eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór › udzielenie i obsługa złotówkowego kredytu długoterminowego dla sfinansowania planowanego deficytu budżetu Gminy Nowy Dwór i na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów z przeznaczeniem na- na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie gminy w wysokości 389 740,00 i na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w wysokości -210 260,00 zł.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-10

Nowy Dwór: udzielenie i obsługa złotówkowego kredytu długoterminowego dla sfinansowania planowanego deficytu budżetu Gminy Nowy Dwór i na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów z przeznaczeniem na: - na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie gminy w wysokości 389 740,00 i na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w wysokości -210 260,00 zł.
Numer ogłoszenia: 302520 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Dwór , Plac Rynkowy 21, 16-205 Nowy Dwór, woj. podlaskie, tel. 085 7226032, faks 085 722 60 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:// epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_nowydwor

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa złotówkowego kredytu długoterminowego dla sfinansowania planowanego deficytu budżetu Gminy Nowy Dwór i na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów z przeznaczeniem na: - na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie gminy w wysokości 389 740,00 i na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w wysokości -210 260,00 zł..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Nowy Dwór na 2015rok 2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia: 1) Wysokość kredytu: 600 000,00 PLN (słownie: sześćset tysięcy złotych). 2) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2025 r. 3) Kredyt postawiony do dyspozycji Zamawiającego w transzach wg potrzeb Zamawiającego 4) Wymagana karencja spłaty kredytu i odsetek do 31 grudnia 2015 r. 5) Odsetki spłacane będą w ratach kwartalnych, pierwsza spłata odsetek nastąpi w marcu 2016 roku na ostatni dzień kwartału. 6) Do wyliczenia odsetek od kredytu należy zastosować system kalendarz rzeczywisty. 7) Oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym oparte o zmienną stawkę WIBOR 1M (obowiązującą na dzień ogłoszenia przetargu) powiększone o stałą marżę Banku, 8) Spłata kapitału kredytu nastąpi w 40 ratach kwartalnych płatnych na ostatni dzień kwartału począwszy od 31 marca 2016 r. 9) Pozostałe warunki: a. w przypadku spłaty zarówno kapitału jak i odsetek, jeśli dzień spłaty przypada na dzień wolny od pracy, to spłata nastąpi następnego dnia roboczego po tym terminie; b. bank nie będzie pobierał opłat od niewykorzystanego kredytu; c. bank nie będzie pobierał odsetek i innych opłat za spłatę kredytu przed terminem; d. bank nie będzie pobierał prowizji i opłat z tytułu udzielenia, obsługi i administracji kredytu; e. zabezpieczenie udzielonego kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. f. udzielenie kredytu nie zobowiązuje Gminy Nowy Dwór do przeniesienia konta bankowego do banku Wykonawcy. g. Kredyt zostanie spłacony z dochodów własnych Gminy. h. przed podpisaniem umowy wykonawca przedłoży do akceptacji zamawiającemu przewidywany harmonogram spłaty kredytu, uwzględniający wszystkie wymagania SIWZ. Ponadto zamawiający będzie powiadamiany o wysokości raty kapitału przypadającej do spłaty w terminie do 5 dnia przed datą płatności .. i. przelanie bankowi (wykonawcy) odsetek następować będzie na podstawie pisemnej informacji banku o wysokości należnej kwoty za okres rozliczeniowy ( z podaniem rachunku wyliczenia) tak aby zamawiający mógł przelać odsetki terminowo. 10) Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Kredytodawcę Zamawiający dołącza do Specyfikacji następujące dokumenty jako załącznik Nr 6 a) sprawozdanie Rb - NDS o nadwyżce i deficycie za III kwartał roku 2015 r. b) sprawozdanie Rb-27 S- z wykonania dochodów budżetowych za III kwartał roku 2015 r. c) sprawozdanie Rb-28 S- z wykonania wydatków budżetowych za III kwartał roku 2015r. d) sprawozdanie Rb - Z o zobowiązaniach za III kwartał roku 2015 r. e) sprawozdanie Rb -N o należnościach za III kwartał roku 2015 r. f) uchwała Nr IX/ 51/15 Rady Gminy Nowy Dwór w sprawie zmian w WPF Gminy Nowy Dwór na lata 2015-2025 wraz z prognozą łącznej kwoty długu i spłat zobowiązań na lata 2016-2025 g) Zarządzenie Nr 84/15 Wójta Gminy Nowy Dwór z dnia 5 Listopada 2015 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy i na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. h) uchwała Składu Orzekającego RIO w Białymstoku sprawie wyrażenia opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego planowanego do zaciągnięcia zostanie umieszczona na stronie BIP niezwłocznie po jej otrzymaniu. i) sprawozdanie Rb - NDS o nadwyżce i deficycie za rok 2013 r. j) sprawozdanie Rb-27 S- z wykonania dochodów budżetowych za rok 2013 r. k) sprawozdanie Rb-28 S- z wykonania wydatków budżetowych za rok 2013r. l) sprawozdanie Rb - Z o zobowiązaniach za rok 2013 r. ł) sprawozdanie Rb -N o należnościach za rok 2013 r. m) Uchwala Nr II-00321-22/14 składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Białymstoku z dnia 26.03.2014 r. w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Nowy Dwór sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2013 rok. n) sprawozdanie Rb - NDS o nadwyżce i deficycie za rok 2014 r. o) sprawozdanie Rb-27 S- z wykonania dochodów budżetowych za rok 2014 r. p) sprawozdanie Rb-28 S- z wykonania wydatków budżetowych za rok 2014r. r) sprawozdanie Rb - Z o zobowiązaniach za rok 2014 r. s) sprawozdanie Rb -N o należnościach za rok 2014 r. t) Uchwala Nr II-00321-63/15 składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Białymstoku z dnia 15.04.2015 r. w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Nowy Dwór sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2014 rok..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2025.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedkłada zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie banku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe ( Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.), zgodę Prezesa NBP na utworzenie lub inny dokument uprawniający do podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia ( Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym ( załącznik Nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia ( Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym ( załącznik Nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia ( Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym ( załącznik Nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia ( Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym ( załącznik Nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dodatkowo do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo do podpisania oferty ( oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W treści umowy znajdą się m. in. następujące zapisy: 1. Bank udzieli kredytu bez prowizji. 2. W przypadku braku realizacji części wydatków zaplanowanych w budżecie Gminy, Kredytobiorca może zrezygnować z części kredytu, a Bank nie będzie pobierał opłat od niewykorzystanego kredytu. 3. W przypadku zwiększenia dochodów Gminy, Kredytobiorca może dokonać wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu, a Bank nie będzie pobierał odsetek i innych opłat za spłatę kredytu przed terminem. 4. Zabezpieczenie udzielonego kredytu: weksel własny in blanco podpisany przez Wójta z kontrasygnatą Skarbnika wraz z deklaracją wekslową. 5. Spłata kredytu oraz odsetek od udzielonego kredytu będzie następować w okresach kwartalnych. 6. Okres karencji spłaty kredytu i odsetek wynosi do 31.12.2015 roku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_nowydwor
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowy Dwór; ul. Plac Rynkowy 21; 16-205 Nowy Dwór- pokój Nr 3 I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2015 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Nowy Dwór; ul. Plac Rynkowy 21; 16-205 Nowy Dwór- pokój Nr 1 ( kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.