eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Zakup usług przeprowadzenia zajęć dogoterapii dla uczniów Zespołu Szkół im Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-16

Wieliczka: Zakup usług przeprowadzenia zajęć dogoterapii dla uczniów Zespołu Szkół im Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce
Numer ogłoszenia: 302556 - 2012; data zamieszczenia: 16.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Brata Alojzego Kosiby , ul. Niepołomska 26c, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278 52 78, faks 12 278 52 78.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.pl/zss

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług przeprowadzenia zajęć dogoterapii dla uczniów Zespołu Szkół im Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest usługa przeprowadzenia zajęć terapeutycznych dla niepełnosprawnych intelektualnie uczniów Zespołu Szkół im.Br. Alojzego Kosiby w ramach realizacji projektu nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn. Przeżywaj i mów z nami. Dogoterapia - 3 grupy po 5 osób, 26 godzin zajęć w grupie, razem 78 godziny zajęć, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut. 2. Program zajęć powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły: a) poznawanie budowy ciała psa b) kształtowanie orientacji w schemacie własnego ciała c) doskonalenie sprawności ruchowej d) stymulowanie zmysłów: słuchu, wzroku, dotyku, węchu e) ćwiczenie konc f) entracji uwagi g) wyzwalanie spontanicznej aktywność dziecka w zabawie z psem h) nauka troski o higienę własną i psa - mycie rąk, czesanie, karmienie i) okazywania emocji i uczuć związanych z kontaktem ze zwierzętami j) naśladowania ruchu poprzez obserwowanie czynności wykonywanych przez psa i naśladowanie ich np. chodzenie, siadanie, leżenie k) nauka samodzielności - samodzielne wykonywanie zadań z działem psa (chodzenie na smyczy, czesanie, elementy tresury) l) określanie związków przyczynowo-skutkowych, rozpoznawanie kolorów i kształtów, różnic i podobieństw. m) ćwiczenia relaksacyjne. Miejsce realizacji zajęć Zespół Szkół im Br. A. Kosiby w Wieliczce ul. Niepołomska 26c 3. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Rekrutację na zajęcia terapeutyczne prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników z podziałem na grupy po podpisaniu umowy. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą fizyczną, otrzyma on upoważnienie do przetwarzania danych osobowych na potrzeby realizacji zajęć. W przypadku osób prawnych Wykonawca zobowiązuje się do podpisania odrębnej umowy o przetwarzanie danych osobowych. 4. Czas realizacji zajęć: wrzesień-grudzień 2012 roku. Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą, według ustaleń z Zamawiającym. Zajęcia będą się dobywać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 (konieczna dyspozycyjność Wykonawcy). Czas trwania zajęć wynosi jednorazowo 120 min. Zajęcia będą się odbywać w siedzibie Zamawiającego (Zespół Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce, ul. Niepołomska 26C). 5. Obowiązki Wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a) przygotowanie szczegółowego planu zajęć przed ich rozpoczęciem, b) prowadzenie dziennika zajęć (obecność dzieci, daty, tematy oraz czas trwania zajęć, potwierdzenie odbioru posiłku przez dzieci), c) dokonanie ewaluacji po zakończeniu zajęć na formularzach dostarczonych przez Zamawiającego, W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a) oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z zasadami oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kakapitał Ludzki, b) oznaczania wszelkich dokumentów wytworzonych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami POKL, wzór pap1ieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 6. Wykonawca po zakończeniu zajęć przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a) dziennik zajęć b) Dokumenty ewaluacyjne, c) fakturę VAT/rachunek oraz kartę czasu pracy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.34.00.00 - Usługi edukacji specjalnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują, co najmniej jednym przeszkolonym psem-terapeutą z minimum rocznym doświadczeniem pracy terapeutycznej, z aktualnymi szczepieniami i zaświadczeniem lekarza weterynarii o zdolności psa do pracy i kontaktu z dziećmi

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie przynajmniej 2 lat grupowych i indywidualnych zajęć terapeutycznych w zakresie dogoterapii z dziećmi niepełnosprawnymi, ukończone kursy i szkolenia uprawniające do prowadzenia zajęć dogoterapii

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    szczegółowy program zajęć terapeutycznych

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 2. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych sytuacjach (np. trudności w rekrutacji uczestników kursu, zdarzenie losowe, niedyspozycja zdrowotna uczestnika lub kadry szkolącej) możliwość zmiany - przedłużenia terminu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.eu/zssprojekt
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespołu Szkół im Br. A. Kosiby w Wieliczce ul. Niepołomska 26 c, 32-020 Wieliczka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2012 godzina 08:45, miejsce: Zespołu Szkół im Br. A. Kosiby w Wieliczce ul. Niepołomska 26 c, 32-020 Wieliczka, pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn. Przeżywaj i mów z nami. Zamówienie finansowane w 100% ze środków POKL, w tym 85% płatne ze środków europejskich a 15% dotacja celowa z budżetu państwa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.