Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-08-17
Paw³ów: ¦wiadczenie us³ug edukacyjnych profilaktyczno-ruchowych i logopedycznych w ramach projektu Przedszkole Pluszowego Nied¼wiadka
Numer og³oszenia: 302928 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespó³ Szkó³ w Paw³owie , Paw³ów 89, 27-225 Paw³ów, woj. ¶wiêtokrzyskie, tel. 41 272 16 23, faks 41 272 16 23.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Samorz±dowy Zespó³ Szkó³ - szko³a publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug edukacyjnych profilaktyczno-ruchowych i logopedycznych w ramach projektu Przedszkole Pluszowego Nied¼wiadka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ I - prowadzenie zajêæ logopedycznych w Punkcie Przedszkolnym w D±browie Czê¶æ II - prowadzenie zajêæ logopedycznych w Oddziale Przedszkolnym w Paw³owie Czê¶æ III - prowadzenie zajêæ logopedycznych w Punkcie Przedszkolnym w Jadownikach Czê¶æ IV - prowadzenie zajêæ profilaktyczno-ruchowych w Punkcie Przedszkolnym w D±browie Cze¶æ V - prowadzenie zajêæ profilaktyczno-ruchowych w Oddziale Przedszkolnym w Paw³owie Czê¶æ VI - prowadzenie zajêæ profilaktyczno-ruchowych w Punkcie Przedszkolnym w Jadownikach na potrzeby projektu pt. Przedszkole Pluszowego Nied¼wiadka wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykszta³cenia i kompetencji w regionach, Dzia³anie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jako¶ci us³ug edukacyjnych ¶wiadczonych w systemie o¶wiaty, Poddzia³anie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówno¶ci w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.51.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 23.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie wg wzoru za³±cznik nr 5.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie wg wzoru za³±cznik nr 2.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie wg wzoru za³±cznik nr 2.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie wg wzoru za³±cznik nr 4.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie wg wzoru za³±cznik nr 2.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej w nastêpuj±cych przypadkach: - je¿eli wyst±pi³y okoliczno¶ci, których przy do³o¿eniu nale¿ytej staranno¶ci strony na dzieñ podpisania umowy przewidzieæ nie mog³y, a wynikaj± one ze zmian przepisów prawa, które nast±pi³y w czasie realizacji zamówienia, - je¿eli zajdzie konieczno¶æ przed³u¿enia okresu realizacji Projektu, stosownie do zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego projektu. Termin realizacji umowy wyd³u¿a siê o okres wyd³u¿enia realizacji Projektu, -wykonawca mo¿e dokonaæ wymiany osób delegowanych do wykonania przedmiotu umowy (nie jest natomiast mo¿liwa zmiana samego Wykonawcy). W takiej sytuacji Wykonawca wska¿e zamawiaj±cemu osobê o wiedzy i do¶wiadczeniu i wykszta³ceniu nie ni¿szym, od wymaganego na mocy SIWZ. Wykonawcy nie przys³uguje roszczenie o zwrot kosztów wynikaj±cych bezpo¶rednio lub po¶rednio przez Wykonawcê do wykonania przedmiotu zamówienia. - pozosta³e wskazano w §7 umowy - za³±cznik 6 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=pawlow/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Zespó³ Szkó³ w Paw³owie, Paw³ów 89, 27-225 Paw³ów Tel. 41 272 16 23 Fax. 41 272 16 23 woj. ¶wiêtokrzyskie Godziny urzêdowania: poniedzia³ek-pi±tek 7:30-15:30..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 27.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Zespó³ Szkó³ w Paw³owie, Paw³ów 89, 27-225 Paw³ów Tel. 41 272 16 23 Fax. 41 272 16 23 woj. ¶wiêtokrzyskie Godziny urzêdowania: poniedzia³ek-pi±tek 7:30-15:30..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Projekt pn. Przedszkole Pluszowego Nied¼wiadka wspó³finansowany ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykszta³cenia i kompetencji w regionach, Dzia³anie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jako¶ci us³ug edukacyjnych ¶wiadczonych w systemie o¶wiaty, Poddzia³anie 9.1.1 Zmniejszenie nierówno¶ci w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Czê¶æ I - prowadzenie zajêæ logopedycznych w Punkcie Przedszkolnym w D±browie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Prowadzenie zajêæ logopedycznych w Punkcie Przedszkolnym w D±browie Zajêcia dla grupy 20-25 przedszkolaków, w ³±cznej ilo¶ci godzin (30 minutowych):2012r.- 32 godz.; 2013r.- 80 godz.; 2014r. - 48 godz., razem 160 godz. Zajêcia bêd± prowadzone zgodnie z zaakceptowanym planem zajêæ zatwierdzonym przez Dyrektora. Szczegó³owe terminy zajêæ zostan± uzgodnione po podpisaniu umowy z Wykonawc±. Wykonawca bêdzie prowadzi³ zajêcia wed³ug w³asnego pomys³u i koncepcji programowej, opracuje program zajêæ najpó¼niej na 5 dni przed rozpoczêciem zajêæ. Wykonawca bêdzie prowadzi³ dokumentacjê zajêæ (dziennik zajêæ, zdjêcia, prace uczestników). Wykonawca bêdzie sprawowa³ opiekê nad uczestnikami podczas zajêæ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 23.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Czê¶æ II - prowadzenie zajêæ logopedycznych w Oddziale Przedszkolnym w Paw³owie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Prowadzenie zajêæ logopedycznych w Oddziale Przedszkolnym w Paw³owie Zajêcia dla grupy 25 przedszkolaków, w ³±cznej ilo¶ci godzin (30 minutowych):2012r.- 32 godz.; 2013r.- 80 godz.; 2014r. - 48 godz., razem 160 godz. Zajêcia bêd± prowadzone zgodnie z zaakceptowanym planem zajêæ zatwierdzonym przez Dyrektora. Szczegó³owe terminy zajêæ zostan± uzgodnione po podpisaniu umowy z wykonawc±. Wykonawca bêdzie prowadzi³ zajêcia wed³ug w³asnego pomys³u i koncepcji programowej, opracuje program zajêæ najpó¼niej na 5 dni przed rozpoczêciem zajêæ. Wykonawca bêdzie prowadzi³ dokumentacjê zajêæ (listy obecno¶ci, zdjêcia, prace uczestników). Wykonawca bêdzie sprawowa³ opiekê nad uczestnikami podczas zajêæ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 23.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Czê¶æ III - prowadzenie zajêæ logopedycznych w Punkcie Przedszkolnym w Jadownikach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Prowadzenie zajêæ logopedycznych w Punkcie Przedszkolnym w Jadownikach Zajêcia dla grupy 20-25 przedszkolaków, w ³±cznej ilo¶ci godzin (30 minutowych):2012r.- 32 godz.; 2013r.- 80 godz.; 2014r. - 48 godz., razem 160 godz. Zajêcia bêd± prowadzone zgodnie z zaakceptowanym planem zajêæ zatwierdzonym przez Dyrektora. Szczegó³owe terminy zajêæ zostan± uzgodnione po podpisaniu umowy z wykonawc±. Wykonawca bêdzie prowadzi³ zajêcia wed³ug w³asnego pomys³u i koncepcji programowej, opracuje program zajêæ najpó¼niej na 5 dni przed rozpoczêciem zajêæ. Wykonawca bêdzie prowadzi³ dokumentacjê zajêæ (listy obecno¶ci, dziennik zajêæ, zdjêcia, prace uczestników). Wykonawca bêdzie sprawowa³ opiekê nad uczestnikami podczas zajêæ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 23.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Czê¶æ IV - prowadzenie zajêæ profilaktyczno-ruchowych w Punkcie Przedszkolnym w D±browie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Prowadzenie zajêæ profilaktyczno-ruchowych w Punkcie Przedszkolnym w D±browie Zajêcia dla grupy 20-25 przedszkolaków, w ³±cznej ilo¶ci godzin (30 minutowych):2012r.- 32 godz.; 2013r.- 80 godz.; 2014r. - 48 godz., razem 160 godz. Zajêcia bêd± prowadzone zgodnie z zaakceptowanym planem zajêæ zatwierdzonym przez Dyrektora. Szczegó³owe terminy zajêæ zostan± uzgodnione po podpisaniu umowy z wykonawc±. Wykonawca bêdzie prowadzi³ zajêcia wed³ug w³asnego pomys³u i koncepcji programowej, opracuje program zajêæ najpó¼niej na 5 dni przed rozpoczêciem zajêæ. Wykonawca bêdzie prowadzi³ dokumentacjê zajêæ (dziennik zajêæ, zdjêcia, itp.). Wykonawca bêdzie sprawowa³ opiekê nad uczestnikami podczas zajêæ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 23.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Cze¶æ V - prowadzenie zajêæ profilaktyczno-ruchowych w Oddziale Przedszkolnym w Paw³owie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zajêcia bêd± prowadzone zgodnie z zaakceptowanym planem zajêæ zatwierdzonym przez Dyrektora. Szczegó³owe terminy zajêæ zostan± uzgodnione po podpisaniu umowy z wykonawc±. Wykonawca bêdzie prowadzi³ zajêcia wed³ug w³asnego pomys³u i koncepcji programowej, opracuje program zajêæ najpó¼niej na 5 dni przed rozpoczêciem zajêæ. Wykonawca bêdzie prowadzi³ dokumentacjê zajêæ (dziennik zajêæ, zdjêcia, itp.). Wykonawca bêdzie sprawowa³ opiekê nad uczestnikami podczas zajêæ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 23.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Czê¶æ V I- prowadzenie zajêæ profilaktyczno-ruchowych w Punkcie Przedszkolnym w Jadownikach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Prowadzenie zajêæ profilaktyczno-ruchowych w Punkcie Przedszkolnym w Jadownikach Zajêcia dla grupy 20-25 przedszkolaków, w ³±cznej ilo¶ci godzin (30 minutowych):2012r.- 32 godz.; 2013r.- 80 godz.; 2014r. - 48 godz., razem 160 godz. Zajêcia bêd± prowadzone zgodnie z zaakceptowanym planem zajêæ zatwierdzonym przez Dyrektora. Szczegó³owe terminy zajêæ zostan± uzgodnione po podpisaniu umowy z wykonawc±. Wykonawca bêdzie prowadzi³ zajêcia wed³ug w³asnego pomys³u i koncepcji programowej, opracuje program zajêæ najpó¼niej na 5 dni przed rozpoczêciem zajêæ. Wykonawca bêdzie prowadzi³ dokumentacjê zajêæ (listy obecno¶ci, dziennik zajêæ, zdjêcia, itp.). Wykonawca bêdzie sprawowa³ opiekê nad uczestnikami podczas zajêæ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 23.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga przeprowadzenia szkoleñ dla pracowników LPNT S.A. w ramach projektu "Budowa regionalnego ekosystemu innowacji w LPNT S.A." z podzia³em na czê¶ci
- Przeprowadzenie 2 jednakowych cykli szkoleñ kompetencyjnych (w formie zdalnej) dla pracowników o¶rodków pomocy spo³ecznej i centrów us³ug spo³ecznych z woj. lubuskiego w podziale na czê¶ci
- Kompleksowa organizacja oraz przeprowadzenie 2-dniowych szkoleñ wyjazdowych
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/ uczennic szkó³ z terenu powiatu nakielskiego w ramach projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
- Us³ugi spo³eczne z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepe³nosprawno¶ciami i osób starszych dla uczestników projektu pn.: "Centrum Us³ug Spo³ecznych w gminie Mniów"
- Szkolenie do uprawnieñ rating dla personelu ATSEP na urz±dzenie DVOR VRB-53D firmy INDRA
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.