eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Centrum Nauki Keplera - Planetarium WENUS

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-14

Zielona Góra: Centrum Nauki Keplera - Planetarium WENUS
Numer ogłoszenia: 30271 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 271113 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zielonogórski Ośrodek Kultury "AMFITEATR", ul. Festiwalowa 3, 65-520 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4511005, faks 068 4511003.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Centrum Nauki Keplera - Planetarium WENUS.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 7.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Centrum Nauki Keplera - Planetarium WENUS, tj. zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu art. 2 pkt 8 ustawy pzp. 7.2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona następujące elementy inwestycji: a) wykona dokumentację projektową niezbędną do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia; b) uzyska decyzję o pozwoleniu na budowę; c) wykona roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową i decyzją o pozwoleniu na budowę, o których mowa w pkt 3.2.a) i b) SIWZ; d) uzyska w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie obiektu, o którym mowa w pkt 3.1. SIWZ. 7.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU) zawarty w załączniku nr 11 do SIWZ, wykonany przez ARCUS - Consult Zielona Góra Sp. z o.o. Użyte w niniejszej SIWZ wraz załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SIWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia. 7.4. W ramach inwestycji, o której mowa w pkt 3.1. SIWZ Wykonawca dokona montażu oraz instalacji planetarium - Wykonawca zaprojektuje, dostarczy, zainstaluje i uruchomi aparaturę projekcyjną dla planetarium o rozdzielczości 4K z funkcjonalnością active stereo 3D. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni również serwis gwarancyjny, serwis pogwarancyjny dla zainstalowanego systemu projekcji oraz szkolenia obsługi. W sali projekcyjnej Wykonawca winien również zainstalować ekran do projekcji typowych dla planetarium. 7.5. Ostateczna decyzja pozwolenia na użytkowanie, o której mowa w pkt 3.2.d) SIWZ, wydana przez właściwy organ nadzoru budowlanego dotyczyć ma przebudowy i rozbudowy dawnego budynku kina Wenus zlokalizowanego na działce nr 41 obręb 31 w Zielonej Górze na Centrum Nauki Keplera wraz z przebudową i budową przynależnej infrastruktury technicznej oraz przebudową i budową infrastruktury komunikacyjnej i parkingowej przynależnej do obiektu, niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania obiektu i pełnienia planowanej funkcji 7.6. Obiekt, o którym mowa w pkt 3.5. SIWZ znajduje się w centrum miasta Zielona Góra, przy ul. generała Władysława Sikorskiego 10. Inwestycja obejmuje działkę nr 41 w obrębie 31 o łącznej powierzchni 1 885,80 m2. Przewiduje się, iż niezbędne do wykonania prace obejmą również częściowo teren działek nr 38, 59/1, 305 oraz 359/1 obręb 31. Teren przeznaczony pod inwestycję objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego (uchwała nr LXIV/792/10 Rady Miasta Zielona Góra z dnia 30.03.2010 r. w sprawie uchwalenia oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Śródmieścia i miasta Zielona Góra). Zgodnie z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, obszar inwestycji znajduje się w ścisłej strefie ochrony konserwatorskiej. W związku z powyższym na etapie opracowania dokumentacji projektowej Wykonawca winien uzyskać akceptację Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zastosowanych w projekcie rozwiązań. 7.7. Charakterystyczne parametry obiektu określające wielkość i zakres robót: 7.7.1. przyziemie / parter (łączna powierzchnia użytkowa ok. 1.300 m2): a) obszar ogólnodostępnej przestrzeni wystawowej (wraz z wiatrołapem) o łącznej wartości pow. ok. 330 m2 w skład, którego wchodzą: - wiatrołap wejścia głównego; - foyer - ogólnodostępny obszar wystawowy wraz z instalacja stałą oraz ruchomą (ekspozycje tematyczne); - zintegrowany punkt centrum klienta zawierający punkt informacyjny i miejsce sprzedaży biletów; - kawiarnia z zapleczem, z miejscami siedzącymi przy barze (dla 5-8 miejsc) oraz stolikami z miejscami siedzącymi (dla ok. 20 osób) oraz z miejscami na sofach (na ok. 12 osób); - obszar przeznaczony na stanowisko promocyjne wraz z zapleczem magazynowy; - obszar przeznaczony na szafki depozytowe z szatnią odzieży wierzchniej przeznaczoną dla osób niepełnosprawnych; b) obszar ogólnodostępnych pomieszczeń higieniczno-sanitarnych zawierający: - pomieszczenia toalet damskich; - pomieszczenia toalet męskich; - pomieszczenie toalety dla osób niepełnosprawnych; - pomieszczenie(a) porządkowe; c) sala konferencyjna / sala planetarium o łącznej pow. rzutu pomieszczenia równej ok. 500 m2; d) obszar pomieszczeń technicznych o łącznej pow. ok. 25 m2 w skład, którego wchodzą pomieszczenia: - pomieszczenie trafo o powierzchni ok. 11,5 m2; - pomieszczenie rozdzielni średniego napięcia SN o powierzchni ok. 6,9 m2; - pomieszczenie rozdzielni niskiego napięcia NN o powierzchni ok. 4,2 m2; - pomieszczenie tablic rozdzielczych o powierzchni ok. 6,9 m2; e) komunikacja wewnętrzna (klatki schodowe, dźwigi osobowe, korytarze). Przewiduje się, iż wewnętrzny układ komunikacyjny zrealizowany zostanie poprzez budowę klatek schodowych oraz budowę szybu windowego i instalację dźwigów i platform osobowych; 7.7.2. piętro I (łączna powierzchnia użytkowa ok. 300 m2): a) sala Centrum Lotów Kosmicznych o łącznej powierzchni ok. 100-110 m2; b) serwerownia o powierzchni umożliwiającej wstawienie i swobodną obsługę sześciu szaf rakowych oraz szafy BMS; c) obszar administracyjno-biurowy o łącznej powierzchni ok. 90 m2 w skład, których wchodzą pomieszczenia: - zespół pomieszczeń biurowych przeznaczonych dla osób zajmujących się obsługa planetarium/sali audytoryjnej; - zespół pomieszczeń administracyjno-technicznych zlokalizowany na antresoli (pomieszczenie biurowe, salka konferencyjna); 7.7.3. poddasze (łączna powierzchnia nieużytkowa ok. 565 m2- obszar nad salą konferencyjną/ planetarium). Przewiduje się wykorzystanie części przestrzeni poddasza nieużytkowego dla celów lokalizacji wszelkiego rodzaju urządzeń, w szczególności wentylacyjnych. 7.7.4. podziemie (łączna powierzchnia użytkowa ok. 416 m2): a) obszar pomieszczeń technicznych o łącznej powierzchni ok. 160 m2; b) obszar pomieszczeń socjalnych pracowników obiektu. c) ogólnodostępna szatnia odzieży wierzchniej z powierzchnią przeznaczoną dla szafek depozytowych. d) powierzchnie dostępne dla zwiedzających - obszar tzw. Jaskini Światła. e) powierzchnie magazynowe 7.8. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące branże budowlane: a) architektoniczna; b) konstrukcyjno - budowlana; c) drogowa; d) sanitarna; e) elektryczna. 7.9. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: a) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; b) pełne ubezpieczenie budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; d) wykonanie powykonawczej dokumentacji technicznej (1 egz.) wraz z mapą powykonawczą (2 egz.); e) ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; f) zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; g) zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; h) po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; i) wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robot wraz ze wskazaniami objazdów i zapewnieniem dojazdu do istniejących posesji wraz z ewentualną budową tymczasowych odcinków dróg objazdowych wynikającej z przyjętej technologii robót. Organizację ruchu należy uzgodnić z właściwymi jednostkami; j) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób oraz badań. 7.10. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania minimum 3 spotkań roboczych Projektantów z Zamawiającym na etapie sporządzania dokumentacji projektowej w celu omówienia przyjętych rozwiązań projektowych i materiałowych, które muszą zakończyć się pisemnymi protokołami podpisanymi przez strony. 7.11. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę prac projektowych, robót budowlanych i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania (m.in. opłaty za utylizację, opłaty za obsługę geodezyjną i wykonanie map powykonawczych oraz inne opłaty niezbędne dla realizacji inwestycji) a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty zgodnie z PFU i SIWZ. 7.12. Ustalona wynagrodzenie ryczałtowe jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru prac projektowych, robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji - nie podlega przeliczeniom i obejmuje wszelkie narzuty i dodatki. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca - nieoszacowanie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. 7.13. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ wraz z załącznikami w brzmieniu z chwili otwarcia ofert, do wykonania elementów, o których mowa w pkt 3.2.a) i b) SIWZ pod warunkiem, że wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotyka istotne trudności, w szczególności spowodowane brakiem uzyskania planowanego dofinansowania ze środków zewnętrznych, z zastrzeżeniem, iż w takiej sytuacji Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w wysokości , o której mowa w pkt 8.2.a) SIWZ. 7.14. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 7.15. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram realizacji inwestycji uwzględniający wymagania Zamawiającego zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 7.16. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed zakończeniem realizacji umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 7.17. Przed realizacją inwestycji Wykonawca przedstawi specyfikację materiałową do zatwierdzenia przez Zamawiającego. 7.18. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia na okres 5 lat i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 7.19. Planuje się współfinansowanie projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Lubuski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45.21.23.40 - Roboty budowlane w zakresie sal wykładowych 45.21.21.50 - Roboty budowlane w zakresie kin 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Planuje się współfinansowanie projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Lubuski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19938247,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24489299,98

  • Oferta z najniższą ceną: 24489299,98 / Oferta z najwyższą ceną: 24489299,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.