To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-06
Opole: Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Oddziału ZUS w Opolu
Numer ogłoszenia: 302633 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243741 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu, ul. Wrocławska 24, Opole, woj. opolskie, tel. 077 4511569, faks 077 4511573.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Oddziału ZUS w Opolu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia była dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Oddziału ZUS w Opolu i inspektoratów, z podziałem na następujące cztery zadania: Zadanie A - Meble biurowe: biurka z szafką i kontenerem, dostawki do biurek dla klienta, regały na druki i szafy biurowe. Zestawienie mebli wraz z podaniem lokalizacji dostaw i montażu stanowić będzie Załącznik nr 2 do umowy (dla Zadania A). Zadanie B - Umeblowanie centrali telefonicznej oraz sekretariatu Oddziału ZUS w Opolu wraz z zapleczem kuchennym według Projektu aranżacji sporządzonego przez Wykonawcę. Zestawienie mebli wraz z podaniem lokalizacji dostaw i montażu stanowić będzie Załącznik nr 2 do umowy (dla Zadania B) a Projekt aranżacji Załącznik nr 5 do umowy. Zadanie C - Krzesła obrotowe i fotele gabinetowe. Zestawienie krzeseł obrotowych i foteli gabinetowych wraz z podaniem lokalizacji dostaw i montażu stanowić będzie Załącznik nr 2 do umowy (dla Zadania C). Zadanie D - Regały i szafy metalowe. Zestawienie regałów i szaf metalowych wraz z podaniem lokalizacji dostaw i montażu stanowić będzie Załącznik nr 2 do umowy (dla Zadania D)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.14.14.00 - Kuchnie do zabudowy 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 38967.21 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie A - Meble biurowe: biurka z szafką i kontenerem, dostawki do biurek dla klienta, regały na druki i szafy biurowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe DOM Jolanta Domańska, Tadeusz Domański Sp. Jawna, ul. Kośnego 64/2, 45-372 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8952.46
- Oferta z najniższą ceną: 8952.46 oferta z najwyższą ceną: 15135.25
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie B Umeblowanie centrali telefonicznej oraz sekretariatu Oddziału ZUS w Opolu wraz z zapleczem kuchennym według Projektu aranżacji sporządzonego przez Wykonawcę.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOMANDOR OPOLE S.A., ul. Kępska 7, 45-129 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 15680.33
- Oferta z najniższą ceną: 15680.33 oferta z najwyższą ceną: 15680.33
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie C Krzesła obrotowe i fotele gabinetowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe DOM Jolanta Domańska, Tadeusz Domański Sp. Jawna, ul. Kośnego 64/2, 45-372 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5519.67
- Oferta z najniższą ceną: 5519.67 oferta z najwyższą ceną: 5519.67
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie D Regały i szafy metalowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe DOM Jolanta Domańska, Tadeusz Domański Sp. Jawna, ul. Kośnego 64/2, 45-372 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8814.75
- Oferta z najniższą ceną: 8814.75 oferta z najwyższą ceną: 8814.75
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- "Budowa instalacji p.poż. w warsztacie OSiW Olesno"
- " Dostawa instrumentarium (narzędzi elektrochirurgicznych)kompatybilnych z generatorami ERBE i Johnson @ Johnson dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu na okres 24 miesięcy
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia studentów oraz kadry dydaktycznej podczas realizacji obozu letniego w roku akademickim 2023/2024
- ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA WYKONANIU BADAŃ LABORATORYJNYCH W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU ODDZ. TERENOWYCH W OLEŚNIE, GRODKOWIE I GŁUBCZYCACH W 2024 R.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" wraz z wyposażeniem dla OCRM w Opolu
- Wykonanie badań terenowych w ramach projektu pn. "Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli
- Dostawa wraz z montażem i wniesieniem wyposażenia kwaterunkowego dla Komisariatu Policji w Otmuchowie, Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu
- Dostawa mebli dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.12.2024)
- Zakup pierwszego wyposażenia do budynku Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju w miejscowości Drzycim
- Wykonanie modernizacji wraz z wyposażeniem meblowym pomieszczenia sortowni w bloku B Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.