eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarszewy › Rozbudowa istniejącego Publicznego Przedszkola nr 2 w Skarszewach w systemie zaprojektowania i wykonania robót budowlanych



Ogłoszenie z dnia 2017-02-22

Ogłoszenie nr 30299 - 2017 z dnia 2017-02-22 r.

Skarszewy: Rozbudowa istniejącego Publicznego Przedszkola nr 2 w Skarszewach w systemie zaprojektowania i wykonania robót budowlanych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 348911


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skarszewy, krajowy numer identyfikacyjny 000528959, ul. Pl. Gen. J. Hallera  18, 83-250  Skarszewy, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 58 5882201, faks 58 5882651, e-mail skarszewy@skarszewy.pl
Adres strony internetowej (URL): www.skarszewy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa istniejącego Publicznego Przedszkola nr 2 w Skarszewach w systemie zaprojektowania i wykonania robót budowlanych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Wykonanie dokumentacji projektowej tj: a) opracowanie projektu budowlanego wielobranżowego wraz z projektem zagospodarowania terenu oraz inwentaryzacją zieleni i wycinki w wymaganym zakresie, b) opracowanie innych opracowań wymaganych dla uzyskania pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie, c) opracowanie dokumentacji wykonawczej wielobranżowej, d) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień w tym m.in., z rzeczoznawcą ds. przeciwpożarowych oraz higieniczno-sanitarnych, opinii, decyzji administracyjnych, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji (o ile będzie wymagana) lub technicznych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, prawidłowej realizacji robót i pozwolenia na użytkowanie, e) przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno-prawnych i uzyskanie na ich podstawie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę, a po zakończeniu inwestycji decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (o ile będzie wymagana). Zamawiający przekaże wykonawcy geotechniczne warunki posadowienia, warunki techniczne przyłączy oraz decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. f) Wykonawca wykona dokumentację projektową w zakresie i formie zgodnie z obowiązującym przepisami, w ilości egzemplarzy umożliwiających uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych oraz prowadzenie i nadzorowanie inwestycji, przy czym z chwilą uzyskania pozwolenia na budowę przekaże Zamawiającemu po 2 egz. (komplet) projektu budowlanego i wykonawczego w wersji papierowej i elektronicznej (PDF i w pliku otwartym), g) Wykonawca przeniesie na Zamawiającego nieodpłatnie przysługujące mu majątkowe prawa autorskie wraz z własnością wszystkich egzemplarzy dokumentacji, objętych przedmiotem zamówienia oraz ich wersji elektronicznych, do wykorzystania całości lub poszczególnych elementów dokumentacji projektowej na następujących polach eksploatacji: ? w zakresie utrwalania i zwielokrotniania treści - wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, ? w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utrwalono dokumentacje projektową - wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy, ? w zakresie rozpowszechniania dokumentacji projektowej w sposób inny niż określony w pkt powyżej - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób. h) Wykonawca w ramach wykonania dokumentacji projektowej zapewni nadzór autorski: ? zespół projektantów Wykonawcy, zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia od dnia przekazania placu budowy do dnia uzyskania pozwoleń na użytkowanie, ? konieczność pobytu na budowie i w innych miejscach związanych z prawidłowym pełnieniem nadzoru autorskiego, stwierdza inspektor nadzoru inwestorskiego w porozumieniu z Zamawiającym, zawiadamiając o tym Projektanta Wykonawcy, ? projektant Wykonawcy zobowiązany jest uczestniczyć w naradach budowy odpowiednio, co do omawianego zakresu. 2) Wykonanie robót budowlano-montażowych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową: a) rozbudowa przedszkola (dobudowa do istniejącego obiektu) - roboty ogólnobudowlane instalacyjne wod - kan, ccw i co, wentylacyjne, oświetleniowe, elektryczne, teletechniczne, b) przebudowa istniejącego obiektu wynikająca z rozbudowy przedszkola: roboty ogólnobudowlane, instalacyjne wod-kan, cwu i co, elektryczne, teletechniczne, c) dostosowanie całego obiektu (istniejącego i dobudowanego) do spełnienia wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego - roboty ogólnobudowlane i sanitarne, instalacyjne wodociągowe i elektryczne, wyposażenie i oznakowanie w tym zakresie, d) budowa nowej kanalizacji deszczowej dla odprowadzenia wód opadowych z dachu, e) przebudowa oświetlenia terenu przy obiekcie, f) przeniesienie placu zabaw na teren przy boisku wraz z przygotowaniem nowej nawierzchni oraz jego wygrodzenie, wykonanie chodników, tarasów, schodów terenowych, podjazdu dla niepełnosprawnych przy wejściu głównym do przedszkola, zieleni i innych elementów zagospodarowania terenu, g) wykonanie innych robót naprawczych i wykończeniowych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, h) oznakowanie obiektów, urządzeń, stref (m.in. hydranty, przyciski ROP-A, gaśnice, węzeł cieplny, oznaczenia ewakuacyjne, przejścia ppoż., itp.) i innych elementów wymagających oznakowania a zwłaszcza uwzględnionych w instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, i) wykonanie wszelkich badań, ekspertyz, sprawdzeń i prób, m.in. natężenia światła w tym ewakuacyjnego, badanie powietrza, wody, ciśnienia i wydajności instalacji hydrantowej, szczelności instalacji wod - kan i c.o., pomiary elektryczne i instalacji odgromowej, ekspertyzy kominiarskie, sprawność systemów ppoż., płukania sieci, rozruchów instalacji i urządzeń - w tym instalacji c.o. na zimno i na gorąco po rozpoczęciu sezonu grzewczego oraz wszystkich innych badań i prób niezbędnych do użytkowania obiektu przedszkola, sieci uzbrojenia terenu oraz urządzenia terenu, j) obsługę geologiczną i geodezyjną inwestycji wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, k) opracowanie dokumentacji powykonawczej, l) opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej, m) opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i użytkowania obiektu, n) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 3) Szczegółowy zakres i sposób wykonania dokumentacji projektowej i robót budowlanych określają: a) Program Funkcjonalno - Użytkowy - załącznik nr 9 do SIWZ, b) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zmówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, c) Decyzje i inne dokumenty formalno - prawne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT311098.37
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
HARTUNA Sp. z o.o.,  biuro@hartuna.org.pl,  ul. Drogowców 2,  83-250,  Skarszewy,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3950000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3950000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5818848,55
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.