Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-02
Szczecin: Remont i przebudowa pomieszczeń i węzłów sanitarnych, pokoju pensjonariuszy i pokoju pielęgniarek w Domu Pomocy Społecznej.
Numer ogłoszenia: 302560 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Wł. Broniewskiego 4/6, 71-460 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4541481, faks 091 4541481.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa pomieszczeń i węzłów sanitarnych, pokoju pensjonariuszy i pokoju pielęgniarek w Domu Pomocy Społecznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa pomieszczeń i węzłów sanitarnych, pokoju pensjonariuszy i pokoju pielęgniarek w Domu Pomocy Społecznej. Podstawą wykonania zadania będzie: Załącznik nr 6- projekt architektura-konstrukcja- remont i przebudowa pomieszczeń i węzłów sanitarnych, pokoju pensjonariuszy i pokoju pielęgniarek w Domu Pomocy Społecznej - do realizacji: 1 etap /branża: architektura-konstrukcja, sanitarna, kanalizacyjno-sanitarna zewnętrzna, elektryczna/ ; 2 etap /branża: architektura-konstrukcja, sanitarna, elektryczna/. Załącznik nr 6a- przedmiar robót - do realizacji: 1 etap /branża: architektura-konstrukcja, sanitarna, kanalizacyjno-sanitarna zewnętrzna, elektryczna/ ; 2 etap /branża: architektura-konstrukcja, sanitarna, elektryczna/. Załącznik nr 6b- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, związanych z remontem i przebudową pomieszczeń i węzłów sanitarnych, pokoju pensjonariuszy i pokoju pielęgniarek w Domu Pomocy Społecznej - do realizacji: 1 etap /branża: architektura-konstrukcja, sanitarna, kanalizacyjno-sanitarna zewnętrzna, elektryczna/; 2 etap /branża: architektura-konstrukcja, sanitarna, elektryczna/. Załącznik nr 7- projekt instalacja sanitarna- remont i przebudowa pomieszczeń i węzłów sanitarnych, pokoju pensjonariuszy i pokoju pielęgniarek w Domu Pomocy Społecznej - do realizacji: 1 etap /branża: architektura-konstrukcja, sanitarna, kanalizacyjno-sanitarna zewnętrzna, elektryczna/ ; 2 etap /branża: architektura-konstrukcja, sanitarna, elektryczna/. Załącznik nr 7a- przedmiar robót - do realizacji: 1 etap /branża: architektura-konstrukcja, sanitarna, kanalizacyjno-sanitarna zewnętrzna, elektryczna/ ; 2 etap /branża: architektura-konstrukcja, sanitarna, elektryczna/. Załącznik nr 7b- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, związanych z remontem i przebudową pomieszczeń i węzłów sanitarnych, pokoju pensjonariuszy i pokoju pielęgniarek w Domu Pomocy Społecznej - do realizacji: 1 etap /branża: architektura-konstrukcja, sanitarna, kanalizacyjno-sanitarna zewnętrzna, elektryczna/ ; 2 etap /branża: architektura-konstrukcja, sanitarna, elektryczna/. Załącznik nr 8 - projekt - instalacja kanalizacyjno-sanitarna zewnętrzna- remont i przebudowa pomieszczeń i węzłów sanitarnych, pokoju pensjonariuszy i pokoju pielęgniarek w Domu Pomocy Społecznej - do realizacji: 1 etap /branża: architektura-konstrukcja, sanitarna, kanalizacyjno-sanitarna zewnętrzna, elektryczna/ ; 2 etap /branża: architektura-konstrukcja, sanitarna, elektryczna/. Załącznik nr 8a - przedmiar robót - do realizacji: 1 etap /branża: architektura-konstrukcja, sanitarna, kanalizacyjno-sanitarna zewnętrzna, elektryczna/ ; 2 etap /branża: architektura-konstrukcja, sanitarna, elektryczna/. Załącznik nr 8b- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, związanych z remontem i przebudową pomieszczeń i węzłów sanitarnych, pokoju pensjonariuszy i pokoju pielęgniarek w Domu Pomocy Społecznej- do realizacji: 1 etap /branża: architektura-konstrukcja, sanitarna, kanalizacyjno-sanitarna zewnętrzna, elektryczna/ ; 2 etap /branża: architektura-konstrukcja, sanitarna, elektryczna/. Załącznik nr 9 - projekt budowlany - instalacja elektryczna - remont i przebudowa pomieszczeń i węzłów sanitarnych, pokoju pensjonariuszy i pokoju pielęgniarek w Domu Pomocy Społecznej- do realizacji: 1 etap /branża: architektura-konstrukcja, sanitarna, kanalizacyjno-sanitarna zewnętrzna, elektryczna/ ; 2 etap /branża: architektura-konstrukcja, sanitarna, elektryczna/. Załącznik nr 9a - przedmiar robót- do realizacji: 1 etap /branża: architektura-konstrukcja, sanitarna, kanalizacyjno-sanitarna zewnętrzna, elektryczna/ ; 2 etap /branża: architektura-konstrukcja, sanitarna, elektryczna/. Załącznik nr 9b- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, związanych z remontem i przebudową pomieszczeń i węzłów sanitarnych, pokoju pensjonariuszy i pokoju pielęgniarek w Domu Pomocy Społecznej- do realizacji: 1 etap /branża: architektura-konstrukcja, sanitarna, kanalizacyjno-sanitarna zewnętrzna, elektryczna/ ; 2 etap /branża: architektura-konstrukcja, sanitarna, elektryczna/. Podane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w projekcie. Jeżeli wykonawca oferuje rozwiązania (materiały, urządzenia) równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie jakie rozwiązania (materiały, urządzenia) oferuje w zamian oraz określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 6 000 zł brutto (słownie: sześć tysięcy zł, 00/100) w terminie do dnia 23.09.2009r.do godziny 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto DPS w Szczecinie Nr 49 1240 3927 1111 0000 4122 9048 Bank PEKAO SA II O. w Szczecinie. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie wewnętrznej DPS, w godz. od 10.00-15.00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)spełniają następujące warunki dodatkowe: a) dysponują lub będą dysponować - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej (osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego); - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności sanitarnej (osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego); - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności elektrycznej (osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego). b) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2. prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna roboty budowlane w budynku mieszkalnym lub użyteczności publicznej, o wartości minimum: 150 000 zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 3), posiadają wymagane uprawnienia tj. a) uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej; b) uprawnienia do kierowania robotami w specjalności sanitarnej; c) uprawnienia do kierowania robotami w specjalności elektrycznej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego. 6) Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3)świadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dps.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Domu Pomocy Społecznej, ul.Wł. Broniewskiego 4/6, 71-460 Szczecin w pok. Nr 213..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Domu Pomocy Społecznej, ul.Wł. Broniewskiego 4/6, 71-460 Szczecin w pok. Nr 215..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Modernizacja systemu zabezpieczającego dostęp do infrastruktury sieciowej oraz jej monitorowania w zakresie bezpieczeństwa
- Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień
- ŚRODKI UTRUDNIAJĄCE MIGRACJĘ DZIKÓW
- Budowa łącznika ul. Sokołowskiego w Szczecinie.
- Wykonanie remontów kominów w budynkach mieszkalnych przy ul. Nad Odrą 105 front i ul. Nad Odrą 105 oficyna
- Dostawa broni i amunicji
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii tradycyjnej dla budowy żłobka przy ul. Niebyłej w Krakowie
- Utworzenie 50 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 edycja 1 w Żłobku Miejskim "Miś" w Chełmie, ul. Połaniecka 5, 22-100 Chełm
- Przebudowa budynku szkoły w Pstrągówce na Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa
- Budowa Przychodni Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej wraz z niezbędną infrastrukturą na dz. nr 996/14 w Szczucinie, Gmina Szczucin
- Rozbudowa budynków Urzędu Miasta i Gminy Mrozy oraz Gminnego Centrum Kultury w Mrozach.
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.