eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego, kancelaryjnego, fotograficznego, rolek faksowych, folii oraz kalki kreślarskiej na potrzeby Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Nr sprawy RAP/56/08

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-06

Wrocław: Sukcesywna dostawa papieru kerograficznego, kancelaryjnego, fotograficznego, rolek faksowych, folii oraz kalki kreślarskiej na potrzeby Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Nr sprawy RAP/56/08
Numer ogłoszenia: 302717 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227292 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25/27, Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3283576, 3205496, faks 071 3283576.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa papieru kerograficznego, kancelaryjnego, fotograficznego, rolek faksowych, folii oraz kalki kreślarskiej na potrzeby Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Nr sprawy RAP/56/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego, kancelaryjnego, fotograficznego, rolek faksowych, folii oraz kalki kreślarskiej na potrzeby Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przez okres 1 roku od dnia zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach producenta, przydatnych do użytku przez okres 12 miesięcy od daty dostawy każdej partii zamawianych produktów. Dostarczone produkty mają być wolne od wad, nowe i spełniające wymagania określone w załączniku nr 1b do SIWZ. Wszystkie dostawy będą realizowane sukcesywnie wg faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień Zamawiającego składanych faxem (potwierdzony w tym samym dniu w formie pisemnej). Dostawa realizowana będzie na adres magazynu Uniwersytetu Przyrodniczego - Wrocław, pl. Grunwaldzki 65 własnym transportem Wykonawcy, dostawy o wartości 500 zł i powyżej będą realizowane bezpośrednio pod wskazany adres jednostki organizacyjnej Uczelni, w ciągu 4 dni od złożenia zamówienia, po stałych cenach określonych w ofercie przetargowej przez okres obowiązywania umowy. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania odbioru ilościowego, jakościowego i asortymentowego w dniu dostawy. Zamawiający będzie zgłaszał reklamacje dotyczące: braku ilościowego, dostarczenia asortymentu innego niż objęty zamówieniem w terminie 3 dni od daty odbioru, a w przypadku wad jakościowych w terminie do 30 dni od ich ujawnienia. Wykonawca ma obowiązek dokonania uzupełnienia brakującego asortymentu lub dostarczenia produktów wolnych od wad terminie 5 dni od otrzymania pisemnej reklamacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 37.82.32.00 - Kalki techniczne 30.19.76.20 - Papier do pisania 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura 32.58.12.10 - Akcesoria i elementy składowe do urządzeń faksowych 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 104649.50 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GRIM Marcin Ilski, ul. Lotnicza 15d/15, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 104649,50
  • Oferta z najniższą ceną: 104649,50 oferta z najwyższą ceną: 118382,10
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.