamentach betonowych o wym. 40x 40x 150 m w rozstawie co ok. 5,0 m. Komunikacja Na terenie kompleksu sportowego znajduje się parking na 10 samochodów oraz przejazd o szerokości 3,0 m. Konstrukcja nawierzchni: kostka betonowa gr 8 cm podsypka cementowo - piaskowa 3 cm kruszywo łamane 0 -31,5 Rm = 2,5MPa 25 cm grunt rodzimy Oświetlenie Maszt 8-kątny SMO 20, pełnościenny o wysokości 20 m, przeznaczony do zamontowania na jego szczycie głowicy oświetleniowej służącej do zamocowania 7 projektorów oświetleniowych. Masztów takich jest 4. Maszty oświetleniowe zostały doposażone w dodatkowe reflektory na wysokości 12 m w oprawie oświetleniowej typu MAXILUX 7-4202-1237+7-4203-1237+7-4204-1237 o parametrach kl I, 50Hz, IP65, po jednym na każdym z masztów. Konstrukcja masztu Maszt został zaprojektowany jako ostrosłup ścięty o podstawie ośmiokąta foremnego. Składa się z dwóch elementów nakładanych na siebie teleskopowo i łączonych ze sobą za pomocą zacisku o dł. ok. 1000 mm. Średnica okręgu opisanego na wierzchołku masztu wynosi 110 mm, a przy podstawie 501 mm. Wysokość całkowita masztu wynosi 20 m. Górny segment wykonano z blachy o gr. 4 mm i długości 10500 mm, a dolny z blachy o grubości 5 mm i długości 10500 mm ze stali St3S. Składają się z dwóch części zaspawanych wzdłuż spoiną V wykonaną na pełny przetop. Maszt od góry zakończono kołnierzem o grubości 10 mm i średnicy 0220 mm służącym do zamocowania głowicy oświetleniowej, a od spodu zakończony blachą czołową o średnicy 0700 mm i grubości 25 mm ze stali 18G2. Maszt zamocowany jest do fundamentu za pomocą 8 śrub o średnicy 0 27 mm i długości 1200 mm . Fundament pod maszt o wymiarach 120 x 120 x 120 cm wykonano z betonu B20 zbrojony stalą zbrojeniową gładką klasy A-O (STOS). Budynek socjalny Charakterystyka poszczególnych elementów kontenera: konstrukcja: umożliwia posadowienie kontenera w każdym terenie dzięki ustawieniu stóp fundamentowych pod budynkiem, stalowe profile zimnogięte tworzą samonośny szkielet, na który składa się sprawna konstrukcja podłogi i stropodachu oraz stalowe słupy usytuowane w narożach kontenera elementy pokrywane są farbami podkładowymi i antykorozyjnymi. podłoga: wypełnienie standardowe od dołu: blacha trapezowa, wełna mineralna grubości l00mm płyta podłogowa OSB wodoodporna w pomieszczeniach mokrych wylewka cementowa zatarta na ostro na płytach OSB, wykładzina PCV - szatnie, płytki typu Gres w pomieszczeniach sanitarnych, magazynach w kabinach prysznicowych. stropodach: wykonany z płyt ALAMENTTI warstwowy pokryty od zewnątrz blachą trapezową, a od środka pokryty blachą ocynkowaną lakierowaną ocieplony wełną mineralną gr. 100 mm. Rury spustowe wykonane z pcv o przekroju fi 8, rynny z blachy ocynkowanej o wym. 6,5 x 10. Budynek socjalno - biurowy zawiera: szatnię z łazienką dla trenerów 4 szatnie z łazienkami dla zawodników magazyn z pomieszczeniem gospodarczym biuro z monitoringiem pomieszczenie szatniowe z łazienkami dla pracowników obsługi obiektu WC ogólnodostępne damskie i męskie pomieszczenie kotłowni Powierzchnia działki - 17 156,00m2 Powierzchnia boiska głównego - 7 920,00m2 Powierzchnia boiska treningowego - 1 734,00m2 Powierzchnia zabudowy obiektu kontenerowego - 285,90m2 Kubatura obiektu - 857,70m3 Gabarytowe wymiary budynku: długość: 35,08m, szerokość: 8,15m, wysokość: 3,00m Przedmiot zamówienia obejmuje: 1 Wykonanie mapy dla celów projektowych Należy wykonać mapę do celów projektowych w skali 1:500 dla obszaru objętego zamówieniem oraz wykaz właścicieli działek sporządzony na podstawie wypisów z ewidencji gruntów wraz z użytkami i klasą gruntów. 2 Wykonanie badań geotechnicznych Należy wykonać badania geologiczne (w tym odwiertów geologicznych w ilości zapewniającej pełne rozeznanie uwarunkowań geologicznych dla prawidłowego fundamentowania obiektu, nie mniej niż 4). 3 Wykonanie projektu koncepcyjnego Należy wykonać architektoniczną koncepcję programowo przestrzenną pawilonu szatniowo-technicznego (rzuty, elewacje, wizualizacja obiektu) w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, oraz wystąpić w imieniu Zamawiającego, o decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. Pawilon szatniowo-techniczny powinien zawierać następujące pomieszczenia: -szatnię z łazienką dla sędziów - minimum sześć szatni z łazienkami dla zawodników -magazyn i pomieszczenia gospodarcze -pomieszczenia szatniowe z łazienkami dla pracowników obsługi - biuro ze stanowiskiem monitoringu -WC ogólnodostępne damskie i męskie -pomieszczenie z przeznaczeniem na punkt gastronomiczny -sale konferencyjną - WC dla niepełnosprawnych (należy przewidzieć drogi i dojścia dla niepełnosprawnych). Należy przyjąć budowę pawilonu o pow. ok. 850 m2 4. Wykonanie kosztorysu inwestycyjnego w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. Dokumentacja techniczna winna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym w szczególności: - Ustawa z dn. 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. z 2002r. Nr 75, poz. 690 z późn. zmianami) - Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. poz. 462). - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. z 2004r.nr 202, poz.2072 z późn. zmianami) Wykonawca ma obowiązek zapewnienia sprawdzenia dokumentacji pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym techniczno-budowlanymi przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności budowlanej lub rzeczoznawcę budowlanego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie złożonego wraz ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 18.2 SIWZ. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku jeśli Wykonawca wykaże, że zaprojektował samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy jedno zadanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia oraz poda: wartość i przedmiot usługi, daty wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Przez jedną usługę projektową o której mowa wyżej rozumie się wykonanie projektu koncepcyjnego lub projektu budowlanego budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej minimum 800m2 Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie złożonego wraz ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 18.2 SIWZ. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i przedstawi informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, i tak: złoży pisemne oświadczenie, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają niżej określone uprawnienia: - projektant - uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadają aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. nr 5 poz. 42 za zm.) Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie złożonego wraz ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 18.2 SIWZ. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy, o treści określonej w art. 22 ust. 1 - że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. 3. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem, że dokumenty wymienione w punkcie 18 ppkt 4 litery a-d SIWZ muszą przedstawić dla każdego z partnerów Konsorcjum lub wspólników spółki osobno. Dokumenty załączone do oferty winne być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadku: - konieczności zmiany osoby wskazanej jako projektant i przedstawiciel Zamawiającego, - zaistnienia nadzwyczajnej okoliczności której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy wynikającej z potrzeby zmiany np. koncepcji realizacji inwestycji, a zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Al. Korfantego 35, 40-005 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Al. Korfantego 35, 40-005 Katowice, pokój nr 8 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.