eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE NR FSGiE-0160-28/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-23

Piła: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE NR FSGiE-0160-28/2011
Numer ogłoszenia: 302802 - 2011; data zamieszczenia: 23.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu Filia w Pile , ul. Motylewska 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 2123001, 2110449, faks 67 2123527.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE NR FSGiE-0160-28/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz innych nieruchomości wskazanych przez ANR w części objętej działaniem zamawiającego. Zamówienie jest podzielone na 6 CZĘŚCI. Szczegółowy zakres rzeczowy prac opisany został w ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokonanie oceny spełniania warunku polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawca posiada uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji i kartografii, lub dysponuje, albo będzie dysponować personelem posiadającym wymienione uprawnienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie usługi z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy. 1.3 Zmiany będące następstwem działania osób trzecich a w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji: wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich 1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy 2. Zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyska na pisemny wniosek wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, pok. 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 14 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GM. WYSOKA OBR. JEZIORKI KOSZTOWSKIE - przeprowadzenie badania księgi wieczystej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. WYSOKA OBR. JEZIORKI KOSZTOWSKIE Przeprowadzenie badania księgi wieczystej pod kątem ujawnienia lub założenia nowej księgi wieczystej dla Dz. Nr 99; 100/4 i 129/3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GM. JASTROWIE OBR. SYPNIEWO - podział działki Nr 61/3 o pow. 0,64, polegający na wydzieleniu działki o pow. 0,34 ha.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. JASTROWIE OBR. SYPNIEWO - podział działki Nr 61/3 o pow. 0,64, polegający na wydzieleniu działki o pow. 0,34 ha. projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić z przedstawicielem ANR. Granice działek nowopowstałych należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji i dzierżawcy. W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami drewnianymi oznaczonymi jaskrawym kolorem widoczne z daleka; oraz przedłożyć: protokół z okazania granic dzierżawcy; protokół z badania stanu prawnego; wykaz zmian danych ewidencyjnych; wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych; mapa uzupełniająca z podziałem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GM.SZAMOCIN OBR. HELIODOROWO, SZAMOTY, LIPA, SWOBODA, LIPIA GÓRA, MIASTO SZAMOCIN, BORÓWKI - ustalenie stanu prawnego dla 18 działek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM.SZAMOCIN obr. Heliodorowo, Szamoty, Lipa, Swoboda, Lipia Góra, Miasto Szamocin, Borówki - ustalenie stanu prawnego dla 18 działek i w uzgodnieniu ze Starostwem - Wydział Gospodarki Gruntami i Wydziałem Ksiąg Wieczystych sporządzenie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych do ujawnienia działek w księdze Skarbu Państwa lub dokumenty do założenia księgi wieczystej Skarbu Państwa-ANR, w przypadku otwartych ksiąg prywatnych należy w miarę możliwości odszukać i przedłożyć potwierdzone kopie dokumentów przejęcia na Skarb Państwa oraz podanie podstawy prawnej przejęcia na Skarb Państwa dla każdej z działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GM. TRZCIANKA OBR. NIEKURSKO - podział działki 42/4 o pow. 21,01,00 ha zapisana w kw 5564/3 na 2 działki celem wydzielenia działki o pow, 5,21 ha.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. TRZCIANKA OBR. NIEKURSKO - podział działki 42/4 o pow. 21,01,00 ha zapisana w kw 5564/3 na 2 działki celem wydzielenia działki o pow, 5,21 ha, projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić z przedstawicielem ANR. Granice działek nowopowstałych należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji i dzierżawcy. W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami drewnianymi oznaczonymi jaskrawym kolorem widoczne z daleka; oraz przedłożyć: protokół z okazania granic dzierżawcy; protokół z badania stanu prawnego; wykaz zmian danych ewidencyjnych; wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych; mapa uzupełniająca z podziałem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: GM. ZŁOTÓW OBR.STARE DZIERZĄŻNO - ustalenie stanu prawnego dla działki nr 225 o pow. 0,9900 ha.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. ZŁOTÓW OBR. STARE DZIERZĄŻNO - ustalenie stanu prawnego dla działki nr 225 o pow. 0,9900 ha w uzgodnieniu ze Starostwem-Wydział Gospodarki Gruntami i Wydziałem Ksiąg Wieczystych sporządzenie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych do ujawnienia działek w księdze Skarbu Państwa lub dokumenty do założenia księgi wieczystej Skarbu Państwa-ANR, w przypadku otwartych ksiąg prywatnych należy w miarę możliwości odszukać i przedłożyć potwierdzone kopie dokumentów przejęcia na Skarb Państwa oraz podanie podstawy prawnej przejęcia na Skarb Państwa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: GM. WĄGROWIEC OBR. WIATROWO - podział na 2 działki nr 264/4 o pow. 65,2095 ha zapisane w kw PO1B/0000902/3 polegający na wydzieleniu 20ha terenu nie objętego w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego działalnością gospodarczą-G.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. WĄGROWIEC OBR. WIATROWO - podział na 2 działki nr 264/4 o pow. 65,2095 ha zapisane w kw PO1B/0000902/3 polegający na wydzieleniu 20ha terenu nie objętego w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego działalnością gospodarczą-G Projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić z przedstawicielem Agencji. Granice działek nowopowstałych należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji i dzierżawcy. W terenie granice działek utrwalić, kamieniami oznaczonymi jaskrawym kolorem i palikami drewnianymi oznaczonymi jaskrawym kolorem widoczne z daleka, oraz przedłożyć: kopie protokołu z okazania granicz podpisem dzierżawcy, wykaz zmian danych ewidencyjnych, wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych, mapa uzupełniająca z naniesionym podziałem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.