eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wartkowice › Dostawa lekkiego oleju opałowego na sezon grzewczy 2009/2010 na potrzeby Gminy Wartkowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-02

Wartkowice: Dostawa lekkiego oleju opałowego na sezon grzewczy 2009/2010 na potrzeby Gminy Wartkowice
Numer ogłoszenia: 303120 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wartkowice , Stary Gostków 3D, 99-220 Wartkowice, woj. łódzkie, tel. 043 6785105, faks 043 6785170.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego oleju opałowego na sezon grzewczy 2009/2010 na potrzeby Gminy Wartkowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Nazwa zadania: Dostawa lekkiego oleju opałowego na sezon grzewczy 2009/2010 na potrzeby Gminy Wartkowice. 2.Ilość dostawy : 75000 litrów 3.Miejsce dostaw: Dostawa będzie realizowana dla następujących obiektów: 1)Urzędu Gminy Wartkowice - Stary Gostków 3d, 99- 220 Wartkowice; 2)budynków komunalnych mieszczących się: A)w Wartkowicach przy ul. Legionów Polskich 1, B)w Wilkowicach - numer budynku 8; 3)Szkół Podstawowych: A)w Drwalewie - Biała Góra 39, 99-220 Wartkowice, B)im. Marii Konopnickiej w Kłódnej - Jadwisin 3, 99-220 Wartkowice; C)Zespołu Szkół w Parądzicach - Parądzice 25, 99-220 Wartkowice. 4.Wymagania jakościowe oleju: Olej opałowy o parametrach: 1)gęstość w temperaturze 15°C nie wyższa niż 0,86 g/ml, 2)temperatura zapłonu nie niższa niż 56°C, 3)lepkość kinematyczna w temp. 20°C nie większa niż 6,00 mm2/s, 4)zawartość siarki nie więcej niż 0,2 %/m/m, 5)pozostałość po koksowaniu nie większa niż 0,3 %/m/m, 6)pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 %/m/m, 7)zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg, 8)wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg, 9)temperatura płynięcia nie wyższa niż - 20°C. 5.Zasady dostawy: 1)Dostawa oleju będzie się odbywała w kilku poszczególnych dostawach z uwagi na pojemność zbiorników. 2)Przewiduje się jedną dostawę oleju opałowego w miesiącu, jednak ich ostateczna liczba będzie zależna od ilości zmagazynowanego oleju po wcześniejszej dostawie i pojemności zbiorników. 3)Dostawy będą odbywać się sukcesywnie w oparciu o oddzielne zamówienia, składane przez Zamawiającego w formie telefonicznej. 4)Dostawy odbędą się w obecności przedstawiciela jednostki do której będzie dokonywana dostawa i każdorazowo potwierdzone zostaną dowodem dostawy. 5)Wykonawca będzie dostarczał olej w terminie 72 godzin od momentu otrzymania zamówienia w dniach i godzinach pracy Zamawiającego określonych w rozdziale I niniejszej SIWZ. 6)Każdorazowo do dostawy oleju Dostawca zobowiązany jest załączyć i przekazać Zamawiającemu aktualne świadectwo potwierdzające spełnienie minimalnych wymagań jakościowych określonych przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.18.10 - Oleje lekkie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2000,00PLN (słownie: dwa tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert tzn. do 10 września 2009r. do godz.11:00. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3.Z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Gminy Wartkowice: Bank Spółdzielczy w Wartkowicach Nr konta: 81 9271 0005 0000 0228 2000 0040. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przedmiotu zamówienia. 6.Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty przetargowej. 7.Wykonawca, którego oferta nie została zabezpieczona poprzez wniesienie wadium w wymaganej formie lub wielkości zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. 8.Zamawiający dokonuje zwrotu wadium z chwilą wystąpienia jednego z warunków wymienionych w art. 46 ust. 1 i 2 ustawy. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium po zaistnieniu warunków wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunkiem ubiegania się Wykonawcy o zamówienie jest spełnianie wymogów określonych w art. 22. ust.1 ustawy: 1)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. W celu spełnienia warunku w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał bądź wykonuje min. 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia zamawiający uzna dostawę lekkiego oleju opałowego o ilości 50000litrów. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że jest autoryzowanym dystrybutorem oleju opałowego i że jakość oferowanego oleju opałowego spełnia minimalne wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego. W celu spełnienia warunku w zakresie dysponowania potencjałem technicznym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował min. jednym niezbędnym do wykonania zamówienia urządzeniem. Za niezbędne do wykonania zamówienia urządzenie Zamawiający uzna pojazd (autocysternę) przystosowaną do przewozu oleju opałowego posiadającą zamontowany układ dystrybucyjno-pomiarowy. 3)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4)nie podleganie wykluczeniu z postępowania. 2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i SIWZ w zakresie kompletności oferty wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca załączy do oferty: 1)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym - koncesja na obrót paliwami ciekłymi. 3)Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy oraz o tym, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Wykonawca załączy do oferty: 1)Wykaz dostaw - co najmniej trzech wykonanych bądź wykonywanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz należy przygotować z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie; 2)Wykaz urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Wykaz należy sporządzić wg wzoru, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 3)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2), Wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował; 4)Orzeczenie laboratoryjne lub świadectwo jakości dla oferowanego oleju opałowego wydane przez producenta z analizą jakościową potwierdzającą spełnienie minimalnych wymagań jakościowych określonych przez Zamawiającego, 5)Świadectwo Autoryzacji Dystrybutora oleju opalowego (Dostawcy) wydane przez producenta oleju opałowego. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa on następujące dokumenty: Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: 1)niniejszym rozdziale ust. 1 pkt. 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia stosuje się odpowiednio. 2)niniejszym rozdziale ust. 2 pkt 4 i 5 złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 2.Forma dokumentów 1)Dokumenty, których wzory stanowią załączniki do niniejszej SIWZ muszą być złożone w formie oryginału. Pozostałe dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2)Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 3)Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania dodatkowe: 1)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy na realizację zadania do przedstawienia umowy regulującej współpracę Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. 2)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 3)Pełnomocnictwo winno zostać przedłożone wraz z ofertą w oryginale lub kserokopii. W razie posługiwania się kserokopią pełnomocnictwa, powinna ona być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające tego pełnomocnictwa bądź uwierzytelniona przez notariusza. 4)Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące Wykonawców, a nie pełnomocnika. 5)Dokumenty, o których mowa w rozdziale XII ust. 1 każdy Wykonawca występujący wspólnie przedstawia oddzielnie. 6)Dokumenty, o których mowa w rozdziale XII ust. 2 i 3 Wykonawcy występujący wspólnie przedstawiają wspólnie. 7)Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby według przepisów prawa zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 4. Informacja o podwykonawcach: 1)Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 2)Zamawiający nie określa, które części zamówienia nie mogą być powierzone podwykonawcom. 3)Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - z wykorzystaniem załącznika nr 5; 4)Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za usługi, które wykonuje przy pomocy podwykonawców i przyjmuje wobec nich funkcję koordynacyjną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wartkowice.pl - zakładka Zamówienia Publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wartkowice, Stary Gostków 3D, 99-220 Wartkowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wartkowice, Stary Gostków 3D, 99-220 Wartkowice Pokój nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.