eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie robót budowlanych obejmujących remont strefy wejścia w Komendzie Miejskiej Policji w Jeleniej Górze, przy ul. Nowowiejskiej 43

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-30

Wrocław: Wykonanie robót budowlanych obejmujących remont strefy wejścia w Komendzie Miejskiej Policji w Jeleniej Górze, przy ul. Nowowiejskiej 43
Numer ogłoszenia: 302528 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych obejmujących remont strefy wejścia w Komendzie Miejskiej Policji w Jeleniej Górze, przy ul. Nowowiejskiej 43.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących remont strefy wejścia w Komendzie Miejskiej Policji w Jeleniej Górze, przy ul. Nowowiejskiej 43. b) Zakres robót obejmuje niżej wskazane grupy: I. ROBOTY ROZBIÓRKOWE: Roboty wewnętrzne : - rozbiórka ścianek działowych murowanych - wykucie nowych otworów drzwiowych - demontaż ścianek z GK - demontaż stolarki drzwiowej - rozbiórka podłóg z wykładzin pcv - rozbiórka wykładzin ściennych i podłogowych ceramicznych - demontaż urządzeń sanitarnych - demontaż rur i grzejników - demontaż osprzętu elektrycznego II. ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE - demontaż starych i montaż nowych drzwi drewnianych oklejanych - montaż nowych ścianek aluminiowych z systemem kontroli dostępu - przybicie na podłogach płyt OSB, - ułożenie wykładziny PCV z wywinięciem na ściany na wys. 10 cm cokołów - wykonanie nowych tynków wewnętrznych kat. III ścian, - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach - wykonanie licowania ścian sanitariatów okładziną z płytek ceramicznych matowych, - wykonanie malowania ścian farbą odporną na zmywanie w kolorach pastelowych, - wykonanie nowych posadzek płytek gresowych antypoślizgowych, - wykonanie izolacji przeciwwodnych w pomieszczeniach sanitariatów, - montaż samozamykaczy, - wykucie bruzd, zaprawianie, zamurowanie po wykonaniu instalacji, - montaż podajników na papier toaletowy, podajników na mydło w pomieszczeniach sanitariatów, - montaż rolet materiałowych z materiałów niepalnych z atestem w kolorze z podstawowej palety barw do uzgodnienia z użytkownikiem, III. ROBOTY ELEKTRYCZNE: - montaż instalacji gniazd wtyczkowych w pomieszczeniach w pomieszczeniach biurowych - montaż instalacji oświetleniowej w pomieszczeniach biurowych - montaż kompletnego osprzętu elektrycznego: gniazd wtykowych, łączników, opraw oświetleniowych, - wykonanie kompletnej instalacji kontroli dostępu w nowych ściankach aluminiowych i drzwiach wejściowych na poszczególne kondygnacje - wykonanie kompletnej sieci logicznej na parterze budynku Po wykonaniu montażu wymienionych powyżej instalacji Wykonawca sporządzi badania i pomiary wszystkich zamontowanych instalacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. IV. ROBOTY INSTALACYJNE SANITARNE: W zakres robót instalacyjnych sanitarnych wchodzi wykonanie dwóch nowych węzłów sanitarnych, w tym jednego dla osób niepełnosprawnych oraz wymianę grzejników i podejść w remontowanych pomieszczeniach: - montaż umywalek ceramicznych w tym jednej dla osób niepełnosprawnych, - montaż baterii umywalkowych, natryskowych, - montaż urządzeń sanitarnych wc w tym jednego dla osób niepełnosprawnych - wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania (rur oraz grzejników) - wymiana rur wod.-kan., V. PRACE PORZĄDKOWE: - wywóz gruzu z terenu budowy i uporządkowanie terenu, utylizacja i składowanie na wysypisku. c) Przedmiot zamówienia określają : - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki nr 2 do SIWZ - przedmiar robót stanowiące załączniki nr 3 do SIWZ, - dokumentacja fotograficzna i dodatkowe opisy stanowiące załączniki numer 4 do SIWZ, Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej na terenie placu budowy - KMP w Jeleniej Górze, ul. Nowowiejska 43. Termin należy wcześniej uzgodnić telefonicznie z pracownikiem Wydziału Inwestycji i Remontów KWP we Wrocławiu - Panem Wiesławem Kanią, tel. 506 027 082..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 9 700,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, w odniesieniu do Wykonawców, którzy w okresie 5 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej 2 roboty budowlane, które swoim zakresem obejmowały roboty ogólnobudowlane oraz instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych oraz instalacji elektrycznych o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda robota. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia dokonywana będzie na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów wskazanych w ogłoszeniu i SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż: dysponuje osobami, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Osoby, uczestniczące w wykonywaniu zamówienia - kierownicy we wskazanych wyżej specjalnościach - powinni posiadać aktualne dokumenty stwierdzające ich przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego wraz z aktualnym zaświadczeniem o obowiązkowym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu. Zamawiający, w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394). Dopuszcza się możliwość pełnienia więcej niż jednej funkcji przez jedną osobę, pod warunkiem łącznego spełnienia przez wskazaną osobę wyżej określonych wymagań. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dokonywana będzie na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów wskazanych w ogłoszeniu i SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku sytuacji finansowej i ekonomicznej. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenia i dokumenty wymagane do załączenia w ofercie - niezbędne do przeprowadzenia postępowania. - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik numer 1 do SIWZ - Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót. - Dowód wniesienia wadium. - Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziałach VI, VII, VIII SIWZ. - W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik numer 12 do SIWZ. 1) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: a) w przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) a) Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. c) Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp (załącznik numer 10 do SIWZ) oraz musi złożyć odnoszący się do niego dokument, wymieniony w rozdziale VII pkt 3). Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 partnerzy winni spełniać łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych nie dopuszcza się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wybory wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwości dokonania zmiany, w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający przewidział istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jeżeli zmiany te dotyczyć będą terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w związku z wystąpieniem następujących okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy: - przesunięcia terminów realizacji zadania w przypadku opóźnień wynikających z działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajku generalnego lub lokalnego) mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, wystąpienia warunków atmosferycznych, archeologicznych, geologicznych, geodezyjnych, hydrologicznych uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy nie wpłynie na koszt realizacji zamówienia. - regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, - oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy. Wszelkie zmiany uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy i muszą być akceptowane przez obie umawiające się strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych 50-040 Wrocław, ul. Podwale 31-33.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Punkt Obsługi Klienta 50-040 Wrocław, ul. Podwale 31-33.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.