eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Zaprojektowanie, dostawa i montaż 3 kontenerów socjalno-bytowych pełniących funkcję Leśnej Bazy Lotniczej w Glewicach do celów związanych z ochroną przeciwpożarową

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-22

Goleniów: Zaprojektowanie, dostawa i montaż 3 kontenerów socjalno-bytowych pełniących funkcję Leśnej Bazy Lotniczej w Glewicach do celów związanych z ochroną przeciwpożarową
Numer ogłoszenia: 30306 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 509800 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Goleniów, ul. Parkowa 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4182856, 4182459, faks 091 4182919.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, dostawa i montaż 3 kontenerów socjalno-bytowych pełniących funkcję Leśnej Bazy Lotniczej w Glewicach do celów związanych z ochroną przeciwpożarową.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie, dostawa i montaż 3 kontenerów socjalno-bytowych pełniących funkcję Leśnej Bazy Lotniczej na Lotnisku w Goleniowie - Glewice 2, nr działki: oddz. 668/4 i 675/3 do celów związanych z ochroną przeciwpożarową. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Sporządzenie koncepcji wstępnej wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów realizacji inwestycji, zawierającą: a) zaprojektowanie szczelnego zbiornika bezodpływowego, b) mapę opracowaną na podkładzie mapy ewidencyjnej z naniesioną lokalizacją obiektów, c) rysunki techniczne zaproponowanych 3 kontenerów socjalno-bytowych o wymiarach zewnętrznych min 6050/2430 mm, wysokość min: 2700 mm, wewnętrzne min: 5700/2100mm, wysokość min: 2500mm wraz z instalacjami i wyposażeniem). d) adaptacja obiektów do istniejących przyłączy wraz z instalacjami wewnętrznymi (woda, kanalizacja, energia oraz opis wyposażenia z klimatyzacją) e) uproszczony kosztorys wraz z wyceną wyposażenia. Przedłożona koncepcja wstępna podlega uzgodnieniu z Zamawiającym. Uzgodnienie koncepcji zostanie potwierdzone protokołem uzgodnień przygotowanym przez zespół w skład, którego zostaną powołani przedstawiciele Wykonawcy oraz Zamawiającego. Za prace zespołu konsultacyjnego z ramienia inwestora odpowiedzialny jest p. Łukasz Gurgul. Zespół zobowiązany jest do uzgodnienia koncepcji w terminie 7 dni od protokolarnego przedłożenia jej Zamawiającemu. Uzgodniona i zaakceptowana przez Zamawiającego koncepcja zostanie protokolarnie przekazana Wykonawcy i będzie stanowiła podstawę sporządzenia właściwej dokumentacji projektowej. 2.Sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej opracowanej w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego koncepcję. Dokumentacja projektowa powinna obejmować: a) badania geologiczno - inżynieryjne gruntu - 3 egzemplarze, b) projekt budowlany obiektów kontenerowych wraz z zagospodarowaniem terenu, adaptacją do istniejących przyłączy: woda, energia, szczelnym zbiornikiem bezodpływowym, wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami i zatwierdzeniem - 4 egzemplarze, c) projekt wykonawczy - 4 egzemplarze, d) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - 2 egzemplarze, e) BIOZ - 4 egzemplarze, f) kosztorys inwestorski ze szczegółową wyceną wyposażenia - 2 egzemplarze, g) uzyskaniem pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest również objąć dokumentacją projektową niezależnie od w/w elementów również wszystkie te elementy, które są konieczne ze względu na znane mu przeznaczenie dzieła stanowiące przedmiot niniejszego postępowania. Wykonawca zamówienia oprócz wersji papierowej w/w składników dokumentacji projektowej zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wersję elektroniczną w formatach - odpowiednio dla plików wektorowych w formacie SHP lub równoważnie, dla plików tekstowych DOC, dla plików graficznych w formacie JPG oraz dodatkowo (dla składników wymienionych w pkt a-f) w formie plików nieedytowalnych (PDF). Dla plików z kosztorysami dopuszcza się ich przekazanie w formacie HTML lub ZUZ. 3.Wykonanie: a) dostawa kontenerów socjalno-bytowych wraz z instalacjami wewnętrznymi, klimatyzacją i wyposażeniem, b) montaż kontenerów i adaptacja do istniejących przyłączy wody i prądu z istniejących na ternie działki wg opracowanej dokumentacji, c) wykonanie szczelnego zbiornika bezodpływowego wg. dokumentacji technicznej i projektu budowlanego. 4. Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przedmiotu umowy. 5. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie budynku składającego się z 3 kontenerów socjalno-bytowych, jeżeli obowiązek jego uzyskania wyniknie z decyzji pozwolenia na budowę przedmiotu umowy lub dokonanie w Inspektoracie Nadzoru Budowlanego tutejszego Starostwa Powiatowego wymaganego decyzją pozwolenia na budowę przedmiotu umowy - zgłoszenia zakończenia robót budowlanych przedmiotu umowy. 6. Sporządzenie instrukcji eksploatacji obiektu, wyposażenia i urządzeń. 7. Udzielenie 36 miesięcznej rękojmi na przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga przeprowadzenia na koszt Wykonawcy przeglądów i serwisu kontenerów wraz z wyposażeniem przez cały okres rękojmi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.11.00 - Budynki modułowe i przenośne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZIBEX - Zakład Remontowo-Budowlany - Zbigniew Zaborowski, Glewice 18c, 72-100 Goleniów, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 153158,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 169000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 169000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 169900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.