eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Modernizacja pracowni USG i pomieszczenia ordynatora oddz. chirurgicznego oraz malowanie klatki schodowej oddz.chirurgicznego Powiatowego centrum Zdrowia w Malborku, znak sprawy PCZ.ZP.25/09

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-03

Malbork: Modernizacja pracowni USG i pomieszczenia ordynatora oddz. chirurgicznego oraz malowanie klatki schodowej oddz.chirurgicznego Powiatowego centrum Zdrowia w Malborku, znak sprawy PCZ.ZP.25/09
Numer ogłoszenia: 30320 - 2010; data zamieszczenia: 03.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 438990 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 64 60 264, faks 0-55 64 60 235.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pracowni USG i pomieszczenia ordynatora oddz. chirurgicznego oraz malowanie klatki schodowej oddz.chirurgicznego Powiatowego centrum Zdrowia w Malborku, znak sprawy PCZ.ZP.25/09.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pracowni USG i pomieszczenia ordynatora oddz. chirurgicznego oraz malowanie klatki schodowej oddz. chirurgicznego Powiatowego Centrum Zdrowia w Malborku Przedmiot i zakres prac 1. rozebranie posadzek z wykładziny z tworzyw sztucznych , płytek ceramicznych, oraz posadzki cementowej pod płytkami ceramicznymi 2. usuniecie powłok malarskich 3. skucie fartuchów z płytek ceramicznych przy umywalkach 4. wykucie z muru ościeżnic drzwiowych i przebicia w ścianach otworów drzwiowych oraz poszerzenie istniejących 5. wywóz i utylizacja gruzu 6. wykonanie stropu podwieszonego wraz z malowaniem 7. wykonanie gładzi gipsowej 8. ułożenie wykładziny typu winylowych - oraz uzupełnieniem warstw podkładowych 9. licowanie ścian płytkami ceramicznymi wraz z uszczelnieniem 10. malowanie ścian farbami emulsyjnymi oraz techniką typu DIALCOLOR 11. malowanie ścian wodorozcieńczalną akrylową farbą lateksową do wnętrz o właściwościach przeciwdziałających powstawaniu pleśni typu TIKKURILA 12. montaż drzwi wewnętrznych z profili aluminiowych 13. montaż wentylatora wyciągowego i przewodów wentylacyjnych z PCV 14. wymiana przewodów, osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych 15. wymiana przyborów sanitarnych ( umywalki, baterie umywalkowe, zlewy oraz baterie zlewozmywakowe), 16. dostosowanie rurarzu wodociągowego i kanalizacyjnego do nowych przyborów oraz miejsce ich montażu. Szczegółowy opis zawiera przedmiar robót stanowiący zał. Nr 1 do SIWZ. Przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy do obliczenia ceny ryczałtowej oferty. W razie stwierdzenia konieczności wykonania robót nie ujętych w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej, opisie przedmiotu zamówienia oraz specyfikacji technicznej a niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, zostanie udzielone wykonawcy zamówienie dodatkowe w trybie art. 67.1.5 ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia. Oferent przystępujący do składa ofertę na całość zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.33.33 - 45.42.33.33 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe JAN Stanuch Jan, Świętojańska 5B, 14-500 Braniewo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38492,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23856,72

  • Oferta z najniższą ceną: 23856,72 / Oferta z najwyższą ceną: 33207,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.