eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Dostawa nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla jednostki OSP Rzędzianowice I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-27

Mielec: Dostawa nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla jednostki OSP Rzędzianowice I
Numer ogłoszenia: 303173 - 2010; data zamieszczenia: 27.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielec , ul. Jadernych 7, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7730590 w. 124, faks 017 7730590.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.mielec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla jednostki OSP Rzędzianowice I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nowego lekkiego samochodu ratowniczo gaśniczego dla jednostki OSP Rzędzianowice I Rok produkcji: 2010 fabrycznie nowy Silnik: Pojemność: 2.0 dCi turbo-diesel, Common Rail, interculer Moc: 115 KM Norma emisji spalin: Euro 4 - bez filtra cząstek stałych FAP zbiornik paliwa - 90 L. zużycie paliwa, średnie - do 8 L. Skrzynia biegów: manualna 6-cio biegowa układ przeniesienia napędu - na przednią oś Hamulce: ABS + EBV Elektroniczny korektor siły hamowania + AFU Wspomaganie Nagłego Hamowania + 4 hamulce tarczowe Układ kierowniczy: ze wspomaganiem kierownica regulowana na wysokość 4-ramienna Nadwozie: Kolor Czerwony poszycie wewnętrzne sufitu w części pasażerskiej wykonane z wykładziny materiałowej wykończenie ścian wnętrza z tworzywa Oddzielenie przedziału pasażerskiego od przedziału sprzętowego Podłoga: antypoślizgowa Okna: szvbv przyciemniane o wvsokiej zdolności filtrowania przeszklenie samochodu w części osobowej tylne drzwi dwuskrzydłowe otwierane pod kontem 180 stopni drzwi boczne odsuwane z prawej strony Ogrzewanie : Klimatyzacja manualna i ogrzewanie w części osobowej samochodu Wyposażenie fabryczne : radio-odtwarzacz CD + 2 głośniki Komputer pokładowy centralny zamek + immobilizer poduszka powietrzna kierowcy trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica , podnośnik hydrauliczny . Wyposażenie dodatkowe jakie należy zastosować: Belka świetlna z napisem Straż z przodu pojazdu Generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów Lampy błyskowe koloru niebieskiego, stroboskopowe .montowane w antrapie Lampa błyskowa koloru niebieskiego na tył pojazdu Oznakowanie Pojazdu numerami operacyjnymi z tyłu, po bokach . Aktualna , pozytywna opinia CNBOP. Wyciągarka samochodowa Podest dachowy z drabinką do wyjścia na dach Podłoga w części sprzętowej wykonana z blachy aluminiowej ryflowanej Regały ,półki z blach aluminiowych . Gniazdo 12V w części sprzętowej System ładowania akumulatora samochodowego w kabinie kierowcy Radiostacja MOTOROLA GM 360 Wymiary pojazdu: Szerokość do 1950 mm. Długość do 5500 mm. Objętość przedziału ładunkowego nie mniej niż 5,3 m3 Liczba miejsc do 6 osób Dopuszczalna masa całkowita - do 3500 kg. Warunki i okres gwarancji: gwarancja na silnik i podzespoły min 24 miesiące gwarancja na nadwozie perforację blach min 36 miesiące gwarancja na powłokę lakierniczą min 36 miesiące Parametry nie określone w powyższej specyfikacji muszą być zgodne z wymogami samochodów ratowniczo gaśniczych samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla OSP ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4.1 O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 4.1.2 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 4.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 4.2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1 ocena spełnienia warunków szczegółowych wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę następujących dokumentów i oświadczeń: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24, ust. 1 - Formularz Nr 2, b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, c) oświadczenie Wykonawcy będącego osobą fizyczną o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Formularz Nr 3 do SIWZ 4.2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 a) i d) ocena spełnienia warunków szczegółowych wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę następujących dokumentów i oświadczeń: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Formularz Nr 1. 4.2.3 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1 wymagane jest: - posiadanie doświadczenia z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się wykonaniem przynajmniej 2 dostaw dla zamówienia odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia 4.2.3.1 Ocena spełnienia warunków określonych w pkt. 4.2.2 wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę następujących dokumentów: - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - należy przez to rozumieć dostawy z podaniem , daty i miejsca wykonania ( Formularz Nr 4) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy wykazane w Formularzu Nr 4 zostały wykonane prawidłowo. Zamówienia wymienione w wykazie muszą być zakończone po 15.10.2007 r. i przed 15.10.2010 r.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Dokumenty potwierdzające prawidłowo wykonane dostawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.mielec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mielec ul.Jadernych 7, 39-300 Mielec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat urzędu Gminy Mielec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 18.11.2010.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dotacja z budżetu państwa ze środków pochodzących z rezerwy celowej na pokrycie kosztów związanych z udziałem w akcji ratowniczej oraz na odtworzenie infrastruktury zniszczonej podczas powodzi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.