eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żarnowiec › Świadczenie usługi kierownika projektu nr WND-POKL.09.01.01-24-013/10 pn.Nowe przedszkole w Gminie Żarnowiec.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-22

Żarnowiec: Świadczenie usługi kierownika projektu nr WND-POKL.09.01.01-24-013/10 pn.: Nowe przedszkole w Gminie Żarnowiec.
Numer ogłoszenia: 302744 - 2010; data zamieszczenia: 22.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Publiczne w Żarnowcu , Rynek 9, 42-439 Żarnowiec, woj. śląskie.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedszkole Publiczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi kierownika projektu nr WND-POKL.09.01.01-24-013/10 pn.: Nowe przedszkole w Gminie Żarnowiec..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kierownika projektu pn. : Nowe przedszkole w Gminie Żarnowiec, realizowanego w Gminie Żarnowiec przez Przedszkole Publiczne w Żarnowcu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr projektu: WND-POKL.09.01.01-24-013/10. Niniejszy projekt zakłada objęcie kompleksową edukacją przedszkolną dzieci w wieku 3-6 lat z terenu Gminy Żarnowiec w Przedszkolu Publicznym w Żarnowcu 1.Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji kierownika projektu, do którego obowiązków będzie należało: 1)Zarządzanie projektem w obszarze finansowym, administracyjnym i personalnym. 2)Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej. 3)Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem. 4)Zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi. 5)Koordynowanie prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji. 6)Dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego i nadzorowanie prac wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu. 7)Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników i rezultatów. 8)Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu. 9)Współpraca z personelem na poziomie zarządzającym i zadaniowym 10)Utrzymywanie stałych Kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. 11)Sprawozdawczość i raportowanie do Urzędu Marszałkowskiego w Katowicach 12)Koordynacja działań projektu zgodnie z zakresem merytorycznym zapisanym we wniosku. 13)Planowanie i organizowanie naboru beneficjentów w oparciu o jak najbardziej efektywne wykorzystanie środków EFS. 14)Kierowanie podległymi pracownikami, w tym planowanie, analiza i weryfikacja ich pracy pod kątem realizacji projektu. Tworzenie harmonogramów działań dla poszczególnych ogniw. 15)Przygotowywanie dokumentacji merytorycznej projektu. 16)Przedkładanie dyrektorowi przedszkola propozycji zmian w ramach zaplanowanych działań służących poprawie realizacji projektu. 17)Uzgadnianie kwestii merytorycznych oraz wszelkich zmian z Instytucją Pośredniczącą i/lub Wdrażającą i przekazywanie ich w formie pisemnej. 18)Kontrola dokumentacji związanej z projektem zgodnie z procedurami i wytycznymi dotyczącymi projektów EFS. 19)Obecność podczas kontroli projektu. 20)Nadzorowanie przygotowania wniosków o płatność. 21)Kontrola wydatkowania środków. 22)Nadzorowanie w przygotowywaniu dokumentów dotyczących zamówień publicznych. 23)Nadzorowanie poprawności przygotowywanych umów w ramach projektu. 24)Nadzór nad prowadzoną dokumentacją kadrową. 25)Współpraca z Kierownikiem zamawiającego w zakresie przygotowania szczegółowych programów zajęć. 26)Nadzorowanie przebiegu zajęć. 27)Nadzór nad jakością materiałów dydaktycznych. 28)Nadzór nad opracowaniem szczegółowego harmonogramu zajęć. 29)Nadzór nad zaprojektowaniem ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji. 30)Nadzór nad monitoringiem i ewaluacją projektu oraz jego promocja. 31)Prowadzenie dokumentacji fotograficznej projektu, która po zakończeniu realizacji projektu zostanie nieodpłatnie w formie elektronicznej przekazana do Przedszkola Publicznego w Żarnowcu. 32)Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Kierownika Projektu. 2. Bezpośredni nadzór nad pracą Kierownika sprawuje Dyrektor Przedszkola Publicznego w Żarnowcu. 3. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego lub w innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Gminy Żarnowiec przez czas trwania umowy tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2012 we wszystkie dni robocze min 2 godz./dziennie po godz. 15:00. Czas świadczenia usługi nienormowany. Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu umowy ustalone zostaną z Zamawiającym. 4. Wykonawcy przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem projektu będą zatrudnieni przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. 5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Wykonawcę z ustanowionym przedstawicielem Zamawiającego. 8. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły: spełnia- niespełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły: spełnia- niespełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły: spełnia- niespełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły: spełnia- niespełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły: spełnia- niespełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dokumenty określone w SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

przypadku wystąpienia następujących okoliczności: I. Zmiana terminu przewidzianego na rozpoczęcie lub zakończenie usługi; II. Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarnowiec.bip.jur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Publiczne w Żarnowcu Rynek 9 42-439 Żarnowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2010 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie Urzędu Gminy Żarnowiec: Urząd Gminy Żarnowiec, ul. Krakowska 34, 42-439 Żarnowiec, - sekretariat, pok. nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.