eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › Usługa szkoleniowa - organizacja i przeprowadzenie zajęć szkolnych w Szkole Policealnej - kierunek asystent osoby niepełnosprawnej w systemie zaocznym dla 27 uczestniczek projektu Aktywność się opłaca

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-02

Śrem: Usługa szkoleniowa - organizacja i przeprowadzenie zajęć szkolnych w Szkole Policealnej - kierunek asystent osoby niepełnosprawnej w systemie zaocznym dla 27 uczestniczek projektu Aktywność się opłaca
Numer ogłoszenia: 303156 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Śremie , ul. Mickiewicza 40, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2836107, faks 061 2833989.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opssrem.lap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa - organizacja i przeprowadzenie zajęć szkolnych w Szkole Policealnej - kierunek asystent osoby niepełnosprawnej w systemie zaocznym dla 27 uczestniczek projektu Aktywność się opłaca.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie zajęć szkolnych w Szkole Policealnej - kierunek asystent osoby niepełnosprawnej w systemie zaocznym zgodnie z programem nauczania opracowanym na podstawie programu Ministerstwa Edukacji Narodowej - 346(02)/SP - 1 MEN/2006.08.01. Zajęciami szkolnymi zostanie objętych 27 osób. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia faktycznej liczby osób objętych usługą szkoleniową. Zajęcia mają odbywać się dwa dni w tygodniu w soboty i niedziele. Wykonawca przeprowadzi zajęcia edukacyjne zgodnie z opracowanym i przedstawionym jako załącznik do oferty Programem Nauczania. Wykonawca zapewni uczestnikom zajęć szkolnych catering tj. kawa, herbata, napoje - soki, woda mineralna, ciastka. Wykonawca w ramach zajęć zapewni osobom skierowanym na zajęcia szkolne materiały dydaktyczne na własność. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oryginalne listy obecności za poszczególne dni zajęć edukacyjnych w terminie 3 dni od zakończenia każdego miesiąca. Wykonawca wyda uczestnikom zajęć edukacyjnych po zaliczeniu egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe Dyplom Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, kwalifikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 83, poz. 562 z późniejszymi zmianami) oraz inne dokumenty potwierdzające fakt nabycia uprawnień czy przystąpienia do egzaminu, jeżeli wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca zapewni promowanie projektu zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie: http://www.efs.wup.poznan.pl oraz za pomocą materiałów promocyjnych opracowanych przez Zamawiającego. Wykonawca dokona zgłoszenia do rejestru Wojewódzkiego Urzędu Pracy minimum na 10 dni przez rozpoczęciem zajęć edukacyjnych, dostarczając Zamawiającemu potwierdzenie rejestracji w internetowej bazie ofert szkoleniowych. Po zakończeniu zajęć edukacyjnych Wykonawca obligatoryjnie musi dostarczyć Zamawiającemu: - potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych przez uczestników szkoły, - kserokopie Dyplomu Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, kwalifikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 83, poz. 562 z późniejszymi zmianami) oraz innych dokumentów potwierdzających fakt nabycia uprawnień czy przystąpienia do egzaminu, jeżeli wynika to z odrębnych przepisów. - imienny wykaz osób, które nie ukończyły zajęć w szkole policealnej. W związku z tym, iż całość przedsięwzięcia jest finansowana ze środków Unii Europejskiej - płatność będzie następowała według rzeczywistej liczby uczestników zajęć edukacyjnych. Miejsce zajęć edukacyjnych: miasto Śrem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie ci Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a mianowicie: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy PZP. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy, według wzoru - Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru - Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany Program Nauczania, według wzoru - Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 4. Wypełniony i podpisany wykaz kadry dydaktycznej zawierający informacje, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje i doświadczenie w realizacji zajęć szkolnych według wzoru Wykaz Kadry Dydaktycznej - Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 5. Zaakceptowany projekt umowy, z załącznikami, do umowy stanowiący Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wym. wyżej muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opssrem.lap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.opssrem.lap.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Śremie ul. Mickiewicza 40.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa - organizacja i przeprowadzenie zajęć szkolnych w Szkole Policealnej - kierunek asystent osoby niepełnosprawnej w systemie zaocznym dla 27 uczestniczek projektu Aktywność się opłaca, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.