eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-07

Zakopane: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 3028 - 2011; data zamieszczenia: 07.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 360356 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. A. Dziedzica w Zakopanem, ul. Kasprusie 14 B, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 20 634 35, faks 18 20 626 91.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych, pozaszkolnych, kursów i praktyk dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 im. Aleksandra Dziedzica w Zakopanem w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. ZADANIE 1 Matematyka- Matura - zajęcia pozalekcyjne, 52 godziny - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 52 godziny - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 52 godziny - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 26 godzin - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 182 godziny pozalekcyjne. ZADANIE 2 Język angielski zawodowy - zajęcia pozalekcyjne, 128 godziny - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 2 128 godziny - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 2 128 godziny - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 2 76 godzin - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 2 Łącznie: 460 godzin pozalekcyjnych. ZADANIE 3 Język niemiecki zawodowy - zajęcia pozalekcyjne, 64 godziny - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 64 godziny - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 64 godziny - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 38 godzin - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 230 godzin pozalekcyjnych. ZADANIE 4 Doradztwo zawodowe - zajęcia pozalekcyjne, 64 godziny - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 64 godziny - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 64 godziny - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 38 godzin - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 230 godzin pozalekcyjnych. ZADANIE 5 Technologia informatyczna - zajęcia pozalekcyjne, 64 godziny - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 64 godziny - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 64 godziny - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 38 godzin - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 230 godzin pozalekcyjnych. ZADANIE 6 Tytuł czeladnika w zawodzie cukiernik- zajęcia teoretyczne - zajęcia pozalekcyjne, 120 godzin - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 120 godzin - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 120 godzin - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 72 godziny - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 432 godziny pozalekcyjne. ZADANIE 7 Tytuł czeladnika w zawodzie cukiernik- zajęcia praktyczne - praktyki, 56 godzin - termin realizacji od 01.12.2010r. do 31.12.2010r. - ilość grup -1 120 godzin - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 120 godzin - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 120 godzin - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 64 godziny - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 480 godziny. ZADANIE 8 Tytuł czeladnika w zawodzie cukiernik- egzamin - egzamin, 6 egzaminów - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. 6 egzaminów- termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. 6 egzaminów - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. 6 egzaminów- termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. Łącznie: 24 egzaminy. ZADANIE 9 Certyfikat analityka żywności- zajęcia pozalekcyjne, 64 godziny - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 64 godziny - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 64 godziny - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 38 godzin - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 230 godzin pozalekcyjnych. ZADANIE 10 Certyfikat analityka żywności- wycieczka opiekun- zajęcia pozaszkolne, 20 godzin - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 20 godzin - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 20 godzin - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 15 godzin - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 75 godzin pozaszkolnych. ZADANIE 11 Certyfikat analityka żywności- wycieczka transport, 1 transport - termin realizacji od 01.12.2010r. do 31.12.2010r. - ilość grup -1 - 7 osób 4 transporty - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1- 7 osób 4 transporty - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1- 7 osób 4 transporty- termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1- 7 osób 3 transporty - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1- 7 osób Łącznie: 16 transportów. Łącznie osób: 35 ZADANIE 12 Certyfikat analityka żywności- praktyki- praktyki 64 godziny - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 64 godziny - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 64 godziny - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 32 godziny - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 224 godziny. ZADANIE 13 Poznanie różnych kuchni świata - zajęcia pozalekcyjne, 256 godzin - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 2 256 godzin - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 2 256 godzin - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 2 152 godziny - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 2 Łącznie: 920 godzin pozalekcyjnych. ZADANIE 14 Organizacja przyjęć okolicznościowych i dyplomatycznych - zajęcia pozalekcyjne, 96 godzin - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 96 godzin - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 96 godzin - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 57 godzin - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 345 godzin pozalekcyjnych. ZADANIE 15 Obsługa kasy fiskalnej i urządzeń biurowych - kurs, 15 osób - termin realizacji od 01.12.2010r. do 31.12.2010r. - minimalna ilość godzin 30 15 osób - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - minimalna ilość godzin 30 15 osób - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - minimalna ilość godzin 30 15 osób - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - minimalna ilość godzin 30 Łącznie: 60 osób. ZADANIE 16 Poznanie technik makijażu, wizażu, stylizacji - kurs, 10 osób - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - minimalna ilość godzin 30 10 osób - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - minimalna ilość godzin 30 10 osób - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - minimalna ilość godzin 30 10 osób - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - minimalna ilość godzin 30 Łącznie: 40 osób. ZADANIE 17 Poznanie technik makijażu, wizażu, stylizacji - praktyki, 64 godziny - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 64 godziny - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 64 godziny - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 38 godzin - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 256 godzin..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Projekt współfinansowany ze środków Unii Ruropejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Matematyka Matura

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jolanta Knapik, ul. Szkolna 14b, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11648,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64,00

  • Oferta z najniższą ceną: 64,00 / Oferta z najwyższą ceną: 65,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Język angielski zawodowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzata Bachleda Księdzularz, Chłabówka 43, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.
  • Ewa Łaś, Gronków 419, 34-400 Nowy Targ, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27140,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59,00

  • Oferta z najniższą ceną: 59,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Język niemiecki zawodowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sylwia Opałka, ul. Małe Żywczańskie 20c, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13570,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59,00

  • Oferta z najniższą ceną: 59,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Doradztwo zawodowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego Elżbieta Olszak, Ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14950,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65,00

  • Oferta z najniższą ceną: 65,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Technologia informatyczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzata Majda, ul. Podhalańska 24a, 34-400 Nowy Targ, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13570,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59,00

  • Oferta z najniższą ceną: 59,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Tytuł czeladnika w zawodzie cukiernik- zajęcia teoretyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maria Makuch, ul. Boczna 10, 34-424 Szaflary, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25056,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58,00

  • Oferta z najniższą ceną: 58,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Tytuł czeladnika w zawodzie cukiernik-zajęcia praktyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maciej Rzankowski, ul. Rysulówki 8a, 34-511 Kościelisko, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50,00

  • Oferta z najniższą ceną: 50,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Certyfikat analityka żywności-zajęcia pozalekcyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Dawczak, ul. Witkiewicza 12, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14720,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64,00

  • Oferta z najniższą ceną: 64,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Certyfikat analityka żywności-wycieczka opiekun

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Dawczak, ul. Witkiewicza 12, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2625,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Certyfikat analityka żywności-praktyki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Witold Gizak, Jurgów 345, 34-532 Jurgów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14336,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64,00

  • Oferta z najniższą ceną: 64,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: Poznanie różnych kuchni świata

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Magdalena Szklarz, Orawka 30, 34-480 Jabłonka , kraj/woj. małopolskie.
  • Elżbieta Malinek Kocuba, ul. Droga na Bystre 3h, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60,00

  • Oferta z najniższą ceną: 60,00 / Oferta z najwyższą ceną: 65,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: Obsługa kasy fiskalnej i urządzeń biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego Elżbieta Olszak, ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65,00

  • Oferta z najniższą ceną: 65,00 / Oferta z najwyższą ceną: 65,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.