To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-30
Poznań: Mycie okien i powierzchni przeszklonych w budynkach Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz w Delegaturach WUW Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile
Numer ogłoszenia: 302886 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 238016 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mycie okien i powierzchni przeszklonych w budynkach Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz w Delegaturach WUW Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi mycie okien i powierzchni przeszklonych w budynkach Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu w następujących lokalizacjach: 1) Poznań: - al. Niepodległości 16/18 (budynek A, B) - ul. Kazimierza Wielkiego 24/26 - ul. Kościuszki 95 - ul. Wiśniowa 13a 2) Leszno, Pl. Kościuszki 4 3) Piła - Al. Niepodległości 33/35 - ul. Dzieci Polskich 26 4) Kalisz, ul. Kolegialna 4 5) Konin, Al. 1 Maja 7 2. Łączna powierzchnia okien o jednakowej z obu stron powierzchni do mycia wynosi: - Poznań: 5.593,20 m2, w tym ok. 481,63 m2 powierzchni przeszklonych wymagać będzie zastosowania technik alpinistycznych (dot. wyłącznie lokalizacji Poznań, al. Niepodległości 16/18 oraz ul. Wiśniowej 13a), - Kalisz: 986,00 m2, - Leszno: 1.346,00 m2, - Konin: 420,00 m2, - Piła: 301,00 m2, Łącznie: 8.646,20 m2 3. W ramach zamówienia przedmiot usługi obejmować będzie: - zapewnienie dostępu do okien (min. przesuniecie mebli biurowych itp.), - obustronne mycie ram okiennych i okuć, - mycie powierzchni szklanych wewnętrznych i zewnętrznych, - mycie parapetów okiennych wewnętrznych i zewnętrznych. 4. Wykonawca zobowiązany jest do używania własnych środków myjących nie zawierających substancji mogących doprowadzić do zarysowań, przebarwień lub uszkodzeń ram okiennych, powierzchni szklanych, parapetów lub okuć, odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych do obrotu oraz własnego sprzętu. 5. Mycie okien i zestawów okiennych stałych oraz ciągów okien stałych, niedostępnych od wnętrza budynków, znajdujących się na dużych wysokościach wymagać będzie zastosowania specjalistycznego sprzętu. 6. Wszelkie prace wymagające użycia technik alpinistycznych i prowadzone na wysokości winny być wykonywane przez osoby do tego uprawnione, posiadające wymagane prawem zezwolenia i przeszkolenia. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia osób, z których pomocą usługę wykonuje, jak również osób, którym wykonanie usługi powierza w zakresie bhp i p. poż. 8. Wykonawca zobowiązany jest do nadzorowania czynności wykonywanych przez osoby, z których pomocą usługę wykonuje, jak również osoby, którym wykonanie usługi powierza. 9. Mycie okien w pomieszczeniach (w pokojach biurowych, magazynach, archiwach, pomieszczeniach technicznych i innych wskazanych przez Zamawiającego) w budynkach WUW wykonywane będzie w godzinach 8.00-15.00 w obecności pracowników WUW, którzy potwierdzą prawidłowe wykonanie usługi podpisem w kontrolce prac, której wzór Wykonawca otrzyma od Zamawiającego. 10. Na klatkach schodowych, w sanitariatach, salach i innych pomieszczeniach ogólnie dostępnych w budynkach WUW mycie okien może być wykonywane również po godzinie 15.00, a potwierdzenie prawidłowego wykonania prac nastąpi w kolejnym dniu roboczym. 11. Najpóźniej w terminie siedmiu dni roboczych od dnia zawarcia umowy, przed przystąpieniem do jej realizacji Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu realizacji prac wraz z wykazem pracowników, z pomocą których usługę będzie wykonywał, jak również osób, którym wykonanie usługi powierzy. 12. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zauważonych usterkach okien. 13. Możliwe jest dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z pracownikami Oddziału Administrowania i Eksploatacji Biura Obsługi I Informatyki WUW tel. 61-854-1686, lub 61-854-1966..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRAC SPECJALISTYCZNYCH C - 14 SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRAC SPECJALISTYCZNYCH C - 14 SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Prac Specjalistycznych C-14 Sp. z o.o., ul. Swobodna 16, Bydgoszcz, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27063,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39348,85
Oferta z najniższą ceną: 39348,85 / Oferta z najwyższą ceną: 39348,85
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont budynków nr 1 i 2 w Poznaniu przy ul. 3 Pułku Lotniczego 6
- Wsparcie psychologa w punkcie informacyjnym w Centrum Integracji Cudzoziemców w Pile
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Laboratorium Mikrobiologii oraz Laborarotium przy ul. Długiej 1/2 i ul. Szamarzewskiego 84
- Zakup samochodu
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA SPADOCHRONOWEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
- Świadczenie usług sprzątania w obiektach Teatru Wybrzeże
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Usługa mycia okien i elewacji w budynkach Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
więcej: Usługi czyszczenia okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.