To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-23
Gdynia: Dostawa i montaż mebli szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 20 w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 303044 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 266914 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 20, ul. Starodworcowa 36, 81-575 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 629-39-30, faks 058 669-03-19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 20 w Gdyni..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli szkolnych o parametrach nie gorszych niż przedstawione w załączniku nr 1 do SIWZ zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 3.2 Meble muszą być fabrycznie nowe i kompletne oraz objęte co najmniej 24 miesięczną gwarancją Wykonawcy, liczoną od daty bezusterkowego, protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia. 3.3 W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania bezpłatnych napraw dostarczonych mebli lub wymiany ich na wolne od wad, w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych. 3.4 Jeżeli w okresie gwarancji dostarczone meble ulegną uszkodzeniu, Wykonawca zobowiązany będzie do ich naprawy w ciągu 7 dni od chwili zgłoszenia. Po dokonaniu 3 napraw lub w przypadku, gdy naprawa okaże się niemożliwa, Wykonawca zobowiązany będzie do ich wymiany na nowe. 3.5 Meble wykonane wadliwie, Wykonawca zobowiązuje się odebrać własnym transportem i wymienić na meble bez wad, zgodne z wymogami SIWZ w ciągu 7 dni. 3.6 Wszystkie szuflady winny być wyposażone w system prowadnic. 3.7 Szuflady i drzwiczki w meblach winny być wyposażone w uchwyty bądź inne rozwiązania umożliwiające wysuwanie szuflad bądź otwieranie drzwiczek. 3.8 Przedmiot zamówienia winien posiadać certyfikat jakości lub deklaracje zgodności z normami UE, potwierdzające dopuszczenie produktów do stosowania w placówkach edukacyjnych. 3.9 Wszystkie dostarczone meble winny być wykonane zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie, a w szczególności spełniać normę PN-EN 1729-1 :2007 - Meble - Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych. 3.10 Koszty transportu, za i wyładunku, montażu oraz inne koszty niezbędne do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę. 3.11 W przypadku, gdy opis zamawianych mebli nie zawiera jakiś istotnych dla Wykonawcy szczegółów, ma on zastosować się do ogólnie przyjętych standardów w zakresie, w którym opis jest niewystarczający, pod warunkiem, że odstępstwa te zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego oraz nie spowodują dostarczenia mebli gorszej jakości. 3.12 Miejscem dostawy jest Szkoła Podstawowa Nr 20 w Gdyni, ul. Starodworcowa 36 3.13 Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w złotych polskich [ PLN]. 3.14 Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony i zamontowany w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 3.15 Dostawa i montaż Przedmiotu zamówienia nastąpi sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, jednak nie później niż przed upływem ostatecznego terminu określonego w 3 § umowy. O dokładnym terminie dostawy i montażu Zamawiający zostanie poinformowany przez Wykonawcę, nie później niż na 2 dni robocze przed planowaną dostawą i montażem. 3.16 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia substancji budynku ( uszkodzenia tynku ścian, uszkodzenia podłóg ) 3.17 Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom to jego zakres wskazuje w ofercie. 3.18 Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za wskazaną w ofercie część zamówienia powierzoną podwykonawcom..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00 - Meble szkolne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nowa Szkoła Sp. z o.o., , 90-248 Łódź, ul. POW 25, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93136,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57613,21
Oferta z najniższą ceną: 57613,21 / Oferta z najwyższą ceną: 77696,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Przedłużenie gwarancji platformy serwerowo - sieciowo - macierzowej na potrzeby MOPS w Gdyni
- Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej obszaru Natura 2000 Zatoka Pucka i Półwysep Helski PLH220032 obejmującego wody Zatoki Puckiej
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW, KONTROLI I AKCESORIÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ 2 ANALIZATORÓW DO KOAGULOLOGII DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Usługa cateringowa - serwis lemoniad
- Dostawa komputerów przenośnych i replikatorów portów usb
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Pracownik ds. sprzedaży w branży odnawialnych źródeł energii z egzaminem ECDL"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa mebli i wyposażenia w ramach inwestycji : "Rozbudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. i m. Mieczysława Karłowicza o nowy budynek edukacji artystycznej".
- Remont korytarza na parterze budynku oraz modernizacja sali biologicznej wraz z jej wyposażeniem w I Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Staszica w Lublinie.
- "Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Krzyżanowie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Krzyżanowie"
- Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń biurowych oraz elementów wyposażenia sal lekcyjnych w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- "Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej"
więcej: Meble szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.