eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport przez świdnicki klub sportowy piłki nożnej w rozgrywkach klasy okręgowej seniorów, w rozgrywkach ligowych juniorów starszych oraz trampkarzy w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2012 r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-17

Świdnica: Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport przez świdnicki klub sportowy piłki nożnej w rozgrywkach klasy okręgowej seniorów, w rozgrywkach ligowych juniorów starszych oraz trampkarzy w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2012 r
Numer ogłoszenia: 303018 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 288888 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport przez świdnicki klub sportowy piłki nożnej w rozgrywkach klasy okręgowej seniorów, w rozgrywkach ligowych juniorów starszych oraz trampkarzy w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2012 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Klub zobowiązuje się do promocji Miasta Świdnicy podczas wszystkich występów zawodników Klubu w rozgrywkach i imprezach sportowych odbywających się od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2012 r., szczególnie podczas rozgrywek: a) drużyny Seniorów w Klasie Okręgowej Seniorów b) drużyny Juniorów Starszych w Lidze Dolnośląskiej Juniorów c) drużyny Juniorów Starszych w Lidze Terenowej Juniorów d) drużyny Trampkarzy w Lidze Okręgowej Trampkarzy Promocja miasta Świdnicy polegać będzie na: 1. Używaniu nazwy ŚWIDNICA jako stałego i integralnego elementu w oficjalnej nazwie drużyny Klub Sportowy Stal Świdnica. 2. Umieszczaniu, w miejscu widocznym dla publiczności i mediów, banera miasta Świdnicy, podczas wszystkich meczów, w których Klub jest gospodarzem. 3. Umieszczeniu na koszulkach drużyny, w eksponowanym miejscu, herbu miasta Świdnicy. 4. Umieszczeniu herbu miasta Świdnica oraz adresu internetowego (www.um.swidnica.pl), wraz z linkiem, w okresie obowiązywania niniejszej umowy, na stronie internetowej www.ksstalswidnica.futbolowo.pl, w miejscach wskazanych przez Miasto. 5. Umieszczeniu pliku graficznego z herbem miasta Świdnicy w mailingu, który systematycznie wysyłany jest przez Klub do tygodników i portali regionalnych z najświeższymi informacjami o Klubie. 6. Umieszczeniu herbu miasta Świdnicy na papierze firmowym oraz wizytówkach Klubu. 7. Umieszczeniu herbu miasta Świdnicy na standzie reklamowym Klubu. 8. Umieszczeniu herbu miasta Świdnicy w stopce sponsorskiej przy artykułach o piłce nożnej publikowanych w tygodnikach regionalnych i sportowych. 9. Stałym informowaniu sponsorów Klubu oraz instytucji wspierających działalność Klubu o Mieście jako głównym sponsorze Klubu. 10. Umieszczenie herbu miasta Świdnicy na strojach reprezentacyjnych zawodników Klubu, uczestniczących w testach i rozgrywkach kadr OZPN i DZPN. 11. Godnym reprezentowaniu Miasta przez zawodników Klubu w trakcie rozgrywek sportowych. 12. Grze o najwyższe cele i awans sportowy. 13. Czynnym uczestnictwie, na wniosek Miasta, w organizowanych przez Miasto wydarzeniach promocyjnych, np. w imprezach o charakterze kulturalno - sportowym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Klub Sportowy Stal Świdnica, ul. Podchorążych 21, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38073,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46830,00

  • Oferta z najniższą ceną: 46830,00 / Oferta z najwyższą ceną: 46830,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wyboru trybu przeprowadzenia zamówienia publicznego dokonano w oparciu o dyspozycję art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług promocyjnych poprzez sport. Promocja poprzez sport jest wskazywana jako jedna z najskuteczniejszych platform komunikowania się z potencjalnym konsumentem - skierowana jest do szerokiego grona publiczności nastawionej głównie na rozrywkę dostarczającą pozytywnych bodźców emocjonalnych. Jest więc jednym z najlepszych form promowania znaków towarowych, nazw własnych, które identyfikują konsumentowi konkretną rzecz bądź miejsce. Skierowania kampanii promocyjno-reklamowej w stronę popularnej dyscypliny sportowej, jaką jest piłka nożna, gwarantuje budowanie pozytywnego wizerunku miasta Świdnicy, a co się z tym wiąże, powinna również stanowić impuls do odwiedzenia Świdnicy w charakterze turysty lub z zamiarem prowadzenia działalności gospodarczej. Promocja miasta stanowi jedno z zadań własnych gminy, o czym mówi art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2011 r., Nr 142, poz. 1591 z póź. zm.), a promocja miasta poprzez sport jest elementem składowym strategii miasta Świdnicy. Miasto oczekuje od marketingu i promocji poprzez sport wizji kreowania odpowiedniego wizerunku miasta przy użyciu odpowiednich narzędzi marketingu, w tym samych zawodników, którzy mogą być najlepszym i najefektywniejszym, żywym nośnikiem reklamy. Przedmiotem zamówienia jest aktywna promocja miasta Świdnicy przez klub sportowy piłki nożnej w terminie sierpień-grudzień 2012 r., którą miasto zamierza przeprowadzić poprzez Klub Sportowy Stal Świdnica, z siedzibą w Świdnicy ul. Podchorążych 21, podczas trwania rozgrywek meczowych w tym okresie. Rozgrywki, w których uczestniczy KS Stal Świdnica, przyciągają rzesze kibiców, mecze komentowane są w prasie lokalnej, w mediach internetowych. Mecze wyjazdowe Klubu zwiększają zakres działań promocyjno-reklamowych. Klub trenuje młodzież w 3 kategoriach wiekowych - seniorzy, juniorzy starsi i trampkarze, którzy biorą udział w rozgrywkach klasy okręgowej seniorów oraz w rozgrywkach ligowych juniorów starszych i trampkarzy. Promocja miasta Świdnicy przez Klub pozwoli dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, jakim są kibice, rodzice, opiekunowie adeptów Klubu, przyjezdne drużyny, kibice z miejsc, do których wyjeżdżają na mecze wychowankowie Stali Świdnica. Z uwagi na powyższe udzielenie zamówienia Klubowi Sportowemu Stal Świdnica w trybie zamówienia z wolnej ręki w myśl art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych uważa się za zasadne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.