eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na terenach miejskich na obszarze działalności RDW Sulęcin Zadanie nr 1-m. Bobowicko Zadanie nr 2 -m. Górzyca Zadanie nr 3 -m. Krzeszyce Zadanie nr 4 -m. Lubniewice Zadanie nr 5 -m. Międzyrzecz Zadanie nr 6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-06

Zielona Góra: Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na terenach miejskich na obszarze działalności RDW Sulęcin Zadanie nr 1-m. Bobowicko Zadanie nr 2 -m. Górzyca Zadanie nr 3 -m. Krzeszyce Zadanie nr 4 -m. Lubniewice Zadanie nr 5 -m. Międzyrzecz Zadanie nr 6 -m. Ośno Lubuskie Zadanie nr 7 -m. Rzepin Zadanie nr 8 -m. Słubice Zadanie nr 9 -m. Sulęcin Zadanie nr 10 -m. Torzym Zadanie nr 11 -m. Trzciel
Numer ogłoszenia: 302723 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze , Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280300, faks 068 3280332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na terenach miejskich na obszarze działalności RDW Sulęcin Zadanie nr 1-m. Bobowicko Zadanie nr 2 -m. Górzyca Zadanie nr 3 -m. Krzeszyce Zadanie nr 4 -m. Lubniewice Zadanie nr 5 -m. Międzyrzecz Zadanie nr 6 -m. Ośno Lubuskie Zadanie nr 7 -m. Rzepin Zadanie nr 8 -m. Słubice Zadanie nr 9 -m. Sulęcin Zadanie nr 10 -m. Torzym Zadanie nr 11 -m. Trzciel.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na terenach miejskich na obszarze działalności RDW Sulęcin Zadanie nr 1-m. Bobowicko Zadanie nr 2 -m. Górzyca Zadanie nr 3 -m. Krzeszyce Zadanie nr 4 -m. Lubniewice Zadanie nr 5 -m. Międzyrzecz Zadanie nr 6 -m. Ośno Lubuskie Zadanie nr 7 -m. Rzepin Zadanie nr 8 -m. Słubice Zadanie nr 9 -m. Sulęcin Zadanie nr 10 -m. Torzym Zadanie nr 11 -m. Trzciel.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00 - 90.21.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art.22 ust.1w następujący sposób :DLA KAŻDEGO ZADANIA ODDZIELNIE A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają decyzję w sprawie transportu odpadów wydaną przez właściwy organ W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie warunek posiadania decyzji musi spełniać przynajmniej jeden z uczestników B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; *przez usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia należy rozumieć usługę utrzymania czystości ulic - mechaniczne lub ręczne o wartości nie mniejszej niż 70 % ceny ofertowej brutto Wykonawcy . Dopuszcza się sumowanie wartości usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek doświadczenia może być spełniony łącznie. b) posiadają względnie mają dostęp do następującego sprzętu niezbędnego do realizacji zadania tj.: - ZADANIA NR 1-10 - min 1 szt. zamiatarka mechaniczna samobieżna (może się powtórzyć maksymalnie w trzech zadaniach jednocześnie) - ZADANIA 1-8 i 10-11 - min. 2 szt. kosiarek ręcznych i 2 szt. wykaszarek żyłkowych (mogą się powtórzyć maksymalnie w trzech zadaniach jednocześnie) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek sprzętu można spełniać łącznie. c) wykażą, że dysponują personelem w ilości osób gwarantującej realizację zamówienia: - (min. 3 osoby) do sprzątania ręcznego - wskażą osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia Personel wyznaczony do sprzątania ręcznego (3 osoby) może się powtórzyć maksymalnie w trzech zadaniach W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek personelu można spełniać łącznie. d) - wskażą nr telefonu kontaktowego osoby pełniącej nadzór nad realizacją zamówienia C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; -przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż cena ofertowa brutto Wykonawcy. W przypadku ofert składanych wspólnie ,wszyscy partnerzy musza spełniać warunek sytuacji ekonomiczno-finansowej, tj.przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości nie mniejszej niż cena ofertowa brutto D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; E. wyrażą zgodę na realizację faktur w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem:DLA KAŻDEGO ZADANIA ODDZIELNIE: 1/ Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem tj.: - wykonawca musi posiadać decyzję w sprawie transportu odpadów wydaną przez właściwy organ W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek posiadania decyzji musi spełniać przynajmniej jeden z uczestników. 2/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający w danym terminie; 3/ Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4/ Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 5/ Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1,2 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości: 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. pkt. 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 4 oraz pkt 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1-4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentów jak wyżej. Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: 6/ Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; (zał. nr 2) * przez usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia należy rozumieć usługę utrzymania czystości ulic - mechaniczne lub ręczne o wartości nie mniejszej niż 70 % ceny ofertowej brutto Wykonawcy Dopuszcza się sumowanie wartości usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie. 7/ Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 3); - wykażą, że dysponują personelem w ilości osób gwarantującej realizację zamówienia (min. 3 osoby) do sprzątania ręcznego - wskażą osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia Personel do sprzątania ręcznego może się powtórzyć maksymalnie w trzech zadaniach. 8/ Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 9/ Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi lub urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (zał. nr 4); 10/ Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 9, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 11/ polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż cena ofertowa brutto wykonawcy. Celem potwierdzenia ,że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 12/ Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr ). Oferta oprócz w/w dokumentów ma zawierać: 13/ Formularz oferty (Rozdział II); Wypełnić druk Formularz oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego; 14/ Zobowiązanie do współpracy (zał. nr 4) 15/ Wykaz prac, które wykonawca powierzy podwykonawcom (zał. nr 5); 16/ Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV); Wypełnić kosztorys ofertowy formularz cenowy. Kosztorys ofertowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl (bezpłatnie).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, pokój nr 5, zapłata w kasie 20 zł lub po jej uprzedniej wpłacie na konto zamawiającego nr 71 1090 1535 0000 0001 0620 5700..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 12:00, miejsce: siedziba zamawiającego, pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.