eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działoszyn › DOSTAWĘ ZAMIATARKI DROGOWEJ CIĄGNIONEJ ORAZ POSYPYWARKI JEDNOOSIOWEJ CIĄGNIONEJ DLA MIASTA I GMINY DZIAŁOSZYN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-06

Działoszyn: DOSTAWĘ ZAMIATARKI DROGOWEJ CIĄGNIONEJ ORAZ POSYPYWARKI JEDNOOSIOWEJ CIĄGNIONEJ DLA MIASTA I GMINY DZIAŁOSZYN
Numer ogłoszenia: 303093 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Działoszyn , ul. Piłsudskiego 21, 98-355 Działoszyn, woj. łódzkie, tel. 043 8413177, faks 043 8413680.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialoszyn.e-bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ ZAMIATARKI DROGOWEJ CIĄGNIONEJ ORAZ POSYPYWARKI JEDNOOSIOWEJ CIĄGNIONEJ DLA MIASTA I GMINY DZIAŁOSZYN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej zamiatarki ulicznej ciągnionej - zadanie nr 1 (rok produkcji - 2008) oraz nowej posypywarki jednoosiowej ciągnionej - zadanie nr 2 (rok produkcji - 2008), o konfiguracji, parametrach i wyposażeniu nie gorszym niż określone w załączniku Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 1. zadanie nr 1 Kod CPV: 34921100-0 Zamiatarki drogowe. 2. zadanie nr 2 Kod CPV: 34144440-4 Piaskarki Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, każdy z oferentów na dostawę zamiatarki bądź piaskarki może złożyć na każde zadanie oddzielną ofertę lub jeżeli dysponuje możliwością dostawy obu przedmiotów zamówienia złożyć może jedną ofertę z wyszczególnieniem ceny netto i brutto na każde zadanie oddzielnie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.11.00-0, 34.14.44.40-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem ł technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków: podpisanie oświadczenia oraz złożenie wymaganych załączników do SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. nr 223 poz. 1655 z 2007 r. z późniejszymi zmianami), zwanej dalej ustawą, dla potwierdzenia czego zobowiązani są złożyć: a.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji. c.dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych d.koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w okresie objętym niniejszym zamówieniem e.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert f.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zmówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień g.spełnią wymagania techniczne określone w załączniku Nr 1 h.zapewnią wykonanie zamówienia w terminie 21 dni od daty podpisania umowy i. zapewnią min. 12 miesięczny okres gwarancji. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw piaskarek lub zamiatarek drogowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie b.spełnienie minimalnych parametrów techniczno-użytkowych na formularzu stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ c.wykaz punktów serwisowych na terenie kraju d.przeciętna liczba zatrudnionych pracowników e.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz uprawnienia tych osób 3.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: a.informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert b.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialoszyn.e-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Działoszynie ul. Piłsudskiego 21 98-355 Działoszyn pokój 215 tel. 0438437464.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Działoszynie ul. Piłsudskiego 21 98-355 Działoszyn -sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa fabrycznie nowej zamiatarki ulicznej ciągnionej - zadanie nr 1 (rok produkcji - 2008).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamiatarka drogowa ciągniona o poj. min 1,8m3 ze zraszaczami.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Posypywarka jednoosiowa ciagniona.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Posypywarka ciągniona o ładowności 2500-3500kg jednoosiowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.