eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - nr sprawyTT/DZ/3412/92/11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-21

Białystok: Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - nr sprawy: TT/DZ/3412/92/11
Numer ogłoszenia: 302937 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - nr sprawy: TT/DZ/3412/92/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku, tj.: Zadanie nr 1: - Białystok, ul. Barszczańska 5 m 33 - remont lokalu mieszkalnego, Zadanie nr 2: - Białystok, ul. Barszczańska 5 m 103 - remont lokalu mieszkalnego, Zadanie nr 3: - Białystok, ul. Klepacka 6 m 9 - remont lokalu mieszkalnego, Zadanie nr 4: - Białystok, ul. Klepacka 2A m 18 - remont lokalu mieszkalnego, Zadanie nr 5: - Białystok, ul. Zamenhofa 5C m 6 - remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym, - Białystok, ul. Lipowa 18 m 3 - remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym, Zadanie nr 6: - Białystok, ul. Broniewskiego 8B m 49 - remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym, - Białystok, ul. Sobieskiego 26A m 8 - remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym. - zgodnie z dokumentacją projektową (przedmiarami robót) i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Zakres rzeczowy: 2. 1 Zadanie 5 i 6 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym - zgodnie z zakresem zamówienia. 1.0.Zakres przedmiotu zamówienia: - Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej - Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych - Wykonanie oprzewodowania instalacji elektrycznych silno i słaboprądowych - Zaprawianie bruzd - Montaż osprzętu elektroinstalacyjnego - Uruchomienie instalacji elektrycznej, sprawdzenie i pomiary - Przygotowanie dokumentacji dla PGE potrzebnej do zalicznikowania lokalu 2.0. Przewody elektryczne - YDYp - 3x1,5 - 450/750 V - YDYp - 3x2,5 - 450/750 V - YDYp - 4x1,5 - 450/750 V - YTKSY 3x2x0,5 mm2 - XWDek 75-0,7/4,8 - DY 4mm2 3.0 Osprzęt elektroinstalacyjny: - Aparat odbiorczy domofonu - Gniazda podwójne z uziem. p/t , IP-20 -Gniazdo 2-bieg.pojedyncze z uziem. IP 44 - Gniazdo telefoniczne RJ-12 pojedyncze wt - Gniazdo wt RTV-SAT - Gong 250V dwutonowy. IP-20 - Łącznik 1-bieg.p/t 250V/10A z .IP-20 - Łącznik świecz.p/t 250V/10A z .IP-20 - Oprawa sufitowa z kl. IP-44 - Przycisk p/t dzw-św. 250V/10A st.p.IP-20 4.0 Rozdzielnice natynkowe -z tworzywa sztucznego , do montażu aparatury modułowej, wyposażone w konstrukcje wsporcze i szyny montażowe TH-35,listwy przyłączowe N i PE, klasa ochronności II, znamionowe napięcie izolacji : 500V, znamionowe napięcie łączeniowe 230/400V, 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć zadań (części zamówienia). Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedno, kilka wybranych lub całość przedmiotu zamówienia obejmujący zadania od nr 1 do nr 6 4.W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 5. Wymaga się udzielenia: zadania nr 1,2,3 ,4 , 5 i 6 : co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.33.20.00-3, 45.13.11.10-0, 45.33.30.00-0, 45.31.11.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełniania warunku zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełniania warunku zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełniania warunku zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełniania warunku zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełniania warunku zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 1 i 2, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 6. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu, o których mowa w ust. 1 o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy następujących przypadkach: 1) wystąpienia robót dodatkowych, awaryjnych, zamiennych, których wykonanie wiąże się z koniecznością wydłużenia czasu realizacji zamówienia, 2) działaniem siły wyższej, tzn. zjawisk mających charakter nagły, gwałtowny, nieprzewidywalny (np. powódź, huragan, śnieżyce), 3) przerwania lub zawieszenia robót przez Zamawiającego z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 4) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych nie pozwalających na prowadzenie prac oraz uniemożliwiających zapewnienia odpowiedniej ich jakości (ciągłe opady deszczu, niska temperatura powietrza), 5) opóźnień spowodowanych niewykonaniem przez Zamawiającego zobowiązań dotyczących m.in. terminów przekazania placu budowy, dokumentów koniecznych do realizacji zamówienia, dokumentacji zamiennej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Mienia Komunalnego 15-370 Białystok, ul. gen. j. Bema 89/1 - pok. 111.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Mienia Komunalnego 15-370 Białystok, ul. gen. j. Bema 89/1 - pok. 201- Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Barszczańskiej 5 m 33 w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.33.20.00-3, 45.13.11.10-0, 45.33.30.00-0, 45.31.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Barszczańskiej 5 m 103 w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe w zakresie branży budowlanej , elektrycznej i sanitarnej ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.33.20.00-3, 45.13.11.10-0, 45.33.30.00-0, 45.31.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont lokalu Mieszkalnego przy ul. Klepackiej 6 m 9 w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe w zakresie branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.33.20.00-3, 45.33.30.00-0, 45.31.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Klepackiej 2A m 18 w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe w zakresie branży budowlanej , sanitarnej i elektrycznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.33.20.00-3, 45.33.30.00-0, 45.31.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont instalacji elektrycznych w lokalu mieszkalnym przy ul. Zamenhoffa 5C m 6 i przy ul. Lipowej 18 m 3 w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: - Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej - Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych - Wykonanie oprzewodowania instalacji elektrycznych silno i słaboprądowych - Zaprawianie bruzd - Montaż osprzętu elektroinstalacyjnego - Uruchomienie instalacji elektrycznej, sprawdzenie i pomiary - Przygotowanie dokumentacji dla PGE potrzebnej do zalicznikowania lokalu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalny przy ul. Broniewskiego 8B m 49 i ul. Sobieskiego 26A m 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: - Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej - Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych - Wykonanie oprzewodowania instalacji elektrycznych silno i słaboprądowych - Zaprawianie bruzd - Montaż osprzętu elektroinstalacyjnego - Uruchomienie instalacji elektrycznej, sprawdzenie i pomiary - Przygotowanie dokumentacji dla PGE potrzebnej do zalicznikowania lokalu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.