eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Kompleksowe usługi prawnicze obejmujące doradztwo prawne w procesie wyboru partnera prywatnego do realizacji zadania Remont budynku Hali Widowiskowo - Sportowej OKRĄGLAK



Ogłoszenie z dnia 2009-09-02

Opole: Kompleksowe usługi prawnicze obejmujące doradztwo prawne w procesie wyboru partnera prywatnego do realizacji zadania Remont budynku Hali Widowiskowo - Sportowej OKRĄGLAK
Numer ogłoszenia: 302874 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole Urząd Miasta Opola, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, faks 0 77 454 98 44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe usługi prawnicze obejmujące doradztwo prawne w procesie wyboru partnera prywatnego do realizacji zadania Remont budynku Hali Widowiskowo - Sportowej OKRĄGLAK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji, dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia postępowania o wybór partnera prywatnego, które będzie prowadzone na podstawie ustawy z dnia 19 grudnia 2008r. o partnerstwie publiczno - prywatnym (Dz.U. z 2009r, Nr 19, poz. 100) oraz ustawy z dnia 9 stycznia 2009r. o koncesji na roboty budowlane lub usługi (Dz.U. z 2009r. Nr 19, poz. 101). Na ww. zakres prac składać się będzie: a) opracowanie pełnej listy dokumentów, w tym dokumentów nie mających wyłącznie charakteru prawnego, jakimi powinien dysponować Zamawiający aby w sposób należyty wyłonić partnera prywatnego, b) opracowanie harmonogramu działań obejmującego przygotowanie i wybór partnera prywatnego, c) opracowanie projektu lub projektów niezbędnych uchwał Rady Miasta Opola warunkujących realizację zadania Remont budynku Hali Widowiskowo - Sportowej Okrąglak z udziałem partnera prywatnego, d) opracowanie treści ogłoszeń wymaganych przepisami ustaw wymienionych w pkt.2. e) opracowanie instrukcji dla Oferentów wraz z wymaganiami formalno - prawnymi oraz założeń do umowy o partnerstwie publiczno - prywatnym, f) opracowanie innych, niezbędnych na etapie ogłoszenia o partnerstwie, dokumentów. Przeprowadzenie analizy pod względem formalno - prawnym złożonych Wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i kwalifikacja Kandydatów, w tym: a) badanie kompletności i treści złożonych Wniosków, b) opracowanie dla Zamawiającego ewentualnych pytań do Kandydatów z żądaniem wyjaśnień treści złożonych Wniosków; c) analiza i ocena złożonych przez Kandydatów wyjaśnień, d) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu raportu z analizy i oceny Wniosków, zawierającego propozycje w zakresie kwalifikacji Kandydatów do dalszego udziału w postępowaniu, e) przygotowanie pism informujących o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków . Przygotowanie opisu warunków planowanego partnerstwa publiczno-prywatnego. Przygotowanie projektu umowy o partnerstwie publiczno - prywatnym. Przygotowanie treści zaproszenia, które Zamawiający prześle wszystkim Kandydatom spełniającym warunki udziału w postępowaniu i zakwalifikowanym do przeprowadzenia negocjacji. Udział w negocjacjach z Kandydatami w celu uzupełnienia opisu przedmiotu przedsięwzięcia lub warunków umowy o partnerstwie publiczno - prywatnym. Przygotowywanie wszelkich wymagań, wyjaśnień i informacji, a także dokumentów związanych z negocjacjami. Przygotowanie zaproszenia do składania ofert oraz ewentualnie doprecyzowanie bądź uzupełnienie po przeprowadzonych negocjacjach warunków realizacji partnerstwa publiczno - prywatnego. Opracowywanie ewentualnych wyjaśnień do treści opisu warunków realizacji przedsięwzięcia w formie odpowiedzi na pytania zadawane przez Oferentów. Przeprowadzenie analizy i oceny ofert pod względem formalno - prawnym. Opracowanie ewentualnej listy pytań dotyczących treści złożonych ofert wymagających wyjaśnień od Oferentów. Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu raportu z analizy i oceny Ofert. Przygotowanie propozycji wyboru najkorzystniejszej Oferty pod względem formalno - prawnym. Przygotowanie propozycji pism informujących uczestników postępowania o wyniku postępowania. Przygotowanie ostatecznej wersji umowy o partnerstwie publiczno - prywatnym, którą Zamawiający podpisze z wybranym na podstawie przeprowadzonego postępowania Partnerem. Zapewnienie obsługi prawnej w trakcie całego postępowania, nadzór nad zgodnością postępowania z przepisami prawa, zgłaszanie zastrzeżeń i wyjaśnianie wątpliwości z wyłączeniem zastępstwa procesowego w postępowaniach sądowych związanych z przedmiotem umowy. Przygotowanie wszelkich innych dokumentów nie mających charakteru technicznego lub ekonomicznego niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia wyboru partnera prywatnego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.14.00.00 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 120000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Radzikowski, Szubielska i Wspólnicy Spółka komandytowa, Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 130000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 130000.00 oferta z najwyższą ceną: 130000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.